تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۳۱۷۱۰
سیر سیاسی احمدی‌نژاد از اصلاح طلبان به فتنه‌گران؛

درباره خط نشان جدید پدر داماد احمدی‌نژاد به اصولگرایان / اعتراف فامیل نزدیک به بلایی که احمدی‌نژاد سر خودش آورده!

۱
۰
اعتراف فامیل نزدیک به بلایی که احمدی‌نژاد سر خودش آورده!
کبنا ؛«لج سياسي» در انتخابات ايران همواره عليه «اصولگرايان» بوده به اين معنا كه «مردم عليه اصولگرايان لج مي‌كنند. البته اين به معناي آن نيست كه مردم عاشق اصلاح‌طلبان هستند بلكه از لج رقيب به سمت آنها مي‌روند.»
به گزارش کبنا به نقل از جهان نيوز؛ احمد خورشيدي، پدر تنها داماد محمود احمدي‌نژاد كه اين روزها با عنوان دبير كل جمعيت خدمتگزاران انقلاب شناخته مي‌شودطی گفتگویی گفته است: «اگر رييس دولت دهم در ميدان نباشد ۲۰ درصد از بدنه راي او به اصولگرايان راي خواهند داد و ۸۰ درصد سبد راي احمدي‌نژاد به سمت رقيب اصولگرايان سرازير خواهد شد كه اين دقيقا ادامه مفهوم لج سياسي است.» اين عضو هيات موسس جبهه سوم بر اين باور است كه «لج سياسي» در انتخابات ايران همواره عليه «اصولگرايان» بوده به اين معنا كه «مردم عليه اصولگرايان لج مي‌كنند. البته اين به معناي آن نيست كه مردم عاشق اصلاح‌طلبان هستند بلكه از لج رقيب به سمت آنها مي‌روند.»

احمدی نژاد می تواند شرایط مشارکت را تغییر بدهد
 او درباره میزان مشارکت در انتخابات را نيز تحليل كرده و توضيح داده كه اگر گزينه‌هاي «جديد و جذاب» در ميدان رقابت ۱۴۰۰ حضور نداشته باشند «احتمالا ۲۰ درصد ديگر از راي‌دهندگان را نخواهيم داشت. بنابراين در صورتي كه به سمت انتخاباتي حداكثري و رقابتي حركت نكنيم و مردم گزينه‌هاي خود را در عرصه مشاهده نكنند، ريزش ۷۰ درصدي مشاركت را خواهيم داشت. با توجه به شرايط ذكر شده و بررسي‌هايي كه انجام شده در انتخابات۱۴۰۰ نرخ مشاركت ۲۸ درصد خواهد بود مگر اينكه شرايط براي مشاركت حداكثري و ايجاد يك دو قطبي واقعي آماده شود. به ‌طور مثال اگر رييس دولت دهم از جمله داوطلبان انتخابات پيش رو باشد، اين اعداد تغيير خواهد كرد. از آن سو هم اگر نامزد اصلي اصلاح‌طلبان حضور داشته باشد دو قطبي واقعي و پرشوري ايجاد خواهد شد.»

  سردار خورشیدی پدر داماد احمدی نژاد

بلایی که احمدی نژاد سر تفکرات خود آورده به روایت پدر دامادش!
نکته اساسی این است که اگر بر فرض چنین ادعاهای اغراق گونه پدر داماد احمدی نژاد را هم بپذیریم، سوال اینجاست که محمود احمدی نژاد چه بالایی سر تفکرات خود آورده که سبد رای او اینقدر با جبهه انقلابی و ارزشی دشمنی دارند و به راحتی و از سر لج! به سمت سبد رای اصلاح طلبان که چند سال قبل رقیب و دشمن خود او محسوب می شدند، منتقل می شوند؟!
اظهارات پدر داماد احمدی نژاد یک نکته دیگر را نیز روش می کند و آن اینکه این احمدی نژاد بوده که تغییر کرده و تازه مثل اصلاح طلبان شده که همواره با اصوالگرا هراسی به دنبال رای آوری در انتخابات بوده اند.
در همین حال اظهارات خورشیدی مبنی بر اینکه عدم حضور احمدی نژاد سبب کاهش گسترده انتخابات می شود در حالیست که قبل از این نیز جریان فتنه بعد از انتخابات 88 با تحریم انتخابات مجلس در سال 90 این توهم را داشت که میزان مشارکت به طرز گسترده ای پایین خواهد آمد. از این جهت این موضوع نیز شباهت دیگری است که احمدی نژاد و نزدیکانش به جریان فتنه پیدا کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مگه انتخابات مجلس گذشته مشارکت بیش از ۱۵ درصد بود
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1