تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۳۲۸۱۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ستاد بازسازی شهر زلزله زده سی‌سخت مطرح شد

آواربرداری واحدهای مسکونی شهر زلزله زده سی‌سخت تا پایان فروردین ماه باید به اتمام برسد / لزوم سرعت عمل و به روز بودن بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم زلزله زده / اختصاص ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی اماکن عمومی سی سخت

۰
بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم سی‌سخت به روز باشند / نباید سرعت کار را گرفت
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم سرعت عمل و به روز بودن بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به مردم زلزله زده دنا تاکید کرد و گفت: بانک‌ها نهایت همکاری را با مردم زلزله زده داشته باشند.
 به گزارش کبنا، حسین کلانتری عصر امروز ( چهارشنبه 18 فروردین ماه 1400 ) در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده دنا بر اتمام آوار برداری از منازل مسکونی آسیب دیده تا قبل از پایان فروردین تأکید کرد و اظهار داشت: تاکنون 600 واحد  آوار برداری شده و این تعداد واحد 70 درصد از کار آواربرداری است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: کار تعمیر  1000 واحد آغاز شده، و کار انجام فنداسیون 70 واحد به اتمام رسیده است.
 وی در بخش دیگری از سخنانش، ابراز کرد: ۵۰۰ مجوز توسط شهرداری و ۳۵۰ پروانه ساخت در سی سخت صادر شده است.
 کلانتری بر همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تاکید کرد و گفت: لیست افراد نسبت به سهم هر بانک تهیه شود تا هم بانک‌ها و هم مردم در انجام امور دچار مشکل نشوند.
کلانتری گفت: بانک‌ها تا هفته دیگر باید به روز باشند و در همکاری با افراد دقت لازم انجام شود.
 وی عنوان کرد: شعب بانک‌ها در سی سخت باید از طرف مدیران برای همکاری با افراد توجیه شوند و افراد دریافت کننده تسهیلات یا دو نفر به عنوان ضامن بیاورند یا به صورت زنجیره‌ای ضامن هم شوند.

 نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: اولین استانی هستیم که قبل از شروع عملیات بازسازی در ساخت و ساز مسکن‌های آسیب‌دیده از توان علمی و دانشگاهی برای ساخت اصولی واحدها استفاده می‌شود.
 وی خاطر نشان کرد: با اینکه بر سرعت ساخت و ساز تأکید داریم اما نباید سرعت در کار دقت و کیفیت را پائین بیاورد.
 کلانتری افزود: هر بانکی به روز نباشد و همکاری لازم را انجام ندهد مراتب سهل انگاری به مدیریت مرکزی بانک مربوطه گزارش خواهد شد.
  وی در ادامه از اختصاص 40 میلیارد تومان از منابع وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی اماکن عمومی، مبلمان شهری، ساخت یک مدرسه، کتابخانه و فرهنگسرا در شهر سی‌سخت خبر داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا فعالیت شعب بانک‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.
 کلانتری تصریح کرد: متعهد هستیم تا قبل از پایان دولت ساخت و سازها را در دنا انجام دهیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
1