تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۳۳۹۵۳

2 بیمار کهگیلویه و بویراحمدی دیگر قربانی کرونا شدند

۰
2 بیمار کهگیلویه و بویراحمدی دیگر قربانی کرونا شدند
کبنا ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید19 استان به 626 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار جان خود را از دست داده اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 398 بیمار در بيمارستان هاي استان بستري مي باشند كه 163 نفر مبتلای قطعی و 26 نفر از اين بیماران در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 42540 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اذعان داشت: از 305 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج كه شامل تست هاي PCR حدود 35 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، گچساران و كهگيلويه و از 388 تست رپید تست 18 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و چرام بودند.
یزدانپناه خاطر نشان کرد: خوشبختانه تعداد بستری افراد بدحال مبتلا به کرونا در استان در حال کاهش است و انتظار داریم که با کاهش بستری مبتلایان جدید، آمار  مرگ و مير نیز روند نزولی بشود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در طی یک ماه اخیر   استان پيك سختی را پشت سر گذاشت و نباید با كاهش رعايت دستورالعمل های بهداشتی اجازه دهیم که روند صعودي دوباره  شروع شود.
وی ادامه داد: اميدواريم مردم استان و اصناف با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و پرهيز از حضور در تجمعات بتوانند ضمن پرداختن  به امور معيشتي خود، در حفظ سلامتي خود و بقيه مردم بيش از پيش تلاش نمايند و با انجام واكسيناسيون افراد واجد شرايط شاهد پيك هاي بعدي بيماري كرونا در استان نباشيم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

. با توجه به نکات عرض‌شده، می‌توان انتخابات پیش‌رو را که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب ...
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
1