تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۴۳۴۲۸۷
در نشستی مطرح شد

رئیس سازمان جنگل ها: کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می‌کنیم

۱
۰
رئیس سازمان جنگل ها: کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می‌کنیم
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تخصیص تجهیزات، امکانات و اعتبارات بیشتری به استان از سوی سازمان جنگل ها شد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز دوشنبه (27 اردیبهشت 1400) حسین کلانتری با مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت‌های همه مقامات و مسئولان کشور برای حفاظت از سرمایه‌های ملی اعم از جنگل‌ها، مرتع و محیط زیست استان شد و همچنین از تلاش‌های رئیس سازمان جنگل ها و همکارانش در مرکز و استان نیز تقدیر و تشکر کرد.
وی بیان کرد: ایثار و از جان گذشتگی مردم استان و جان فشانی"البرز زارعی" و ۵ تن دیگر از عزیزان که در دیگر استان‌ها شجاعانه و تا پای جان به دفاع و حراست از این سرمایه های خدادادی پرداختند هرگز فراموش نمی شود.
استاندار در خصوص وضعیت نیروی انسانی منابع طبیعی استان، تجهیزات، امکانات و اعتبارات خواستار توجه معاون وزیر شد که با استقبال و موافقت وی برای پیگیری و تامین خواسته های مطرح شده رو به رو شد.
منصور در این دیدار بر ضرورت توجه به  ظرفیت‌های ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد در بخش جنگل و مرتع به عنوان اولویت اصلی تاکید کرد.
وی افزود: علی‌رغم اینکه با پیگیری‌های مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تاکنون تجهیزات، امکانات و اعتبارات خوبی در این راستا برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده از محل منابع جدید نیز اعتباراتی به این استان تخصیص می‌یابد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می‌کنیم و تجهیزات لازم از جمله (دمنده،کفش ولباس ایمنی زد حریق وسایر تجهیزات) تا هفته آینده به این استان ارسال خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از همکاری خوب دوستداران طبیعت، جوانان و مردم طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد در راستای مهار آتش سوزی‌های  امسال، بیان کرد: هماهنگی و حضور مسئولان به ویژه مدیریت ارشد استان (استاندار کهگیلویه و بویراحمد) برای ایجاد انسجام، هماهنگی و حضور میدانی در جهت دفاع از منابع ملی و محیط زیست قابل تقدیر است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با این مدیر کل استان و رئیس سازمان جنگلها هیچ امیدی به بهبودی وضعیت فعلی نیست...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
1