تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۴۳۲۷۵۲
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران هشدار داد؛

مرور خاطرات کرونایی تلخ پاییز در فصل بهار گچساران / با شرایط خطرناکی روبروییم

۰
مرور خاطرات کرونایی تلخ پاییز در فصل بهار گچساران / با شرایط خطرناکی روبروییم
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به افزایش تخت های بیمارستانی گچساران خبر از بهره برداری بیمارستان نرگسی داده و گفت: در حال حاضر بحث بیماری کرونا در شهرستان از اولویت های اصلی سلامت می باشد که راه اندازی بیمارستان نرگسی کمک شایانی به افزایش زیرساخت های مورد نیاز درمان این بیماری می نماید.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، روز دوشنبه (16 فروردین 1400) آرین غلامیان گفت: کار ساخت و اتمام بیمارستان نرگسی در روزهای آخر به سر می برد و دانشگاه علوم پزشکی تلاش خود را برای نصب تجهیزات و بهره برداری از این بیمارستان در آینده نزدیک انجام خواهد داد.
غلامیان در خصوص فعالیت های بهداشت و درمان در شهرستان گچساران گفت: از ابتدای فروردین تا کنون بیش از ۳۰۰۰ تست کرونا گرفته شده است که کار بیماریابی با تمام توان ادامه دارد.
وی در ادامه گفت: بعد از یک جهش قابل توجه در افزایش بیماران بستری، حدود دو هفته است که با تلاش تیم درمان در بیمارستان و نمونه گیری هدفمند و به موقع، آمار بیماران بستری در بیمارستان شرایط پایداری را پشت سر گذاشته است.
غلامیان ضمن رضایت از عملکرد کادر بهداشت و درمان در ایام تعطیلات و برنامه ریزی های انجام گرفته در این دوران برای مبارزه با بیماری گفت: افزایش تیم های سیار و نمونه گیر فعال، تمرکز بر مناطق پرخطر و به ویژه مناطق روستایی، رهگیری دقیق بیماران با تست مثبت، افزایش تست پی سی آر با دقت بیشتر، راه اندازی دو کانکس نمونه گیری در کنار مرکز ۲۴ ساعته، انجام تست رپید در ورودی شهرستان با کمک بسیج و برنامه ریزی در خصوص تردد پرسنل شرکت های اقماری از مهم ترین برنامه های اجرایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران بود که طی آن برخوردهای آن در تحلیل آمار قابل مشاهده بود.
غلامیان در پایان ضمن نگرانی از پیک چهارم و افزایش قابل توجه نمونه های مثبت در شهرستان به تبع استان و کشور در این ایام گفت: پیش بینی می شود تا چند روز آینده با شرایط خطرناک و نامناسبی نسبت به حال حاضر روبرو شویم که چنانچه همشهریان عزیز پروتکل های بهداشتی را جدی نگیرند، با توجه به شرایط گردشگری و دور همی های ایام تعطیلات، باید منتظر مرور خاطرات تلخ پاییز در فصل بهار گچساران باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1