تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۳۲۷۷۸
فرماندار کهگیلویه خبر داد؛

رفع موانع تولید کارخانه خوراک دام و طیور کهگیلویه

۰
رفع موانع تولید کارخانه خوراک دام و طیور کهگیلویه
کبنا ؛
10 میلیارد ریال اعتبار به کارخانه خوراک دام و طیور در شهرستان کهگیلویه اختصاص یافت.
به گزارش کبنا نیوز، امروز سه شنبه (17 فروردین 1400) فرماندار کهگیلویه از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به کارخانه خوراک دام و طیور کهگیلویه، با هدف تحقق شعار سال خبر داد.
دارا کریمی نژاد با اشاره به اهمیت توجه به تولید و راه اندازی واحد‌های نیمه فعال و راکد گفت: نبود بازار فروش و کمبود سرمایه از مهمترین مشکلات این واحد تولیدی است که با برنامه ریزی‌های انجام شده مصوب شد ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه گذار پرداخت شود تا بتواند این واحد را به چرخه تولید برگرداند و خوراک دام روستائیان شهرستان و شهرستان‌های همجوار را نیز تامین کند.
نریمانی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه هم گفت: با همکاری معاونت تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان سهمیه سالانه نهاده‌های دامی و مواد اولیه این واحد اختصاص می‌یابد و در سال گذشته ۹۰۰ تن مواد اولیه از جمله سویا، جو و سبوس در اختیار سرمایه گذار قرار گرفته است که در سال جاری به کنسانتره تبدیل و در اختیار دامداران قرار می‌گیرد.
رئیس اداره امور دام جهاد کشاورزی کهگیلویه هم در این بازدید به نقش این واحد در فعال شدن صنعت دامپروری شهرستان اشاره کرد و گفت: ۲۵۰ هزار راس دام سبک و ۱۴ هزار راس دام سنگین در شهرستان کهگیلویه وجود دارد که این دام‌ها نیاز به ۵۰۰ تن کنسانتره و مواد اولیه دامی دارند که راه اندازی این واحد تولیدی می‌تواند نقش مهمی در تامین خوراک دام روستائیان ایفاء کند.
دلداده افزود: ۵۵ درصد تولید خوراک این کارخانه متعلق به شهرستان کهگیلویه و ۴۵ درصد نیز به شهرستان‌های چرام لنده و بهمئی اختصاص دارد.
راوندی رئیس بانک سپه مرکزی دهدشت به مشکلات بانکی این واحد اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی بیش از ۱۰ میلیارد ریال بدهکاری بانکی دارد که با همکاری و مجوز مدیرعامل بانک سپه استان، برای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، به سرمایه گذار مهلت داده شده تا بدهی بانکی خود را پس از تولید و بصورت اقساطی به بانک برگرداند و پس از آن نیز در صورت نیاز مالی و تسهیلات بانک سپه آماده همکاری با این واحد تولیدی است.
کیان مهر، سرمایه گذار این کارخانه تولیدی هم گفت: کارخانه خوراک دام و طیور کهگیلویه از سال ۹۳ شروع به کار کرد که پس از سه سال تولید به علت مشکلات مالی و بازار فروش با مشکل مواجه شد و به مدت سه سال نیز تعطیل بود.
وی افزود: این کارخانه ظرفیت تولید ماهانه ۶۰۰ تن انواع کنسانتره را دارد که ۲۵ نفر نیز اشتغال زایی داشته است که در صورت حمایت وراه اندازی خط تولید خوراک طیور میزان تولید به هزار تن در ماه و برای بیش از ۴۰ نفر نیز اشتغالزایی به دنبال دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
1