تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۳۳۹۶۱
با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای مطرح شد

دعوت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات 1400

۳
۰
دعوت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات 1400
کبنا ؛شورای ائتلاف شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای خواستار حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شدند.
به گزارش کبنا از یاسوج، شورای ائتلاف شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه به ستار هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خواستار حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شدند.
 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان دنا طی نامه‌ای به رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد این گونه آورده است:
  همانگونه که مستحضرید علی رغم پیشرفتهای حاکمیتی در بخشهای مختلف در صحنه‌های داخلی و بین المللی در چهار دهه گذشته؛ اکنون شاهد سیر نزولی این موفقیت‌ها در دولت مستقر و ایجاد مشکلات و تنگناهای اقتصادی در زندگی مردم هستیم و شدت این مشکلات بصورت روزانه سبب کوچکتر و کم رنگ شدن سفره معیشتی آحاد جامعه و گسترش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در این برهه حساس از تاریخ انقلاب گردیده است.
 گر چه شکل گیری برخی از این مشکلات تحت تأثیر تحریمهای ظالمانه و غیر انسانی قرار گرفته است اما به اذعان قاطبه کارشناسان آگاه آنچه موجب وضع نابسامان اقتصادی و فرهنگی در کشور شده است ناکارآمدی و خستگی مدیران، روزمرگی، عدم شفافیت در برنامه‌ها، دست اندازی به بیت المال، بی تفاوتی نسبت به ارزشهای بنیادین انقلاب، بی عدالتی در تقسیم فرصت‌ها بیش از تحریها در این بحرانهای اقتصادی اثرگذارتر بوده و می‌باشد و مهم‌تر لاپوشانی، عدم پاسخگویی، مظلوم نمایی و رانت خواری افراد وابسته به قدرت دولت مستقر سبب خشم و نارضایتی مردم گردیده است. همان مردمی که پشتوانه نظام محسوب می‌گردند.
 در ادامه این نامه آمده است: این نارضایتی می‌تواند بخشی از اعتماد عمومی ملت بزرگ ایران اسلامی را که مهمترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند خدشه دار نماید.
لذا اکنون بیش از هر زمان دیگری دولتی کارامد و توانمند با کفایت و پاک دست برای مدیریت امور کشور و اعتمادسازی بین مردم نیازمند است.
 جایگاه ریاست جمهوری با اختیارات وسیع در بخش‌های مدیریتی کشور باید در اختیار فردی ولایت مدار و دل سوز نظام و کشور، با تجربه و آزموده، پاکدست و فساد ستیز و با انگیزه و جهادی قرار گیرد.
 آیت الله رئیسی مصداق این خصوصیات بوده و در این راستا ویژگی‌های شخصیت ریاست جمهور آینده از دیدگاه رهبری«مدیریتی با کفایت، با ایمان، عدالتخواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان و مردمی بودن است که در شخصیت وی متجلی و در عمل به اجرا گذاشته است.
مزید بر این ویژگی‌ها حسن شهرت و مقبولیت و محبوبیت ایشان بین مردم و اجماع نظر همه جریانات سیاسی انقلابی همسو نسبت به ایشان تکلیف و حجت را بر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان دنا تمام کرده است تا به نمایندگی از مجمع نیروهای انقلابی شهرستان دنا از حضرتعالی استدعا نمایند جهت دعوت از حضرت آیت الله رئیسی برای حضور و کاندیداتوری در عرصه مهم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اقدام به عمل آورید.
 امیدواریم با حضور این سید انقلابی از سلاله پاک رسول خدا (ص) اشتیاق به انتخاب آگاهانه و اصلح با مشارکت حداکثری به منصه ظهور رسد و گام مهمی در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی برداشته شود.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان لنده طی نامه‌ای به رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد این گونه آورده است:
همان طور که مستحضرید اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران پیوسته خصومت دنیای متکبر و غرق در استبداد و استعمار غرب را به دنبال داشته است.
 تجربه تاریخی چند دهه گذشته به وضوح نشان دهنده این واقعیت انکار ناپذیر می‌باشد که هر اندازه نگاه دولت‌ها از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی به سمت غرب و غرب گرایی بیشتر گردیده به همان میزان مشکلات و گرفتاری‌های مردم در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بیشتر شده است.
 لهذا در شرایط پیش رو و با توجه به تجارب چند دهه‌ی گذشته و تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای تشکیل *دولت جوان و انقلابی اهمیت تشکیل دولتی کارآمد، مؤمن، مؤثر، پاکدست و انقلابی و جهادی دوچندان می‌باشد.
از جنابعالی که بحمدلله خویشتن از اسوه‌های انقلابی، متخصص و متعهد می‌باشید؛ استدعا می‌گردد که در برهه‌ی حساس کنونی و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، از حضرت آیت الله رئیسی برای حضور و نامزدی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت بعمل آورید.
 مبارزه‌ی بی ملاحظه‌ی آیت الله رئیسی با فساد، تعهد، عملکرد انقلابی و جهادی، اتفاق نظر نیروهای انقلابی، کفایت و کاردانی و پاک دامنی و سبد رأی 16 میلیونی از معدود ویژگی‌های آن بزرگوار برای پذیرش کاندیداتوری انتخابات فرا رو می‌باشد.
 امید است با تشکیل دولتی انقلابی و جوان ریل گذاری‌های غلط، اصلاح گردیده و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، شاهد ثمرات و شیرینی‌های دولتی با کفایت، متعهد و متخصص باشند.
 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان مارگون طی نامه‌ای به رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد این گونه آورده است:
 ایران اسلامی در آستانه قرن جدید قرار دارد، قرنی که می‌بایست قرن تحول و دگرگونی در گام دوم انقلاب باشد. امروز تحول در نظام مدیریتی کشور به یک ضرورت تاریخی تبدیل شده است، همانطوری که نسیم و رایحه تحول از دستگاه قضا وزیدن گرفته و موجب امیدواری و نشاط مردم شده است.
 انتظار افکار عمومی کشور این است که آهنگ تحول در همه نهادها و ساختارها جریان پیدا کند و تبدیل به گفتمان عمومی در تمام سطوح حکمرانی شود. با توجه به شرایط داخلی و بین المللی حال و حاضر کشور و اقتصاد و معیشت شکننده جامعه و اینکه دولت فعلی با نوع نگاهش به مسائل، کشور را زمین گیر کرده و در طول ۸ سال علیرغم اختیارات وسیعی که داشت اما به دلیل ناتوانی در اداره کشور موجب نارضایتی عمیق طبقات متوسط به پایین شده است.
  نظام مدیریتی و اجرایی کشور نیازمند یک جراحی صحیح و عالمانه است که طبیب آن را مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخاب خواهند نمود و اگر همت به خرج داده نشود ممکن است جمع و جور کردن این اوضاع بسیار سخت‌تر شود.
 تشکیل یک دولت انقلابی، جهادی، کارآمد، منسجم از نیروهای دلسوز نظام، قوی و مورد اعتماد، کاربلد و پاکدست می‌تواند کشور را از وضعیت فعلی خارج کرده و اداره قوه مجریه را به ریل اصلی خود برگرداند.
 بررسی‌های بعمل آمده و نظرسنجی‌های گسترده نشان دهنده محبوبیت و رغبت شدید مردم به شخصیت حضرتعالی می‌باشد.
 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان مارگون از استان کهگیلویه و بویراحمد با احترام به تمامی نامزدهای فعلی ریاست جمهوری در جبهه انقلاب اسلامی به این جمع بندی رسیده است که حضرتعالی گزینه مناسب برای امر خطیر ریاست جمهوری می‌باشید.
 همه اعضای شورای ائتلاف یک صدا درخواست به حضور حضرتعالی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دارند.
 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان چرام طی نامه‌ای به رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد این گونه آورده است:
 امروز تحول در نظام مدیریت کشور به یک ضرورت تبدیل شده است گر چه نسیم و رایحه تحول از دستگاه قضایی شروع به وزیدن گرفته و موجب امیدواری و نشاط مردم شده است اما سطح اثرگذاری قوه مجریه در سرنوشت کشور و پیشرفت آن بسیار فراتر از قوه قضاییه است زیرا عموم سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های کشور در قوه مجریه انجام می‌شود لذا حضور یک فرد قدرتمند، تحول خواه، امین، پاک دست و آشنا به قوانین می‌تواند در کاهش چشمگیر تخلفات و جرم‌ها در قوه مجریه بسیار مؤثر باشد.
 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان چرام پس از بررسی‌های میدانی و نظرخواهی مردمی و نخبگان انقلابی ضمن احترام به سایر کاندیداهای جبهه انقلاب به این نتیجه رسیده کاندیدایی به جز حضرت آیت‌الله رییسی توان اجماع بین نیروهای انقلاب را ندارد.
 مضافاً اینکه ایشان از سرمایه رأی 16 میلیونی در انتخابات دوره گذشته برخوردار است و در این چند سال محبوبیت و مقبولیت ایشان بین آحاد جامعه افزایش یافته است.
درخواست مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد از آیت الله رئیسی

 دبیرخانه مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد طی نامه‌ای به حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور، خواستار حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد متن این نامه بدین شرح است؛
  وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ. (آیه 5 سوره مبارکه قصص)
ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
جناب آقای دکتر حداد عادل
با سلام و ادای احترام
مسیر تاریخ با انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدی از تکامل خود شد. رویکرد انقلاب به انسان و جهان، احیای اندیشه الهی اسلام در تحقق وعده الهی را در پی داشته است. نظام سرمایه داری به واسطه تهدید منافع نامشروعش که در وابستگی دیگر کشورها تجلی می‌یابد، با آرمان استعمارستیزی، استقلال خواهی و عدالت گستری انقلاب به مقابله پرداخت و لحظه‌ای از تدوین و اجرای طرح و نیرنگ در راستای توقف این حرکت عدالت خواهانه فروگذار نکرد.
این انقلاب در برابر دسیسه‌های ویرانگر نظام سلطه به واسطه رهبری الهی امامین انقلاب و حضور خالصانه و همه جانبه مردم، مبتنی بر باور به آرمانهای منحصر بفرد انقلاب، مقاومتی تاریخ ساز را آفرید. طرح کودتاهای پیاپی، تقویت منافقین، تلاش در راستای شعله ور نمودن اختلافات قومی، زبانی و مذهبی، تقویت حرکت‌های جدایی طلبانه، جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌های بی سابقه، همه و همه بخشی از دسیسه‌های ناکام نظام سلطه است.
جناب آقای دکتر حداد عادل، جنابعالی بر این واقعیت اشراف دارید که شکست و ناکامی دسیسه‌های ذکر شده، به تغییر رویکرد نظام سلطه در مواجهه با نظام اسلامی منجر شده است. آن‌ها با آن ترفندها به هدف خود که جدا نمودن مردم از بدنه انقلاب است، دست نیافتند لذا، رویکرد خود در دست یابی به هدف را تغییر داده و طرح توطئه ناکارآمدی نظام را در دستور کار قرار داده‌اند. مرور مسائل چند ساله اخیر کشور مشخص می‌کند که نفوذ در مراجع تصمیم ساز اجرایی و تصمیم سازی هایی که نه فقط با روح آرمانهای انقلاب تناسبی ندارد بلکه، در بیشتر موارد در تعارض با آرمانهای انقلاب است زمینه بدبینی مردم و فرسودن زمینه‌های مشروعیت باوری نظام را متاسفانه در پی داشته است. تعبیر حضرت آقا در غفلت از مدیریت انقلابی و مدیریت جهادی متناسب با شرایطی است که امروز متاسفانه برای نظام هزینه ساز شده است. ناگفته پیداست که سوء مدیریت به ویژه در چند ساله اخیر در اداره جامعه نه ناشی از ناکارآمدی آرمانهای فطری و جهان شمول انقلاب بلکه، ریشه در ناتوانی مجریانی دارد که در بهترین شرایط باید گفت نسبتی با باور انقلابی نداشته‌اند.
راهکار مقابله با طرح ناکارآمدی در هویت توطئه نهفته است و آن عبارتست از به میدان آمدن مدیریت جهادی در صحنه اجرایی کشور به عنوان مهم‌ترین رکن نظام در اداره امور جامعه و تحول در قوه مجریه در راستای حرکت به سوی اهداف انقلاب اسلامی تعریف می‌شود. مصداق سازی در ساختار تصمیم سازی اجرایی کشور، مبتنی بر باور به آرمانهای انقلاب، مدیریت جهادی، باور به اصل ما می‌توانیم و حضور مردم در صحنه مؤلفه‌های مهمی هستند که در پیوند و در تعامل با هم، هر توطئه‌ای را ناکام خواهد گذاشت. بر این باوریم که، برای دلسوزان نظام  تقویت گفتمان انقلاب در صحنه مدیریت اولویت دارد و باید تلاش شود نقشه دشمن را با چنین ابزاری یکبار دیگر با شکست مواجه نمود.
جناب آقای دکتر خدمتتان عرض شود، الحمدلله نظام اسلامی از ظرفیت‌های وسیع انسانی برای پیشبرد هدف نهایی انقلاب  که به تعبیر حضرت آقا ساختن تمدن نوین اسلامی است برخوردار می‌باشد اما، در این برهه از زمان که نامحرمان طمع در ملک ایران اسلامی و موجودیت انقلاب کرده‌اند لازم است تا با به میدان آوردن مدیریت کارآزموده و اجماع ساز، معاندان را یکبار دیگر مأیوس کرد. حضرت آیت الله رئیسی کارنامه درخشانی در تقویت گفتمان انقلاب را در عمل به منصه ظهور رسانده است. بر این باوریم، ورود ایشان به عرصه مدیریت اجرایی در قوه مجریه، به تقویت سلامت بوروکراسی کشور، تقویت انسجام اجتماعی، تحول در ساختارهای اقتصادی، رونق تولید، تقویت پول ملی، غنای فرهنگی و معنوی جامعه و فراهم نمودن ایجاد زمینه برداشتن گام‌های استوار در چهله دوم انقلاب منجر خواهد شد. بر این اساس، از جنابعالی به عنوان ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تقاضا می‌شود، با نهایت جهد در ایجاد زمینه حضور آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات  1400 اهتمام فرمایید.
 «خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما رستگار»
 
 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد با صدور نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی خواستار حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد متن این نامه به شرح زیر است؛
 " لَقَدْ رَضِی اللَّهُ عَنِ الْمُؤْمِنِینَ إِذْ یبَایعُونَک تَحْتَ الشَّجَرَةِ فَعَلِمَ مَا فِی قُلُوبِهِمْ فَأَنْزَلَ السَّکینَةَ عَلَیهِمْ وَأَثَابَهُمْ فَتْحًا قَرِیبًا "
 پیامبراکرم صلی الله علیه و آله می‌فرماید:
«من قضی لاخیهِ المُؤمنِ حاجةً کانَ کمَن عَبَداللّه دهرا»؛
هر کس یک حاجت برادر خود را برآورد، چنان است که در همه روزگار خدا را عبادت کرده است.
 امام علی علیه السلام؛
الگوی خدمت رسانی
تاریخ و شرح حال بزرگان عالم و شخصیت‌های آسمانی برای هر کس بهترین سرمشق و عالی‌ترین الگوی زندگی است.
بررسی زندگانی ایشان روح فضیلت، پاکی، ایمان، تقوا، فداکاری، استقامت، شجاعت، فتوّت، و پی روی از حق را در خواننده تقویت می‌کند.
یکی از ابعاد زندگانی آن بزرگوار، خدمت رسانی و توجه به نیازمندان بود.
آن حضرت در این راه یک لحظه آرام نداشت و در این راه، تمامی سعی و تلاش خویش را به کار می‌برد و دیگران را نیز بدین امر مهم تشویق می‌نمود.
 آری، روش زندگی امیرالمؤمنین (ع)، گره گشایی و نیکی و احسان بود.
ایشان عقیده داشتند که خوش حال کردن برادر مسلمان و برآوردن نیازهای گرفتاران، از مهم‌ترین کارهای خیر است.
 محضر مبارک حضرت آیت‌الله حاج سید ابراهیم رئیسی (دامت برکاته)‌
 سلام علیکم
 همانگونه که مستحضر هستید جمهوری اسلامی وارد فصل جدید (گام دوم) انقلاب شده است، انقلابی که با خون دل بدست آمده، و هزاران شهید والامقام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا به پیروزی برسد و مردم پابرهنه ایران اسلامی بتوانند بدون دغدغه و با آرامش خاطر زندگی شیرینی داشته باشند. ولی امروز می‌بینیم که خون شهدای گرانقدر به راحتی نادیده گرفته می‌شود و هر مسئولی در جهت رفاه حال خود و خانواده خود قدم برمی دارد و با کمال تأسف روز به روز شاهد بیشتر شدن فاصله طبقاتی در بین احاد مردم هستیم.
 حضرت آیت الله، همان طوری استحضار دارید ملت ایران ملتی شریف، صبور و شایسته خدمت هستند، ملتی که انقلاب را به وجود آوردند و در برهه‌های زمانی انواع توطئه‌ها، ترورها، کودتا و جنگ عراق علیه ایران از آن حفظ و نگه داری کردند.
این مردم شریف شایسته بهترین‌ها هستند و نباید از هیچ کوششی در این راه دریغ کرد.
نجات مردم از وضعیت نامناسب اقتصادی، توجه به جهاد خودکفایی، مناسبات بین المللی، و....... و تبعیت بی چون و چرا از رهبری نظام حضرتعالی را فرا می‌خواند.
ما و همه دلسوزان انقلاب اسلامی معتقد هستیم که در این برهه بسیار حساس جایی برای آزمون و خطا نیست، دولت آینده به فرموده معظم له باید دولت جوان حزب الهی باشد. دولتی که متشکل از نیروهای مؤمن، پاک دست، صادق، تازه نفس، کارآزموده، انقلابی، پای کار، باانگیزه، کوخ نشین، متعهد، متخصص، مردم دار و ... باشد. و در راٌس این دولت باید فردی مؤمن، انقلابی، شجاع، توانمند و ... حضور داشته باشد.
 جناب آقای رئیسی، حضور جنابعالی بعنوان چهره‌ای بسیار ارزشمند برای نظام و انقلاب، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 که دارای تمام ویژگی‌های فوق الذکر می‌باشید امری ضروری بنظر می‌رسد.
ضمن اینکه تنها کسی که می‌تواند اتحاد و همبستگی را بین نیروهای انقلابی بوجود آورده تا جریان انقلابی با تشتت کاندیدای همسو مواجه نشده و شکست دیگر را متحمل نشود، حضرتعالی هستید.
(کما اینکه ما تجربه تشتت کاندیدای همسو در انتخابات سال 1392 را داریم).
مضافاً اینکه حضرتعالی از پشتوانه قریب به ۱۶ میلیون رأی در انتخابات سال 1396 برخوردار هستید.
از طرفی در این چند سالی که سکان قوه قضائیه را به دست گرفته‌اید امیدها را در دل مردم زنده کرده و از محبوبیت و مقبولیت قابل وصفی برخوردار شده‌اید.
فلذا ما و همه دلسوزان و عقلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران خواهشمندیم با تأسی از ائمه اطهار (ع) و شهدای گرانقدر حضور خود را در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 اعلام فرمایید.
 "والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته"
 روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

فقط احمدی‌نژاد
Iran, Islamic Republic of
کی شمارو انتخاب کرد بعنوان اصولگرایان استان؟
عععع
Iran, Islamic Republic of
با وضعیتی که شورای نگهبان ایجاد کرده و رد صلاحیت قطعی نامزدهای مطرح اصلاح طلب انتخابات سرد بی سابقه‌ای رقم خواهد خورد متاسفانه اصولگرایان از عدم مشارکت حداکثری استقبال می کنند و هروقت مشارکت بالا باشد اصولگرایان اقبالی ندارند رئیسی اگر دنبال خدمت باشد در قوه قضاییه می تواند بهتر خدمت کند.اگر هم کاندیدا بشه قطعا دنبال خدمت نیست چون تخصصی در کار اجرایی ندارد
Iran, Islamic Republic of
این نامه مث شکایت از ریس جمهور درپاسگاه لودابه
ایت اله رییسی غیره ار خاس بیا،اول گوش وه هدایت خوا بگره و نظر کا ستاره جویا وابو،اوسو بیا
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
1