تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۳۲۷۵۵
تاج‌الدینی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرانش:

مدیران جهاد کشاورزی ماشین امضاء نباشند / موانع تولید را شناسایی کنید و راهکار دهید

۰
مدیران جهاد کشاورزی ماشین امضاء نباشند / موانع تولید را شناسایی کنید و راهکار دهید
کبنا ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، مدیران شهرستانی‌اش را وزیر جهاد در آن شهرستان نامید و گفت: شما مدیر اجرایی هستید و بیشتر از کسی موانع سد راه تولید را می‌دانید، لذا این موانع را شناسایی کنید و به ما راهکار دهید.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی در ستاد برداشت این استان گفت: واقعیت این است که تحریم‌ها موانع زیادی در سال جهش تولید ایجاد کرده که امسال با هوشمندی مقام معظم رهبری روی مانع‌زدایی تمرکز شده و اکنون توپ در میدان مدیران است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: خیلی از طرح‌های کشاورزی برای یک مانع کوچک، راکد شدند، شما مدیران می‌دانید که چه زحمت‌ها و چه پول‌ها برای این طرح‌ها هزینه شد اما اکنون می‌توانیم با هوشمندی این طرح‌ها را به مدار مقدس تولید برگردانیم و وابستگی استان به سایر استان‌ها و حتی بخشی از وابستگی کشور به دیگر کشورها را کم و کمتر کنیم.
وی قدم اول برای تحقق این هدف را شناسایی موانع خواند و تصریح کرد: منتظر نباشید کسی مسلط‌تر از شما یا دلسوزتر از شما پیدا شود و متوجه شود که فلان طرح بخاطر فلان مشکل راکد است و با این راهکار دوباره فعال می‌شود، پس آستین بالا بزنید و باانگیزه‌تر از قبل کار کنید و در شهرستان و بخش و روستای خود اثرگزار باشید.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: پایتان به شهرستانتان رسید، بروید سراغ فرماندار، جلسه بگذارید، رایزنی کنید، خواهش کنید، فشار بیاورید، از ظرفیت دادگستری، پلیس، تعزیرات، بخشدارها، دهیارها، ائمه جمعه و هر کسی که می‌تواند کمکی کند، استفاده کنید.



تاج‌الدینی خطاب به مدیران بخش کشاورزی گفت: به معنای واقعی مدیر باشید نه اینکه مدیر امضا باشید و نامه آماده کارشناسان را ارجاع دهید اینجا و آنجا، بلکه به کارشناستان انگیزه دهید و از او کار بخواهید، تعاون روستایی، دامپزشکی، امور عشایر، منابع طبیعی و همه ادارات تابعه جهاد را بخواهید، با هم تعامل داشته باشید و هماهنگ، از آنها کار بخواهید چرا که همه ما یک خانواده با یک مدیریت واحد و سیاست‌ها و اهداف مشترک هستیم.
وی ادامه داد: همه مدیران تابعه جهاد در دیگر ادارات باید با مدیر جهاد کشاورزی هماهنگ و یکدل باشند و نباید جزیره‌های خودمختار در شهرستان‌ها درست کنید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مدیرانش را وزرای جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نامید و گفت: من به شما اختیار تام دادم اما شما هم برنامه‌ریز باشید، پای کار باشید و در هر شرایطی به ویژه در مواقع بحرانی به معنای واقعی مدیر باشید.
تاج‌الدینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: از موانع و محدودیت‌های مالی خبر دارم و می‌دانم حوزه کار جهاد وسیع و متنوع است و همه درگیر کار هستند اما با عنایت استاندار و سازمان مدیریت، شرایط مادی و مالی بهتر شده و بی‌انگیزگی معنا ندارد.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: ما در ستاد شب و روز نداریم و انتظارمان از مدیران جهاد شهرستان‌ها، بخش‌ها، خانه‌های ترویج روستاها و مدیران تابعه جهاد این است که به فکر تعهدات این بخش باشند تا با یاری خداوند و حمایت‌های نماینده عالی دولت و نمایندگان مردم در مجلس همه تعهدات و کارهای زمین مانده را انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
1