تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۴۳۲۰۱۶
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

 کشف پرونده قتل و دستگیری ۱۳ نفر در باشت

۰
 کشف پرونده قتل و دستگیری ۱۳ نفر در باشت
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه بهمن ماه سال جاری در شهرستان باشت خبر داد و گفت: ۲نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل اعتراف کردند.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «کیقباد مصطفایی» در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزا‌ع دسته جمعی مسلحانه در بهمن ماه سال جاری بین دو طایفه بر سر اختلاف ملکی در یکی از روستاهای شهرستان باشت ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند که موضوع با هماهنگی مرجع قضائی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان باشت قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
مصطفایی با بیان این که در این رابطه ۳ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد تصریح کرد: ۲ نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل عمد به وقوع پیوسته بر سر اختلاف ملکی در بهمن ماه سال جاری اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که متهمان پس از تحقیق و بازجویی و تشکیل پرونده و بازسازی صحنه جرم با حضور دادستان و قاضی پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند،خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، بصورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1