تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۳۱۷۸۱
کبنا خبر می دهد؛

استاندار تا پایان دولت در کنار مردم استان می ماند

۰
استاندار تا پایان دولت در کنار مردم استان می ماند
کبنا ؛
مدیر کل روابط عمومی استانداری در واکنش به خبر منتشره در برخی رسانه ها ، گفت : در یک سال گذشته بارها از دکتر کلانتری برای حضور در چند استان بزرگ درخواست شده است اما وی به این درخواست ها پاسخ مثبت نداده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز گذشته خبری در برخی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد با تیتر «کلانتری استاندار ایلام می شود؟» منتشر شد که احتمال کوچ حسین کلانتری از کهگیلویه و بویراحمد را بر اساس برخی تلاش ها در استان ایلام خبر می داد .
امروز مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری در واکنش به این خبر ، گفت : کلانتری تا پایان دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و با قدرت به کار خود ادامه می دهد.
سید محمد تقوی افزود : موضوع تلاش برای انتقال کلانتری به استان های دیگر منحصر به این خبری فعلی نیست و بارها مطرح بوده است.
تقوی ادامه داد : طی بیش از یک سال اخیر بارها از دکتر کلانتری برای حضور در چند استان بزرگ درخواست شده است اما استاندار به این درخواست ها پاسخ مثبت نداده است.
وی ادامه داد : استاندار بنابر قول هایی که به مردم استان داده بود و با توجه به برنامه ریزی ها در سطح استانی و ملی مبتنی بر به سرانجام رساندن این قول ها مصمم است .
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری گفت : دکتر کلانتری متناسب با مشکلات استان و نیازمندی ها ، حدود یک سال اخیر را به برنامه ریزی منظم برای بهره گیری از پتانسیل های استانی و ملی و حضور پی در پی مسئولان ملی در استان ، اختصاص داده است و به شدت در حال پیگیری این برنامه ها است .
تقوی افزود : اضافه بر برنامه های فراگیر اقتصادی و عمرانی در سطح استان ، ذهن کلانتری به شدت درگیر مشکلات مردم زلزله زده شهرستان دنا است و حاضر نیست تحت هیچ شرایطی مردم این شهرستان را در چنین شرایطی تنها بگذارد .
وی ادامه داد : با توجه به عملکرد خوب دکتر کلانتری در منصب استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، شکی نیست که سیاسیون و رسانه های برخی استان ها از جمله استان زادگاهش انتظار حضور وی در استان خود را داشته باشند اما این درخواست ها به معنی پذیرش از طرف کلانتری نیست و وی بارها نسبت به این درخواست ها اعلام عدم تمایل کرده است و صراحتا گفته است که خود را متعهد و مفتخر به خدمت در کنار مردم کهگیلویه و بویراحمد می داند و اطمینان داده است که تا پایان دولت تدبیر و امید در کنار مردم این استان خواهد ماند .

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1