تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : ۴۳۲۰۱۱
کبناگزارش می دهد

اولین کاندیدای جوان انتخابات شورای شهر چرام ثبت نام کرد / درد جامعه کارگری را می‌دانم / شهرداری در شأن شهروندان انتخاب می کنیم / چرامی آباد ومتفاوت با گذشته می سازیم

۴
۱
اولین کاندیدای جوان انتخابات شورای شهر چرام ثبت نام کرد / درد جامعه کارگری رامی دانم
کبنا ؛لطف الله شیخی از کاندیداهای جوان و از بدنه شهرداری چرام وارد کارزار انتخاباتی شورای شهر شد.
به گزارش کبنا از چرام؛ همزمان با سراسر کشور و شروع قانونی ثبت نام کاندیداهای شورای شهر در شهر چرام یکی از کاندیداهای جوان و از بدنه شهرداری چرام وارد کارزار انتخاباتی شورای شهر چرام شد.
لطف الله شیخی که از کارشناسان حوزه علوم اجتماعی شهرداری چرام می‌باشد و در رده‌های مختلف شهرداری مشغول به خدمت بوده بیان کرد: شعارمن خوشحال کردن مردم دیارم هست چون فکر می‌کنم نیاز اساسی به شادی ونشاط دارند.
وی افزود: ایجاد زیر ساخت‌های شهری؛ پارک مناسب و فضای سبز و شاد محیطی شهر چرام می‌توانند باعث نشاط و شادابی جامعه امروز شهری شود.
کاندیدای جوان انتخابات شورای شهر چرام با اشاره به هدف خود از ثبت نام و حضور در انتخابات شورای شهر چرام گفت: آماده‌ام تا مردم دیارم راخوشحال کنم وازهیچ کوششی دریغ نمی‌کنم، چرام من باچرامی ایده آل فاصله بسیارزیادی دارد.
وی افزود: اهل هیچ خط وباند وجناحی نیستم ومسائل طایفه‌ای وقومی قبیله‌ای درکارم لحاظ نمی شودو برایم مهم نیست، هدفم تلاش برای چرامی اباد است.
وی با اشاره به اینکه از نزدیک با جامعه شریف کارگری و زحمتکش آشنایی دارم و می دانم که بار اصلی کارهای عمرانی و خدماتی شهرداری بر دوش آنهاست آماده‌ام که از حق آنها دفاع کنم.
شیخی بیان کرد: شهر چرام پتانسیل‌های زیادی دارد و باید از ظرفیت همه جوانان علاقمند به توسعه شهر چرام کمک گرفت.
وی با اشاره به اینکه در صورت راه یابی به شورای شهر برای انتخاب شهردار در شأن شهروندان چرام تلاش خواهم کرد که بتواند در همه امور عمرانی و فرهنگی و ورزشی به شهروندان خدمت کند و در تعامل با همه ادارات بتواند یک شهر آباد و بانشاط و متفاوت با قبل بسازد.
 شیخی از اولین کاندیداهای نسل جوان است که برای کاندیداشدن در انتخابات شورای اسلامی شهرچرام سال ۱۴۰۰ باحضور درفرمانداری شهرستان چرام ثبت نام کرد.
براساس این گزارش شیخی کاندیدای ششمین دوره شورای شهر چرام که از کارمندان شهرداری چرام می‌باشد و به خوبی با مشکلات و پتانسیل‌های مختلف شهرداری وشهر چرام آشناست دارای ۱۴ سال فعالیت در رده‌های مختلف شهرداری از قبیل نماینده منتخب کارگران؛ کارشناس فضای سبز؛ مسئول دبیرخانه؛ بایگانی و امور اداری؛ انبار دار و امور ساختمان شهرداری از جمله سوابق وی می‌باشد که قطعاً صورت اعتماد مردم و حضور در شورای شهر چرام به توسعه شهر چرام کمک شایانی کند.
شیخی دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند چرامی
Iran, Islamic Republic of
خدا و شهری که شوراشبو نخو
Iran, Islamic Republic of
درود بر لطف الله دوست داشتنی امیدوارم که موفق باشید
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیخی عزیز حمایتت می کنیم
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیخی عزیز حمایتت می کنیم
(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

در آستانه اعیاد شعبانیه، ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی ...
چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

گیاهان تصفیه کننده هوا می‌توانند به زندگی بهتر انسان و سلامت شما نیز کمک کنند.
کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

طبق یافته های اخیر، استفاده از آسپرین برای جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی عروقی در ...
1