تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۳۲۳۲۲
در گفت و گو با کبنا

انتقاد بخشداری مرکزی چرام از مشکل شبکه همراه و اینترنت روستای بردیان/مسئولان به وعده های خود عمل کنند

۰
انتقاد بخشداری مرکزی چرام از مشکل شبکه همراه و اینترنت روستای بردیان/مسئولان به وعده های خود عمل کنند
کبنا ؛انتقاد بخشدار مرکزی چرام از وضعیت شبکه همراه اول و اینترنت روستای بردیان از توابع بخش مرکزی چرام
 
به گزارش کبنا از چرام؛سید الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام با اشاره به اهمیت شبکه همراه و اینترنت پرسرعت برای انجام کارهای اداری و شخصی در روستای بردیان چرام از بی توجهی و اجرایی نشدن وعده های مسئولان شرکت مخابرات استان انتقاد کرد و خواستار رفع مشکل مردم روستای بردیان و همچنین شهرک صنعتی بردیان شد.
 
بخشدار مرکزی چرام بیان کرد:
روستای بردیان از توابع بخش مرکزی شهرستان چرام که بزرگترین روستای شهرستان محسوب می‌شود با جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر و تعداد بیش از 500 خانوار در نقطه‌ میانی دو شهرستان کهگیلویه و چرام در فاصله 11 کیلومتری از شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و در فاصله 9 کیلومتری از شهر چرام قرار گرفته است، در این روستا تعداد 5 مدرسه در هر سه مقطع تحصیلی و یک مجتمع آموزشی، پست بانک، خانه ترویج کشاورزی و خانه بهداشت وجود دارد .
 
افسردیر همچنین بیان کرد شهرک صنعتی بردیان که اینترنت از ملزومات کارهای آنها برای خرید و فروش و بازاریابی هست با همین مشکل مواجه هست که لازم است مسئولان شرکت مخابرات توجه ویژه ای نمایند.
 
وی با اشاره به شعار سال که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند و آن هم پشتیبانی ها رفع موانع تولید است تاکید کرد:رفع مشکل اینترنت روستای بردیان علاوه بر حمایت از تولید نقش مهمی در پشتیبانی از مردم و تولید دارد .
 
بخشدار مرکزی چرام با اشاره به سرقت ترانس دکل همراه اول روستای بردیان گفت :باپیگیری هایی که داشتیم و همکاری مدیران شرکت توزیع برق شهرستان و استان خوشبختانه مشکل ترانس حل شد اما مدیران شرکت مخابرات استان و شهرستان تاکنون به وعده های خود برای راه اندازی شبکه همراه اول و اینترنت روستای بردیان عمل نکرده که امیدواریم در روزهای آینده با همکاری این عزیزان مشکل مردم روستای بردیان و شهرک صنعتی بردیان حل شود.
 
وی افزود:با توجه به بیماری کرونا این روزها خیلی از مردم کارهای خود را از راه شبکه های همراه و سایت های اینترنتی انجام می دهند که نیاز هست مدیران مربوطه این مشکل مردمی را حل کنند.

به گزارش کبنا؛روستای بردیان از بزرگترین روستای شهرستان چرام و استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1