تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۳۳۹۶۵
در بیانیه ای مطرح شد

اعتراض جدی سیدقدرت حسینی به تصمیم هیات مرکزی نظارت

۱۰
۶
اعتراض جدی سیدقدرت حسینی به تصمیم هیات مرکزی نظارت
کبنا ؛امروز اسامی تأیید، رد و عدم احراز صلاحیت‌های انتخابات میاندوره گچساران و باشت اعلام شد که بر اساس آن اکثریت کاندیداهای انتخابات از جمله سیدقدرت حسینی رد صلاحیت شده‌اند. سیدقدرت حسینی که پیش از این رد صلاحیت خود را امری محال می‌خواند حالا در خصوص رد صلاحیت خود در صفحه مجازی‌اش بیانیه‌ای خطاب به مردم شهرستان‌های گچساران و باشت صادر کرد.

بیشتر بخوانید:


تایید صلاحیت ۴ نفر از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت / تکلیف ساسان تاجگردون و سید قدرت حسینی چه می‌شود؟

به گزارش کبنا نیوز، این پیام به شرح زیر است:
مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات.
انقلاب و نظامی را که با خون جوانانمان بنا نهاده و زنده و پویا نگه داشته‌ایم و مردمی را که با همه مشکلات پای همه چیز ایستاده‌اند، از صمیم قلب دوست داریم و به قوانین کشورمان پایبند بوده و احترام می‌گذاریم.
حسب وظیفه و تکلیفی که احساس شد و با خرد جمعی، برای خدمت به مردم شریف گچساران و باشت طی مسیر مقدس مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی را آغاز کردیم که با حمایت بزرگان و نخبگان با استقبال بی نظیر مواجه گردید تا حدی که شور و اشتیاق در چشمان منتظر پیر و جوان در دیدارهای حضوری، لحظه‌ای بنده را رها نمی‌کرد و نمی‌کند.
اکنون که در فرآیند قانونی، هیات مرکزی نظارت اینگونه اظهار نظر نموده است، با توجه به تماس‌ها و پیام‌های بیشمار شما مردم شریف، ضمن اعتراض جدی به نظر آن هیات محترم و دعوت شما به آرامش و مهربانی، به سمع و نظرتان می‌رسانم که به هیچ وجه نه از مسیری که انتخاب کرده‌ایم منحرف و نه در آن متوقف می‌شویم، بلکه با عزمی جزم‌تر و با توکل به خدا همچنان تا رسیدن به هدف ادامه می‌دهیم.
با توجه به راهکارهای قانونی از جمله فرصت اعتراض و تدابیری که اندیشیده شده و استفاده از نظرات شما، شک نکنید در انتخابات پیش رو همچنان معتقد، پایبند و خستگی ناپذیر، جریان مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی را مدیریت کرده و در کنارتان پایدار خواهیم بود. الحمدالله زمینه رفع وضعیت پیش آمده ایجاد شده است. پس ضمن تاکید مجدد بر حفظ آرامش و احترام به قانون، استدعا دارم اتحاد، انسجام، همدلی، هم صدایی و همراهی بوجود آمده را همچنان حفظ کرده و با تلاش بیش از پیش در صحنه حضور داشته و از هیچ کوششی برای پیروزی جریان مبارزه با تبعض و بیعدالتی در شهرستانهای گچساران و باشت فروگذار ننماییم.

سید قدرت الله حسینی
19 اردیبهشت 1400

 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سلیمانی که حکم بر باد میکرد . خودش میدید که تختش میبرد باد .ببری مال مسلمانو چه مالت ببرند ،بانگ و فریاد براری که مسلمانی نیست .
محمودی
Iran, Islamic Republic of
خدا جی حق نشسه آقا سید
قربون قلمش که ردت که
جعفری
Iran, Islamic Republic of
جناب‌سید‌قدرت‌‌چاه‌‌زدی‌و‌طرف‌را با‌پشت‌انداختی‌داخلش ‌فکر‌نکردی
چاه‌کن‌جایش‌داخل‌چاه‌است‌
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت و پناهت ..هر چی بشه خیره وشما همچنان در دلها هستی
جعفر بوستانی
Iran, Islamic Republic of
بدرود سید جان، قربون جدت برم.
برو به عباداتت برس و بیخیال این سیاست بشو ککا
هر کسی در حقت ظلم کرده را واگذار کن به جدت
بهار
Iran, Islamic Republic of
هیچی از ارزش های سید کم نخواهد شد .
ععععع
Iran, Islamic Republic of
قدرت نیتش خدمت نیست کسی که در باند و جناح و گروه غرق شده شایستگی نمایندگی مردمی که قطعا بیشتر طرفدارش نیستند رو نداره شورای نگهبان در این مورد خوب عمل کرد چرا که احتمال فتنه بود
Iran, Islamic Republic of
چاه کن خودش درون چاه می افتد ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا برگ زرین است بر افتخارات شورایک نگهبان خدایا خودت جای حق نشسته ای با طناب پوسیده پاکدل به چآه رفتی سر زخم های کهنه را باز کردی/ی یاالله فوق اندیشم اگر غیر از این میشدو شورایی نگهبان نمایشی میشدر ولی الان کورسوی امیدی از شورای نگهبان تجلی پیدا کرد و امیدواری شورای نگهبان بدور از تهدیدهاین و فشارهای سیاسی این لوح زرین را خدشه دار نکند خون ریخته شده بی گناهان را حراست و نگهبانی کند
United States
آقای سید قدرت الله حسینی عزیز قربون جدت انشالله که برادرت به جای تو به مجلس خواهد رفت🌹🌹🌹
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
1