تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۲۸
کد مطلب : ۴۳۲۴۹۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سد تنگ سرخ 24 ماه دیگر تکمیل می‌شود

۰
سد تنگ سرخ 24 ماه دیگر تکمیل می‌شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد سال جدید در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات خواهد درخشید و حرف‌های زیادی در این بخش‌ها داریم.
 به گزارش کبنا، حسین کلانتری در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰، گفت: پشتیبانی به معنای پشتیبانی و حمایت از تولید و سرمایه‌گذار و همه کسانی که در عرصه تولید فعال هستند در مانع‌زدایی‌ها گاهی موانع می‌تواند قوانین و مقررات باشد که مجلس می‌تواند این موانع در قانون را رفع کند.
 وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و خدمات بیش از پیش خواهد درخشید، گفت: استان در سال جدید در حوزه صنعت حرف‌های مهمی برای گفتن دارد، پتروشیمی گچساران وارد مدار تولید می‌شود و تأثیر بسیار بزرگ ملی خواهد داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آبگیری و بهره‌برداری از سد چم‌شیر خبر داد و یادآور شد: در عرصه کشاورزی گام‌های بسیار بزرگی در استان برداشته می‌شود، ضمن اینکه برنامه‌هایی را هم در ماه‌های آغازین سال از جمله کلنگ‌زنی سد آبریز، سد سقاوه، طرح امامزاده جعفر گچساران و باشت خواهیم داشت.

 

 مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تأمین آب اراضی غربی دهدشت گفت: گام‌های اساسی برای تکمیل و بهره‌برداری سد تنگ سرخ برداشته شده، مجوز ماده ۵۶ را برای سد اخذ کردیم تا در بازده زمانی ۲۴ ماهه تکمیل شود.
 وی به دیگر برنامه‌های استان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در سال جدید انتخابات را در سه حوزه ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر داریم آنچه برای ما مهم است سلامت و امنیت انتخابات است. به دنبال مشارکت حداکثری هستیم مردم از مجریان انتخابات گذشته امانت‌داری، سلامت انتخابات و بی‌طرفی را در ذهن دارند، از رقابت حداکثری که منجر به تثبیت اقتدار کشور و سرعت بخشی به پیشرفت کشور در عرصه جهانی می‌شود استقبال می‌کنیم.
 کلانتری مدیریت بیماری کرونا را دیگر برنامه مهم سال جدید دانست و گفت: متاسفانه شاهد بالا رفتن آمار مراجعه کنندگان و بستری‌های بیماری کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، به طور جد از مردم می‌خواهیم تا زمان واکسیناسیون عمومی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیریت زلزله سی‌سخت و ساخت خانه‌های تخریب شده را دیگر اولویت استان دانست و ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و دیگر مسئولان کشوری و لشکری خاطرنشان کرد: تمام توان خود را به کار می‌گیریم که خانه‌های مردم زلزله‌زده تا تیر ماه به اتمام برسانیم و مردم بتوانند مرداد در خانه‌هایشان مستقر شوند.
کلانتری تصریح کرد: با توجه به شعار امسال بنا به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، تولید کنندگان باید حمایت و موانع پیش روی آن‌ها شناسایی و رفع شود.
 وی عنوان کرد: سال گذشته گام‌های مطلوبی در زمینه جهش تولید در استان برداشته شد و امسال تلاش‌ها دو چندان خواهد بود.
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1