تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۳۴۲۶۹
در نشست با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور؛

مهدی روشنفکر: اعتبارات استانی جوابگوی عمران روستایی در کهگیلویه و بویراحمد نیست

۱
۰
مهدی روشنفکر: اعتبارات استانی جوابگوی عمران روستایی در کهگیلویه و بویراحمد نیست
کبنا ؛نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اعتبارات استانی جوابگوی عمران روستایی در این استان نیست و باید از محل اعتبارات ملی تدبیری کرد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در نشست با تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: ضروری است با توجه به عدم کفایت اعتبارات استانی برای اجرای طرح‌های هادی، از محل اعتبارات ملی و قیر رایگان تدبیری کرد تا گوشه‌ای از مشکلات مناطق محروم روستایی مرتفع شود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد و مارگون ۲۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد، عنوان کرد: بسیاری ازاین روستاها از زیرساخت‌های اولیه محروم بوده که همین امر سبب شده شاهد مهاجرت روستائیان به حاشیه شهر یاسوج و به تبع آن وقوع برخی مشکلات فرهنگی و اجتماعی باشیم.
روشنفکر ابراز کرد: انتظار می‌رود از اعتبارات ملی در اختیار بنیاد مسکن این شهرستان به‌صورت ویژه دیده شود تا بخشی از مشکلات اجرای طرح هادی روستایی بخصوص  پروژه‌های حوادثی مرتفع گردد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرستان دنا با دارا بودن ۹۰ روستای بالای ۲۰ خانوار به دلیل زلزله ۵.۶ ریشتری ۲۹ بهمن ماه ۹۹ و عبور و مرور ماشین آلات سنگین برای آواربرداری و تهیه مصالح ساختماتی تقریبا تمام آسفالت‌های انجام شده دچار خسارت شده و اجرای طرح هادی در اکثر روستاها یا شروع نشده و یا نیمه تمام بوده که نیازمند اعتبارات ویژه از محل اعتبارات ملی و قیر رایگان است.
روشنفکر خواستار تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تازه تاسیس مارگون شد ‌و افزود: میانگین جمعیت روستایی کشور حدود ۲۶ درصد بوده ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۵ درصد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ زورنداری بودجه بگیری اخ سی حاج زارع
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
1