تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۴۳۱۴۷۳
درشورای اداری دیشموک مطرح شد

فرماندار کهگیلویه: دردم از دیشموک و درمان نیز هم / تاسف «کریمی نژاد» از بی توجهی مدیران به دیشموک

۲
۰
فرماندار کهگیلویه: دردم از دیشموک و درمان نیز هم / تاسف «کریمی نژاد» از بی توجهی مدیران به دیشموک
کبنا ؛شورای اداری بخش دیشموک به ریاست فرماندار کهگیلویه در دیشموک برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در شورای اداری بخش دیشموک، بنیاد علوی را ظرفیت خوب برای توسعه این بخش خواند و اظهار داشت: مدیران کل برای اجرای پروژه‌ها با بنیاد همکاری داشته باشند.
داراکریمی نژاد با بیان اینکه برخی از مدیران اگر خلاقیت و جسارت داشته باشند مشکلات به وجود نمی‌آید، افزود: مدیران جسور نیستند گاهی تجهیزات در انبار دارند مورد استفاده قرار نمی‌دهند.
وی گفت: برای اجرای برخی کارها در بخشنامه‌ها دنبال بندهای «نشود» می‌گردند که کار اجرا نشود، هر کس گفت موانع قانونی وجود دارد خودش دارد مشکل ایجاد می‌کند. ما همکاری می‌کنیم گیر قانونی منابع طبیعی در اجرای پروژه‌ها حل شود.
کریمی‌نژاد سرکشی از دیشموک و احصای نیازمندی‌ها را از وظایف مدیران خواند و گفت: متاسفم برای مدیر کلی که در یک سال یک بار به دیشموک نیامد و مدیر شهرستانی که سه ماه یکبار به بخش نیاید مدیر نیست.
رئیس شورای اداری کهگیلویه با اشاره به حضور مسؤولان در دیشموک و عملی نشدن قول‌ها تصریح کرد: آمدن‌های بی‌حاصل برای مردم بی‌اعتمادی ایجاد کرده است.
کریمی‌نژاد افزود: در این سفر قرار شد گاز تا 45 روز آینده تکمیل شود و کمبود برق و مشکل مخابرات برطرف شود.
وی با بیان اینکه در دیشموک درد هست اما درمان هم دارد، تصریح کرد: با روند شروع شده این بخش در مدار توسعه قرار خواهد گرفت.
کریمی‌نژاد گفت: استاندار قول داد 50 میلیارد تومان برای کارهای مشارکتی در دیشموک اختصاص دهد و هر تخصیص اعتبار را به 100 درصد برساند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک آب شرب و راه مناسب را مهمترین مشکل این بخش عنوان کرد و گفت: مدیران شهرستانی و استانی به صورت جهادی در بخش دیشموک حضور پیدا کنند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در نشستی که با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه در حسینیه طباطبائی دیشموک در خصوص رفع مشکلات دیشموک برگزار شد اظهار کرد: عمده مشکلات مردم بخش دیشموک در حوزه راه‌های روستایی است.
 وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این راه ارتباطی این منطقه در فصل بارش دچار مشکل می‌شوند و قطع می‌شوند برای مردم مشکلات زیادی ایجاد می‌کنند.
 راوند ضمن درخواست از فرماندار کهگیلویه در رفع مشکلات منطقه دیشموک عنوان کرد: از فرماندار می‌خواه d م نگاه ویژه خود را در خصوص رفع مشکلات منطقه دیشموک از این منطقه دریغ نکنید.
 امام جمعه دیشموک گفت: نیاز است مدیران شهرستانی و استانی به صورت جهادی در بخش دیشموک حضور پیدا کنند و با استفاده از ظرفیت بنیاد علوی با تعامل سازنده مشکلات بخش دیشموک را مرتفع کنند.
 راوند گفت: مهم‌ترین و اهم مشکلات بخش دیشموک نداشتن آب شرب مناسب است که اگر مسوولان به صورت جهادی این مشکل آب و راه را در حوزه دیشموک رفع کنند بسیاری از مشکلات مردم شهر دیشموک رفع خواهد شد.
 وی در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه روستای درغک یک روستای پرجمعیت است ضرورت دارد تا طرح هادی در این روستا به درستی اجرا شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ندنذ
Iran, Islamic Republic of
جان خودت فقط شعار تو خالی نده دوره این شعارها گذشته است
Iran, Islamic Republic of
حالا چند روز آخری دایه شدید
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

‌انتخابات فدراسیون فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف جانشین مهدی تاج، رئیس ...
بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

همزمان با اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام ، ایران ...
1