تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۳۳۱۸۳
فرماندار گچساران در نشست ستاد کرونا مطرح کرد:

برگزاری مراسم تشییع جنازه همراه با تعهد کتبی در گچساران / در صورت تخلف، آب و برق باشگاه های ورزشی قطع می شود

۰
برگزاری مراسم تشییع جنازه همراه با تعهد کتبی در گچساران
کبنا ؛علیرضا اتابک فرماندار گچساران در نشست ستاد کرونای شهرستان گچساران با بیان اینکه طی مدتی که شهرستان قرمز بود با تمام توان پای کار بودیم اظهار کرد: با افتخار می خواهم بگویم گچساران را نگه داشتیم، زمانی که شهرستان های دیگر قرمز شدند و ما گچسارانی که کریدور راه های جنوب کشور است کنترل کردیم و به حالت تثبیت رساندیم.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، اتابک افزود: راه مواصلاتی گچساران به دلیل ترانزیتی بودن آن را نمی توان بطور کامل بست، با این حال تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم نهایت کنترل را داشته باشیم. تعداد زیادی از ماشین هایی که قصد ورود به گچساران داشتند را برگرداندیم.
اتابک اظهار کرد: بازار را کژدار و مریز نگه داشته ایم، دوستان در مراکز بهداشت و درمان و همه دستگاه ها سختی ها را در ایام نوروز تحمل کردند، تمام مراکز اقامتی و گردشگری در گچساران را تعطیل کردیم، حتی مساجد را تعطیل کردیم و مورد انتقاد واقع شدیم.  
اتابک بیان کرد: مامور ما کتک خورده، وقتی مراسم عروسی یا عزاداری را تعطیل می کنیم برای مامور سلام و صلوات نمی فرستند، بستن بازار به همین راحتی نیست، حاصل پای کار بودن نیروها است.
فرماندار گچساران گفت: مشکل بزرگ کرونا در گچساران عزاداری ها است.
فرماندار گچساران با اشاره به مصوبه ستاد کرونای استان گفت: در خصوص عزاداری ها دو نفر از بستگان متوفی تعهد می دهند که بیش از 30 نفر نباید در مراسم ختم شرکت کنند، مراسم ساعت 9 صبح برگزار می شود، پس از تعهد برگه دفن به آنها داده می شود، در صورت تخلف برخورد قانونی و قضایی صورت می گیرد.
اتابک گفت: هیچ مدیری حق شرکت در مراسمات تشییع جنازه را ندارد، جزو تخلفات اداری محسوب می شود.
اتابک با بیان اینکه باشگاه ها را پلمپ کردیم ولی دو باشگاه ورزشی پلمپ را باز کرده اند افزود: همه باشگاه ها پلمپ می شوند و در صورتی که کسی پلمپ را بشکند آب وبرق باشگاه ورزشی را قطع می کنیم.
وی در انتقاد به ادارات و بانک های که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند گفت: اداره ها و بانک هایی که در انها پروتکل های بهداشتی رعایت نشود پلمپ می شوند.
وی با بیان اینکه همیشه انگشت اشاره را نباید به سمت بازار و مردم بگیریم افزود: باید به خودمان تذکر دهیم، همه اینها از بازار نیست، مردم عادی چه گناهی دارند که محدودشان کنیم، ادارات باید به سمت الکترونیکی شدن بروند.
اتابک اظهار کرد: پرسنل درمانی 14 ماه است که درگیر بیماران کرونایی هستند، نیاز به احیا دارند باید کمکشان کنیم، مردم هزینه های درمان ندارند، باید کمک کنیم از پیک خارج شویم و به حالت عادی برگردیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌ا... سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

سخنگوي شوراي نگهبان اعلام كرد كه طرح اصلاح قانون انتخابات رياست‌جمهوري هنوز به تاييد ...
1