تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۴۳۲۲۵۰
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد؛

بالاترین میزان تحقق برنامه اقدام مشترک باز آفرینی شهری در کهگیلویه و بویراحمد

۰
بالاترین میزان تحقق برنامه اقدام مشترک باز آفرینی شهری در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ مدیر کل راه و شهرسازی از بالاترین میزان تحقق برنامه اقدام مشترک بازافرینی شهری در کهگیلویه وبویراحمد در بین چهار استان خبر داد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، پژمان نیک اقبالی گفت: در جلسه بررسی عملکرد استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان،کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در خصوص وظایف مرتبط با اقدام‌های فرابخشی و بین بخشی ستادها در سال جاری  که با حضور نمایندگان ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های ذکر شده به شکل ویدیو کنفرانس برگزارشد استان ما بالاترین میزان تحقق برنامه اقدام مشترک باز افرینی داشت.
نیک اقبالی افزود: با توجه به جلسه مورخ  99/12/20 شرکت بازآفرینی شهری در خصوص بررسی عملکرد استان ها در برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری، طبق اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، استان کهگیلویه و بویراحمد با محقق شدن 77 درصد برنامه مذکور در بالاترین جایگاه قرار گرفته است.
وی تصریح: اکنون در استان برخی محلات آمادگی خروج از برنامه را دارند، سرانه کاربری در این محلات به سطح متوسط شهری رسیده، این محلات تکمیل و معابر کاملا اصلاح شده و فقط کار  استحکام بنا باقی مانده است.
به گفته  نیک اقبالی عملکرد اقدام مشترک در شهرداری‌های این استان 127 درصد، سایر دستگاه‌ها 60 درصد و در مجموع برنامه اقدام مشترک 77 درصد محقق شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی با اشاره به این که تحقق 77 درصدی برنامه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نشان‌دهنده ارتباط موثر بین دستگاه‌هاست، تصریح کرد: طبق برنامه ششم توسعه باید 37 محله در کهگیلویه و بویر احمد در دستور کار قرار می‌گرفت که تا کنون برنامه 13 محله تهیه و در حال اجراست و لازم است برنامه اقدام مشترک سایر محلات نیز تهیه شود.
نیک اقبالی تعداد کل پروژه های بازآفرینی شهری در سطح استان را 36 مورد عنوان کرد و گفت: هم اکنون  تعداد26 پروژه در سطح استان در حال اجراست.
وی کل اعتبار پروژه‌ها در بخش بازافرینی شهری را 430 میلیارد ریال عنوان کرد، گفت: اعتبار جذب شده 220 میلیارد ریال است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1