تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۳۳۲۰۰
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

۰
واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن
کبنا ؛سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بر واکسیناسیون رایگان علیه کووید ۱۹  در قالب نظام شبکه و طبق اولویت‌بندی صورت گرفته، تاکید کرد.
به گزارش کبنا، دکتر علیرضا رئیسی، گفت: ما قطعا متعهد هستیم و واکسیناسیون بحث دیروز و امروز نیست و همه کسانی که در حوزه سلامت کار می‌کنند و حتی عزیزان سازمان جهانی بهداشت، کشورهای همسایه و... می‌دانند که ما یکی از قوی‌ترین نظام شبکه‌ها را در سطح منطقه داریم.
واکسیناسیون رایگان کرونا در نظام شبکه کشور و براساس اولویت‌بندی
وی افزود: ما همواره واکسیناسیون روتین کشور را رایگان انجام دادیم و بحث دیروز و امروز نیست. در مورد واکسن کرونا هم آن واکسنی که در سطح شبکه توزیع شود قطعا رایگان خواهد بود و این موضوع قطعی است و به هیچ وجه بحث اینکه بخواهیم پولی از کسی بگیریم وجود ندارد.

اگر در اولویت نیستید صبر کنید تا نوبت‌تان شود
رئیسی تاکید کرد: اگر کسی در اولویت دریافت واکسن نباشد باید صبر کند تا نوبتش شود که بتواند واکسن را دریافت کند. در همه دنیا اولویت بندی وجود دارد و کشورهای بزرگی که خودشان تولید واکسن دارند هنوز نتوانسته‌اند همه گروه‌ها را واکسن بزنند و بر اساس اولویت پیش رفته‌اند. کشوری مثل چین که خودش تولید کننده است و از نظر مالی و تحریم هم مشکل ندارد، ۹ درصد جمعیتش را واکسن زده و هنوز ۹۱ درصد جمعیت واکسن نزده‌اند. قطعا آن ۹ درصد هم بر اساس اولویت بوده‌اند و برنامه ما هم بر اساس اولویت بندی ادامه خواهد یافت.
براساس اعلام کانال خبری وزارت بهداشت، معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه اصحاب رسانه‌وخبرنگاران در گروه مشاغل حساس و در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا هستند، گفت: ان‌شاءالله اگر این دور را تمام کنیم به مشاغل حساسی همچون خلبانان، اصحاب رسانه، زندانیان و ... خواهیم رسید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌ا... سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

سخنگوي شوراي نگهبان اعلام كرد كه طرح اصلاح قانون انتخابات رياست‌جمهوري هنوز به تاييد ...
1