تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۳۲۲۱۰
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

خطیب جمعه کبگیان: سفر نیازمندان را پُر کنید

۱
خطیب جمعه کبگیان:  سفر نیازمندان را پُر کنید
کبنا ؛خطیب جمعه کبگیان گفت: بیائید در سایه نرفتن به بازدیدها و عدم خریدهای عید با پویش همگانی کمک به نیازمندان آنچه را امسال نخریدیم و سفره نکشیدیم بر سفره مستمندان بچینیم.
به گزارش کبنـا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه چیتاب درخطبه های نمازجمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ بخش کبگیان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه به مسئله شایعه پراکنی در جامعه گریزی زد و گفت: لقلقه زبان در شایعه پراکنی براساس تعصبات بیجا و جبهه گیری‌های نامتعارف یک مرضی ست که افراد را به بدبینی و جامعه را دچار تزلزل می‌کند.
این خطیب جمعه با اشاره به مسئله شرب خمر هم افزود: یکی از راهکارهای شیطان برای به بیراهه بردن بشر و دوری از قرب خداوند شُرب خَـمر است که انسانها را دچار سستی وبنیان خانواده را دچار اختلاف می‌کند، لذا تولید کننده، توزیع کننده، خریدار، شراب مورد لعن نفرین خداوند هست.
حجت الاسلام پژمان با اشاره به فرارسیدن اعیاد شعبانیه و تولد امام سجاد (ع) هم گفت: با پایان غائله کربلا راه سرکوبی شیعیان در کوفه با مدیریت ابن زیاد باز شد ودر خفقان حکومت حاکم هم دراین شرایط کسی جرات نزدیک شدن به ولی زمان امام سجاد (ع) را نداشت.
وی افزود: امام سجاد در خفقان حکومت اُمَـوی علیرغم تحت کنترل بودن ومصائب اعمال شده عَلَمِ پرچم شیعه و دین را زنده نگه داشت وهرآنچه امروز ازدین وشخصیت آبروی دینی داریم مَـدیونِ رشادتهای آن امام همام هست.
امام جمعه کبگیان باتبریک فرارسیدن سال جدید و شروع قرن ۱۴ هم گفت: سنت‌های حسنه باستانی ایرانیان (مانند، دیدو بازدید، صله رحم و..) در سایه ویروس منحوس کرونا بامدیریت همگانی مردم ومسئولان امر امسال هم کنسل گردید اما در فضای مجازی بسیار پر رونق و پر رنگ هست.
خطیب جمعه کبگیان تصریح کرد: بیائید در سایه نرفتن به بازدیدها وعدم خریدهای عید باپویش همگانی کمک به نیازمندان آنچه را امسال نخریدیم و سفره نکشیدیم بر سفره مستمندان بچینیم.
-------------------------------
خبر: اسماعل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1