تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۳۲۰۰۳
کبنا گزارش می‌دهد

قدردانی مردم سی‌سخت از رهبر انقلاب و بنیاد مسکن ( فیلم )

۱
۰
قدردانی مردم سی‌سخت از رهبر انقلاب و بنیاد مسکن ( فیلم )
کبنا ؛سی‌سخت ۲۵ روز پس از زلزله روند ساخت و ساز به خود گرفته و ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات کار آواربرداری را انجام می‌دهند.
    

۲۵ روز از زلزله سی‌سخت می‌گذرد و با توزیع ۴ هزار و ۹۰۱ تخته چادر مردم اسکان موقت یافته‌اند،۱۰۰ عدد کانکسی  که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در اختیار مردم سی‌سخت قرار داد در دو شهر مستقر شدند که شهری را سپاه مدیریت می‌کند و مدیریت  شهر دیگر در اختیار شهرداری است.
دولت ۴۳۱ میلیارد تومان برای بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده اختصاص داده و کار آواربرداری  و ساخت و ساز به همت بنیاد مسکن آغاز و با سرعت به پیش‌ می‌رود.

۵ هزار و ۴۲۵ فرم ارزیابی در سی‌سخت تشکیل و تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به ستاد‌های فرعی بنیاد مسکن در سی‌سخت مراجعه کرده‌اند.
خانه لطافت زابلی پیرزن سی‌سخت که به عنوان اولین خانه، کلنگ احداث آن ۶ اسفند به زمین زده شده پیشرفت خوبی داشته است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور که امروز برای سومین بار طی کمتر از یک ماه زلزله سی‌سخت به این منطقه سفر کرده در جمع خبرنگاران و مردم با بیان اینکه مشکلی در روند ساخت و سازها وجود ندارد، گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در کار زلزله‌زدگان امیدواریم با سرعت عمل بتوانیم زمینه رضایت ایشان را فراهم کنیم.

  

وی با بیان اینکه سیمان به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده می‌شود، افزود: میلگرد از شرکت ذوب‌آهن اصفهان تامین و به قیمت مناسب در اختیار مردم قرار داده می‌شود، ضمن اینکه هم‌اکنون ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در منطقه حضور دارند و کارآواربرداری را انجام می‌دهند.
تابش با اشاره به مساعد بودن هوا گفت: اعلام کردیم که بنیاد مسکن در تعطیلات نوروز تعطیل نیست و با تمام وجود در اختیار مردم هستیم.

  
کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم به ۶۸۷ واحد شهری آسیب دیده شهری اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۸۰ فقره دستور تهیه نقشه و مجوز از شهرداری صادر شده و تاکنون ۷۰ پروانه ساختمانی صادر شده است.
معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه مردم هر چه سریعتر به ستادهای بنیاد مسکن مراجعه کنند، افزود: آواربرداری در روستاها به مانند شهر مجانی است.

  

مردم سی‌سخت هم ضمن قدردانی از پیام دلگرم و امیدوار کننده رهبر معظم انقلاب از همه مسئولانی که طی کمتر از یک ماه به سی‌سخت سفر کردند قدردانی و حضور این عزیزان را موجب دلگرمی مردم زلزله‌زده دانستند.
سی‌سختی‌ها همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کردند و گفتند: مسئولان استان در طی این مدت زلزله لحظه آنها را تنها نگذاشتند و خدمات خوبی ارائه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد پایون
Iran, Islamic Republic of
دستمریزاد به ریاست محترم بنیاد مسکن کشور جناب مهندس تابش و دکتر جنتی مدیر کل بنیادمسکن استان که برای آبادانی سی سخت سنگ تمام گذاشتند، دروود بر تمامی پرسنل زحمت کش بنیاد مسکن استان که از وقوع زلزله تاکنون پای کار بودند 🙏🙏
چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

گیاهان تصفیه کننده هوا می‌توانند به زندگی بهتر انسان و سلامت شما نیز کمک کنند.
کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

طبق یافته های اخیر، استفاده از آسپرین برای جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی عروقی در ...
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
فایل های مرتبط
1