تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۴۸
کد مطلب : ۴۳۲۲۹۵
در پی گزارش کبنانیوز مطرح شد

صمیمی‌دوست: هیچ مشکلی در توزیع میوه شب عید وجود ندارد / ذخیره‌سازی 400 تن میوه در سردخانه کهگیلویه و بویراحمد

۴
۱
صمیمی‌دوست: هیچ مشکلی در توزیع میوه شب عید وجود ندارد / ذخیره‌سازی 400 تن میوه در سردخانه کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در توزیع میوه شب عید هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، فرایند بارگیری میوه از سردخانه تا غرفه به دلیل حجم کار کمی طولانی می‌باشد که این امر هم به دلیل ترافیک خودروها در هنگام بارگیری طبیعی است.
صبح روز یکشنبه (1 فروردین ماه 1400) گزارشی در باره خالی بودن غرفه‌های میوه ستاد تنظیم بازار در پایگاه خبری کبنا نیوز منتشر شد که سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ضمن بازدید از این غرفه‌ها توضیحاتی را ارائه داد که در ادامه می‌آید.
 به گزارش کبنا، عصر روز یکشنبه (1 فروردین ماه 1400) به همراه سید حشمت الله صمیمی دوست از غرفه‌های میوه ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردیم، غرفه‌های که صبح تعطیل و خالی از میوه بودند، پُر از میوه بود و به مردم میوه شب عید با قیمت مصوب عرضه می‌کرد.
    
سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار کبنا در این زمینه، اظهار داشت: 200 تن سیب و 200 تن پرتقال در سردخانه‌های استان ذخیره کرده‌ایم که این میوه‌ها با قیمت‌های مصوب به دست مردم می‌رسد.
وی با بیان اینکه میوه‌های شب عید از بهترین کیفیت برخوردار هستند، گفت: بهترین میوه‌ها خریداری شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد. سیب از کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد خریداری شده است.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عوامل توزیع از صبح در حال توزیع میوه شب عید هستند، گفت: اولویت‌ با شهرستان‌ها است، به دلیل بعد مسافتی که وجود دارد، خودروها صبح اول وقت برای بارگیری میوه به سردخانه می‌روند، و قطعاً فرایند بارگیری زمان بر است، به دلیل اینکه از همه جای استان کهگیلویه و بویراحمد برای میوه شب عید مراجعه می‌کنند و این طبیعی است تا میوه بارگیری شود و در غرفه‌ها برای عرضه به مردم تخلیه شود، زمان می‌برد و اگر صبح غرفه‌ها خالی می‌شود، به این دلیل است.

   

وی گفت: می‌بینید که الان غرفه‌ها باز هستند، و در حال خدمات رسانی به مردم هستند. یکی از اهداف ستاد تنظیم بازار این است که توزیع میوه تاثیر خودش را بر بازار بگذارد و از زمان توزیع میوه شب عید، قیمت سیب و پرتقال در سطح بازار هم کاهش پیدا کرده و حتی از احتکار میوه‌ها جلوگیری شده است. ما به اهداف مدنظرمان که کاهش قیمت‌ها بوده در ستاد تنظیم بازار رسیدیم.
صمیمی دوست بیان کرد: نزد هر غرفه توزیع میوه شب عید، یک بازرس وجود دارد که بر کار آنها نظارت می‌کنند. 
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به دلیل شرایط کرونایی ما تعداد غرفه‌ها را نسبت به هر سال بیشتر کردیم و هیچ مشکلی در توزیع میوه شب عید وجود ندارد. مردم می‌توانند، مشکلات خودشان را با شماره 124 در میان بگذارند.
 به گزارش کبنا، نظم خاصی در توزیع میوه شب حاکم بود، علاوه بر نظارت دقیق بازرسان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان تعزیرات حکومتی مثل همیشه حاضر و پای کار بودند. مدیریت سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در توزیع میوه شب عید مثال زدنی است، او همواره در میدان کار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ککبنا یک فروردین می گویی میوه نیست.حسین پور تعاون روستایی را دور زده دوم فروردین خودت خبرتو تکذیب میکنی .یک فروردین میگی میوه از ارومیه گرفته شده دوم فروردین میگی از کشاورزان هم استانی.
بابا از خدا هم بترسید چوب خدا صدا ندارد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود وخسته نباشید خدمت دکتر صمیمی عزیز وپرتلاش ودوست داشتنی . خداوند یاروهمراهتون ان شاالله
Iran, Islamic Republic of
احسنت معاونت محترم امور هماهنگی اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد اجرتون با اهل بیت ....
Iran, Islamic Republic of
خوب چیزیست
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
فایل های مرتبط
1