تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۳۱۹۴۱
درخطبه های نمازجمعه۲۲ اسفند۹۹چیتاب مطرح شد

حجت الاسلام پژمان: اداره ارشاد در استان تعطیل است؟. مردم شورایی را انتخاب کنند که درکنارشان زندگی می کند وازدردشان باخبر است!.

۱
۱
حجت الاسلام پژمان: اداره ارشاد در استان تعطیل است؟. مردم شورایی را انتخاب کنند که درکنارشان زندگی می کند وازدردشان باخبر است!.
کبنا ؛به گـزارش "کِـبنا"از چیتاب حجت الاسلام سیدفرج الله پـژمان امام جمعه کبگیان درخطبه های نماز جمعه۲۲ اسفند۹۹چیتاب با اشاره به مسئله قمار و ازلام گفت: وای به حال کسی که بین خانواده ای را به هم بزند. وی افزود: شراب خواری ،قمار،و ازلام از خواسته های شیطان در زمین هست و دشمنان خداوند کسانی هستند که تابع دستورات شیطانند. حجت الاسلام پژمان بااشاره به اینکه گناه شراب خواری وقمار، ازلام در نزد خداوند و درمکتب دین اسلام همانند گناه  بت پرستی است افزود: در اعمال ناپسندقمار برخی هستند که بر روی زنان خود قمار بازی می کنند به همین خاطر دین اسلام این عمل قبیح را حرام کرده است. این خطیب جمعه در بخش دیگری از خطبه ها بااشاره به ناراحتی بزرگِ رهبرانقلاب در رابطه با گرانی اجناس و معیشت مردم هم گفت: مسئولان نظارت بر بازار بدانند فارغ از اینکه کرونا جان خیلی از هم وطنان ما را گرفت و برای معیشت ما هم دردسر بزرگی ایجاد کرده لذا دربحبوحه این معضل بازار افسار گسیخته و ضعف درقدرت خرید مردم درسایه گرانفروشی کمر مردم را شکسته است . امام جمعه کبگیان تصریح کرد: چرا درسایه تشدید روز افزون گرانی و عدم توان خرید مردم، علیرغم موجود بودن خوراک و پوشاک فراوان دست مردم خالی و قدرت خرید ندارند. حجت الاسلام پژمان با اشاره به تولید مثل دلالان بازار خرید و فروش مایحتاج مردم هم گفت: سود گرانی این بازاربه جیب دلال هایی می رود که بدون پروا از خدا با احتکار کردن اقلام مورد نیاز مردم و افزایش نیاز آنان به فکر سودافزائی خود میباشند.امام جمعه کبگیان خطاب به مسئولان ناظر بر بازار نیازمردم هم گفت: چطور می شود در این نظام مسئول باشی و مردم کشورت با گرانی وضعف در قدرت خرید دست و پنجه نرم کنند وی افزود:اگربعنوان یک مسئول این وضعیت را ببینی و کاری انجام ندهی خیانتکار ودرزمره همان دلالانی هستی که بااحتکار وافزایش قیمت بر گرده مردم سوار شده اند. این خطیب جمعه افزود: می شود بااهمیت دادن به تولید داخلی و حمایت تولید کننده داخل کشور وتقویت نظارت بازار کاری کرد که مردم امیدشان به زندگی برگردد. یید فرج الله پژمان با اشاره به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار و جانبازگفت: مکتب پاسدار وجانباز در دین مبین اسلام از شریان های حیاتی بقا حکومت اسلامیست. وی افزود:کسانی که در پاسداری از ارزشهای اسلام وانقلاب ازجانشان مایه گذاشتند پاسداران جان برکفی بودند که یا جان دادتد یا جانباز شدند وما این امنیت وآرارامش فعلی را مدیون رشادتشان هستیم. حجت اسلام پژمان در بخش دیگری از خطبه ها باتذکربه اداره ارشاد هم گفت: متاسفانه در استان ما نه تنها خبری از ارشاد اسلامی نیست بلکه باید به نحوی در این اداره را گل بگیرند. سید فرج الله پژمان تصریح کرد: اداره ای که باضعف در فرهنگسازی و برنامه ریزی نتواند وظیفه اش را خوب انجام بدهد بودجه اش را چطوری وکجا خرج می کند و خروجی کارشان معلوم نیست انگار که درمنطقه و استان ما  تعطیل هست.  امام جمعه چیتاب در بخش پایانی خطبه ها به ثبت نام شوراهای شهر اشاره کرد گفت: اولا کسانیکه درمنطقه حضور ودل در گرو حل مشکلات چیتاب دارندبرای ثبت نام شورای شهر بیایند دوما مردم چیتاب با دور انداختن باند بازی وحزبگرائی بیایند به کسی که درکنارشان زندگی می کندودلسوز وپیگیر مشکلاتشان هست رای بدهند زیرا تجربه ثابت کرده حزب بازی و...نه تنهامشکلی برای مردم حل نکرده بلکه ویک بارمنفی اضافی که حتی وبال گردن آنان شده است.
----------------------------
پایان خبر: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حقیقتا نقد جدی به عملکرد اداره کل ارشاد
خصوصا اداره فرهنگ وارشاد دنا وجود دارد
خداوکیلی تخریب نیست. سخنان امام جمعه حرف دل اهل قلم وهنر واصحاب رسانه ووفرهنگ میباشند.
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1