تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۴۳۲۱۴۷
در جمع خبرنگاران مطرح شد

پاسخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص بکارگیری افراد منتسب به نمایندگان

۵
۰
پاسخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص بکارگیری افراد منتسب به نمایندگان
کبنا ؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می‌گوید: رویکرد ما برای جذب نیرو، آزمون، آزمون و آزمون است.
ظهر روز (چهارشنبه، 27 اسفندماه 99)، نشست خبری معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه در سالن کنعانی یاسوج برگزار شد.

به گزارش کبنا، در ابتدای این نشست، جلال پوران‌فرد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: روند توسعه دانشگاه در سال‌های اخیر چنین بوده که از وضعیت بهداری قدیم به تیپ (ب) رسیده است و تراز منفی دانشگاه بالای ۱۵۰ میلیارد تومان بود. و از روز اول کار، با بحران بیمارستان شهید جلیل و نیروها دست و پنجه نرم کردیم، الان با افتخار می‌گوییم، تراز مالی این دانشگاه به منفی ۳۰ میلیارد تومان رسیده که جای افتخار دارد که از دکتر تقوی‌نژاد در وزارت قدردانی می‌کنیم.
 
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: در توزیع اعتبارات در یک سال اخیر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار داشته‌ایم که مهمترین آنها در زمینه کارانه بود. ابتدای کار ۲۲ ماه معوقه کارانه داشتیم الان تنها ۵ ماه عقب افتادگی کارانه داریم و از بسیاری دانشگاه‌های دیگر کشور جلوتر هستیم در بحث بهداشت هم تلاش‌های دکتر بانشی و همکاران مثال زدنی بود. وقتی تحویل گرفتند ۸ ماه عقب افتادگی پزشک خانواده داشتیم، اما امروز در بحث مالی به روز هستیم. 
پورانفر در ادامه گفت: در بحث منابع انسانی در یک سال اخیر ۷۵۰ نیروی شرکتی، قراردادی و استخدامی داشتیم.
وی گفت: در چارت تشکیلاتی خیلی از بیمارستان‌های ما هنوز چارت تشکیلاتی نداشتند با همکاری معاونین این استارت زده شد و امروز این افتخار است که چارت دانشکده‌های ما به روز شده است.
این مسئول افزود: مراکز بهداشتی داشتیم که هیچ گونه چارت سازمانی نداشتند و چارت هیئت علمی نیز افزایش پیدا کرد.

پوران فر افزود: در پروژه‌های عمرانی که شاخص عملکرد ماست در یک سال اخیر بالغ بر ۴۰ پروژه را یا افتتاح کردیم یا در آستانه افتتاح است که مهمترین‌ترین آنها، کلینیک مفتح یاسوج بود که پیمانکار آن می‌گفت افتتاح آن به مدیریت شما هم نمی‌رسد ولی این کار انجام شد. پیمانکار کلینیک دهدشت را با ماده ۴۶ فسخ پیمان کردیم و اگر خدا یاری کند و بودجه کافی داشته باشد حداکثر تا دو ماه آینده به نتیجه خواهیم رساند و قبل از تابستان افتتاح شود.
وی در ادامه گفت: در بیمارستان نرگسی گچساران آمادگی صفر تا ۱۰۰ درصدی داریم، که وقتی پیمانکار تحویل داد بیمار پذیرش کنیم. بیمارستان بهمئی، را هم در همین دولت به نتیجه می رسانیم همه تجهیزات خریداری شده و به مناقصه رفته خیلی از پروژه‌های کلان در دستور کار است دانشکده‌های پرستاری و دندانپزشکی و بهداشت که دندانپزشکی تا قبل از اردیبهشت و دو تای دیگر نیز، ۷۸ درصد پیشرفت دارد.
وی بیان داشت: در بحث امکانات رفاهی و پشتیبانی دانشگاه خیلی آمار نمی‌دهیم اما تسهیلات به پرسنل داده‌ایم و افتخار داریم که سامانه ثبت نام وام را راه‌اندازی کردیم و در دورترین نقطه استان درخواست وام می‌دهند و در صف انتظار دریافت قرار می‌گیرند.
پوران فر در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه اطلاعاتی وجود دارد که در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و مراکز درمانی، نیروهای منتسب به نمایندگان مجلس به کارگرفته شده‌اند؟ اظهار داشت: این سئوال را ما هر روز و هر ساعت پاسخ داده‌ایم به ضرس قاطع می‌گویم، رویکرد ما برای جذب نیرو آزمون، آزمون و آزمون است، آن چه که می‌گویند، نیروهای حجمی هست، اولویت ما کسانی هستند، که زمین به دانشگاه اهداء کرده و آن‌هایی که از کمیته جذب وزارتخانه مجوز دارند و اگر غیر از این باشد، دستگاه‌های نظارتی برخورد می‌کنند، اما اگر با نامه ما کسی به کار گرفته شود، ما پاسخگو هستیم.
وی همچنین با انتقاد از این که این مشکل رفتن نامه اداری از دانشگاه به رسانه را داریم به برخی شبهات در خصوص اعتبارات یک میلیارد یورو که از صندوق ارزی به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شد اشاره کرد که از روز اول اختلاف نظری در خصوص پرداخت این اعتبارات برای سختی کار و همچنین کارانه وجود داشته و در همه جای کشور رویه واحدی داشته‌ایم.
به گزارش کبنا، بنا بر اطلاعاتی که در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز قرار دارد، برخی از افراد که نزدیک به برخی از نمایندگان مجلس هستند، در مراکز بهداشتی و درمانی به کار گرفته شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مسولان علوم پزشکی پاسخ دهند ایاپرستاری که داوطلب در مراکز بهداشتی در زمان کرونا حضور داشته اند و در ازمون قبول نشده اند بصورت شرکتی یا ساعتی بکار گرفته میشوند یا نه
دنا
Iran, Islamic Republic of
آزمون فقط یک بهونه هست
کارمند شبکه بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب پوران فر ؛

شما کارهایی که در کابینه های قبلی انجام شده رو به اسم خودتون اعلام کردین !

اگه امکانات رفاهی برای پرسنل داشتین، بیان می کردین !!
حتی هیچ کدوم از شبکه های بهداشت به نامه شما در خصوص خدمات رایگان دندان پزشکی برای پرسنل ، هیچ اهمیتی ندادند و اونو اجرایی نکردن!!

چه خدمات رفاهی دادین ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
طرفداران نماینده بصورت حجمی جذب شده اند.باشه قبول ماروهم بصورت حجمی جذب کن
Iran, Islamic Republic of
برادر راننده روشنفکر تو بیمارستان امام سجاد جذب شده
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
فایل های مرتبط
1