تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۴۳۲۶۱۱
درخواست از هیئت نظارت بر انتخابات؛

کاندیداهایی که محکومیت قضایی دارند از فیلترتان عبور نکنند

۰
کاندیداهایی که محکومیت قضایی دارند از فیلترتان عبور نکنند
کبنا ؛تعدادی از شهروندان گچسارانی با ارسال متن زیر از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درخواست کرده که افراد داری محکومیت قضایی از فیلتر نظارت عبور نکنند.
به گزارش کبنا، در این متن آمده است،
 به نام خدا
جناب آقای فرماندار، اعضای محترم هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان
سلام‌علیکم
نظر به اینکه در این ایام حساس و سرنوشت‌ساز مشغول بررسی صلاحیت کاندیدای شورای شهر هستید، شرعاً و عرفا بر خود واجب میدانیم نکاتی را خدمتتان عارض شویم.
 افکار عمومی به‌صورت خیلی جدی منتظر این بوده که نتیجه کار حساس شما را ببیند و امیدواریم نتیجه کار موجب دلسردی مردم و تحقق آرزوی بدخواهان نظام و انقلاب نگردد، چراکه مردم از شما توقع دارند که مگذارید نااهلان و کسانی که صلاحیت ورود به شورا را ندارند از فیلتر شما بگذرند. حضرت امام خمینی (ره) بارها و بارها در سخنان خود بر اهمیت این موضوع تأکید داشتند (رجوع شود به جلدهای ۱۷ و ۱۸ و ۲۰ صحیفه امام).
مردم از شما سؤال دارند که چطور اجازه می‌دهید افرادی که شرط اولیه یعنی استعلام‌های چهارگانه از مراجع قانونی ندارند تأیید صلاحیت شوند؟
آیا قانون برای همه بوده یا خواص درب دیگری برای دور زدن قانون دارند؟
بخواهید یا نخواهید اینک شما در جایگاه امتحان الهی هلذا انقلاب و دینتان را هزینه دنیای کسی نکنید.
همان‌گونه که مستحضرید اگر یکی از کاندیداهای محترم حکم محکومیت قضایی داشته باشد و علی‌الخصوص اینکه در دوران مسئولیت اتفاق افتاده باشد، از لحاظ قانونی و شرعی و بدون هیچ‌گونه چشم‌پوشی می‌بایست رد صلاحیت گردد.
 شنیده‌های موثق حکایت از آن دارد که تنی چند از کاندیداهایی که اخیراً جهت حضور در انتخابات شورای شهر دوگنبدان ثبت‌نام کرده‌اند محکومیت قضایی آنان اعلام گردیده ولی متأسفانه و در کمال تعجب، توسط هیئت اجرایی توجه نشده و روی چنین موضوع مهمی اغماض نموده‌اند! لذا لازم و حیاتی است که چنین عملی به آحاد جامعه توضیح داده شود و هم اینکه هیئت محترم نظارت برخورد نماید تا اعتماد جامعه خدشه‌دار نگردیده و مژده انتخاباتی سالم و بی حاشیه به مردم شریف داده شود چراکه نتیجه این نوع اغماض‌هاست که موجب می‌گردد شوراهای مسئله‌دار به وجود آمده و مردم به دلیل عدم بررسی دقیق شما پای صندوق نیامده و شاهد مشارکت حداقلی و نهایتاً سبب خوشحالی دشمنان نظام گردد.
در پایان ضمن تشکر از تمامی زحمات شما دلسوزان این نظام، از هیئت محترم نظارت خواهشمندیم که موضوع را به بهترین و صحیح‌ترین شکل ممکن بررسی نموده تا مبادا به دلیل عدم توجه و چشم‌پوشی روی تخلفات کاندیداها، شاهد انتشار احکام قضایی متخلفین در فضای مجازی باشیم و امید است شما عزیزان نیز از این امتحان الهی و اعتماد مردم سربلند بیرون آیید.
 
از طرف جمعی از مردم شریف گچساران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

این روزها پخش سریال گاندو ۲، با واکنش‌های مختلفی همراه شده و پرسش‌های زیادی را مطرح کرده ...
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
1