تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۳۳۹۸۷
نماینده‌ ولی فقیه در استان کهگلیویه و بویراحمد:

مردم پشت نظام را خالی نمی‌کنند

۱
۰
مردم پشت نظام را خالی نمی‌کنند
کبنا ؛نماینده‌ی ولی فقیه در استان کهگلیویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات را در پیش‌رو داریم و یکی از افتخارات ما این است که در مشارکت سیاسی پیشتازیم گفت: این پیشتازی به معنی پشتیبانی بیشتر از نظام است، باید تلاش کنیم که حماسه‌ دیگری خلق کنیم و شور دیگری داشته باشم‌.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی روز دوشنبه (20 اردیبهشت 1400) در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان و در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کرونایی همه‌ مسئولین پای کار آمدند و زلزله‌ سی‌سخت مزید بر مشکل شد، اما همه برای حل مشکل کمک کردند.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: انتخابات را در پیش‌رو داریم و یکی از افتخارات ما این است که در مشارکت سیاسی پیشتازیم و این پیشتازی به معنی پشتیبانی بیشتر از نظام است، باید تلاش کنیم که حماسه‌ دیگری خلق کنیم و شور دیگری داشته باشم‌.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شور و مشارکت باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و امنیتی باشد. دشمن تلاش می‌کند که این شور نباشد و تلاش می‌کند که مردم پشت نظام را خالی کنند، البته کور خواندند، مردم همیشه پشت نظام هستند و این انقلاب با همین شکوه و عظمت علی‌رغم دسیسه‌های دشمن به راه خود ادامه می‌دهد.
وی گفت: همانطور که رهبری گفتند موازنه‌ قدرت تغییر کرده است. ایران به کشور‌های حوزه‌ مقاومت از جمله لبنان،فلسطین، یمن و... قدرت بخشیده است.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: امروز همین کشور‌های تسلیم جرئت ندارند یک سنگ یا تیر به رژیم صهیونیستی پرتاب کنند اما حوزه‌ مقاومت، همیشه به اشتباهات رژیم صهیونیستی پاسخ سریع داده است.
وی گفت: ما پایگاه عین الاسد را زدیم و این به معنای و قدرت و عظمت نیروهای امنیتی و نظامی ما است.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: اگر جایی ضعف و اشکالی هست بخشی از آنِ توطئه‌ دشمن است و بخشی دیگر محصول سهل‌انگاری‌ها است.
نماینده‌ی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از حرکت تحسین برانگیز استاندار تقدیر می‌کنیم که مراسم تشییع مادر خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ععع
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم حماسه‌ای خلق بشه دیگه با این نظارت استصوابی وحذف رقیب
نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

. با توجه به نکات عرض‌شده، می‌توان انتخابات پیش‌رو را که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب ...
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
1