تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۳۳۸۴۰
دولت جوان انقلابی؛

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

۴
۰
نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری
کبنا ؛سعید محمد در نامه‌ای به دیگر داوطلبان ریاست‌جمهوری نوشته و گفته است که بیایید دست از منازعه و دعوای جناحی برداریم. با توجه به اینکه او جوان‌ترین نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری است و برخی او را مصداق دولت جوان انقلابی دانسته بودند، بعد از برخی بداخلاقی‌ها نسبت به او در جریان اصولگرایی، به نظر می‌رسد او تعمدا با استفاده و اشاره چند‌باره از عنوان «دولت جوان انقلابی» در نامه خود سعی دارد که پیامی را به‌صراحت به همتایان اصولگرایش مخابره کند یا اینکه اعلام کند مصداق این دولت جوان انقلابی را باید در تشکیل کابینه او جست‌و‌جو کنند. به‌ویژه که او در بخشی از نامه‌اش می‌نویسد: چه‌بسا افراد باسابقه‌ای که تجربه‌های موفقی نداشته‌اند و چه‌بسا جوانانی که با‌تجربه هستند!
در این نامه آمده است: «مطالعه تجربه رقابت‌های انتخاباتی در دوره‌های گذشته و همچنین وضعیت حاکم بر کشور و مردم عزیزمان، برآنم داشت تا مطالبی را با شما برادران عزیز در میان بگذارم... . ما از اهداف تعیین‌شده در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ و همچنین سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب شدیدا عقب هستیم. مردم از مشاهده ریاکاری‌ها، تبعیض‌ها، بی‌عدالتی‌ها، اشرافیت سیاسی و اقتصادی، قول‌دادن‌ها و عمل‌نکردن‌ها و شنیدن اخبار روزانه فساد خسته شده‌اند! همه توان و اراده ما باید صرف استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های موجود در کشور، خصوصا جوانان با‌انگیزه، دانشمند، کارآمد، انقلابی، اما منزوی برای ارتقای امید و اعتماد مردم به نظام اسلامی و حل مشکلات و مسائلی که گریبان‌گیر کشور و مردم عزیزمان شده است گردد. ورود به منازعات انتخاباتی و زد‌و‌خورد‌های سیاسی به‌هیچ‌عنوان به مصلحت کشور و مردم عزیز ما نیست! مردم از وضع کنونی که ناشی از سیاست‌زدگی، باندبازی و جناح‌گرایی می‌باشد، خسته‌اند و از همه مسئولین و مدعیان توقع دارند که با کنارگذاشتن دعوا‌ها و منازعات، دست در دست هم نهاده و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و بهره‌مندی از موقعیت‌های بین‌المللی، هوشمندانه و به صورت جهادی و شبانه‌روزی مشکلات و مسائل کشور را حل نموده و طعم شیرین زندگی مؤمنانه و عزتمندانه را زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کام آنها بچشانند و بنشانند. با توجه به نکات عرض‌شده، می‌توان انتخابات پیش‌رو را که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد، فصل مهمی در ایجاد یک تحول عظیم و همه‌جانبه در شیوه حکمرانی و مدیریت کشور به‌منظور تحقق آرمان و شعار‌های انقلاب اسلامی و همچنین اصلاح رویه‌های اجرائی برای ساماندهی و ارائه خدمت عادلانه، عزتمندانه و فراگیر به مردم عزیز ایران دانست. مهم‌ترین تکلیفی که رهبر حکیم از ما خواسته‌اند، تلاش برای استقرار دولت جوان انقلابی به‌عنوان تنها راه علاج مشکلات کشور است. تقریر و تفسیر ایشان از دولت جوان حزب‌اللهی را باید ملاک و مبنای حرکت خود قرار دهیم و البته جوان‌گرایی را به‌هیچ‌عنوان نباید به معنای پیرزدایی و تجربه‌ستیزی برداشت کنیم و از ایجاد دوقطبی از مفاهیم جوان- پیر و جوان‌گرایی‌-پیرزدایی باید جدا پرهیز کنیم...».
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تجربه ی دولت جوان انقلابی را ملت یه بار با احمدی نژاد مزه کردند...
امثال شماها از مناسبات پیچیده ی بین الملل چه میدانید

چرا کشور داری را با پیمانکاری اشتباه میگیرید
همین الان هم کشور دست شماست
چرا اباد نمی کنید.
مجید
Iran, Islamic Republic of
اینم هوا برش داشته
احمدی
Iran, Islamic Republic of
دولت جوان و انقلابی احمدی نژاد یادمون نرفته
حسین
Iran, Islamic Republic of
اکثرتون ی ده رو نمیتونید اداره کنید!!حیف که تحصیلات عالیه ندارم گرچه از نظر من بی تاثیره.کاری میکردم یا کل منطقه رو به آتیش بکشم یا ایران رو مثل سوئیس میکردم اقتصادشو
نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

. با توجه به نکات عرض‌شده، می‌توان انتخابات پیش‌رو را که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب ...
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
1