تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۳۲۳۳۰
رییس سازمان صمت استان خبر داد؛

۴۰ تن مرغ منجمد در بازار کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

۱
۰
۴۰ تن مرغ منجمد در بازار کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
کبنا ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت در بازار این استان توزیع شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز سه شنبه (3 اسفندماه) سالار حسین پور اظهار داشت: این میزان مرغ منجمد با همکاری ۲۱ عامل توزیع از امروز در شهر یاسوج آغاز و در دیگر شهرها نیز بزودی توزیع خواهد شد.
وی افزود: قیمت مصوب هر کیلو مرغ منجمد ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظارت بر عملکرد کشتارگاه طیور و توزیع مرغ کشتار روز با قیمت تنطیم بازار  این استان در روزهای تعطیل ادامه دارد.
حسین پور عنوان کرد: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد و برای تامین بخشی از نیاز مرغ گرم مرکز استان همه واحدهای مرغداری استان ملزم بوده تا تولیدات خود را برای کشتار در اختیار کشتارگاه‌ها قرار دهند تا پس از کشتار در سطح شبکه، توزیع شود.
وی ابراز داشت: به منظور نظارت دقیق بر میزان مرغ تحویلی به کشتارگاه، میزان مرغ کشتار شده و همچنین نحوه توزیع مرغ کشتار شده، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت لازم را انجام خواهند داد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت  کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان هر گونه تخلف کم فروشی،گران فروشی و غیره را با شماره ۱۲۴ به بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.
با وجود اینکه بارها از سوی مسئولان قیمت مرغ کشتار روز ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده اما قیمت مرغ در بازار بالاتر از ۲۷ هزار تومان فروخته می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر نظارت بر بازار داشتی اینطور عنان از کف نرفته بود!!!
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1