تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۴۳۳۸۳۳
رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه:

تاکنون تخلفی در روند واکسیناسیون کهگیلویه گزارش نشده است

۰
تاکنون تخلفی در روند واکسیناسیون کهگیلویه گزارش نشده است
کبنا ؛رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه از مصوب شدن اجرای فاز دوم احداث بیمارستان دهدشت خبر داد.
به گزارش کبنا،  طیب‌زاده رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه گفت: پیک جدید کرونا در شهرستان کهگیلویه با توجه به افزایش مراجعات و کمبود خدمات فشار زیادی به مجموعه  درمانی وارد کرد، در این شرایط مجبور شدیم به شهرستان‌های همجوار هم خدمات ارائه کنیم.
 رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه بیان کرد: در پیک چهارم کرونا ۲.۵ تا ۳برابر بستری افزایش یافت اما امکانات و ظرفیت‌های ما برای امدادرسانی همان ظرفیت‌های محدود همیشگی بود که مجبور شدیم به صورت  اورژانسی کمک‌هایی  مثل فراخوان نیروی پرستار و افزایش تخت‌های بیمارستانی را از دانشگاه علوم پزشکی بگیریم.
این مسئول با بیان اینکه در موج‌های گذشته آمار بستری‌ها ۱۲۵ نفر بود، افزود: در موج جدید بیماری کرونا بستری‌ ها تا ۱۹۰ نفر هم رسید.
وی از مصوب شدن احداث فاز دوم بیمارستان دهدشت توسط وزارت بهداشت  خبر داد و افزود: عملیات فاز دوم این بیمارستان به زودی آغاز می‌شود.
طیب‌زاده با بیان اینکا تمام تلاش مجموعه بهداشتی و درمانی کنترل بیماری در شهرستان کهگیلویه است، گفت: تاکنون بیماری فراتر  از موج بوده و بخش زیادی از مردم درگیر هستند معضلی که ما در شهر قرمز کهگیلویه داریم تجمعات کوچک و خانوادگی است که کار را برای ما سخت کرده است.
 وی با بیان اینکه صنوف و بازار کهگیلویه را زودتر از بقیه مناطق تعطیل کردیم، عنوان کرد: آنطور که انتظار  داشتیم از تعطیلی‌ها نتیجه نگرفتیم.
رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه خبر خوبی هم داشت و گفت: در  روزهای اخیر از نمونه‌های گرفته شده موارد مثبت کاهشی بوده و این نوید را می‌دهد که طی روزها و هفته‌های آینده از وضعیت قرمز خارج شویم.ضمن اینکه بستری‌ها هم به مرحله ثبات رسیده و بیماری سیر نزولی داشته است.
وی با اشاره به واکسیناسیون نیروهای بهداشت و درمان، پاکبانان و سالمندان خاطرنشان کرد: سعی  کردیم بر روند واکسیناسیون نظارت واقعی داشته باشیم تاکنون برای واکسیناسیون به تخلفی برنخوریم، واکسیناسیون بالای ۸۵ ساله ها در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1