تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۳۱۳۸۷
رئیس عقیدتی‌سیاسی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

پلیس به صورت شبانه‌روزی در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت مستقر است / کمک‌های ارسالی با امنیت کامل بین مردم توزیع می‌شود

۱
۰
پلیس به صورت شبانه‌روزی در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت مستقر است ( + تصاویر )
کبنا ؛رئیس عقیدتی‌سیاسی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت مستقر است گفت: کمک‌های ارسالی با امنیت کامل بین مردم توزیع می‌شود.
 به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین «مهدی تیموری» با حضور در مناطق زلزله‌زده سی سخت، اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای کمک و همیاری به همه مردم عزیز و شریف شهر سی‌سخت طی هماهنگی که با استان‌های همجوار داشتند کمک‌های بسیار زیادی الحمدالله به استان آمده و همانطور که الان ملاحظه می‌فرمایید قریب به ۱۰۰۰ بسته معیشتی که اعم از مواد غذایی و پوشاکی است که با هماهنگی معتمدین، افراد شناسایی و طی لیستی اقلام به آنها تحویل داده می‌شود.
 وی افزود: استان هایی از جمله لرستان، اصفهان و سایر استان ها طی تماسی اعلام کردند اقلامی در راه است و جهت استفاده مردم و بهره برداری از این اقلام به زودی به شهرستان واصل می شود بنابراین طی هماهنگی که با فرمانده محترم انتظامی شهرستان به عمل آمده با نظارت کامل در بین مردم تقسیم خواهد شد که انشاالله هیچ گونه مشکل و ناراحتی از باب این موضوع در بین مردم حاصل نشود.
رئیس عقیدتی‌سیاسی انتظامی استان تصریح کرد به حول قوه الهی از آغاز این لحظه وقوع زلزله پلیس در کنار سایر سازمان‌های خدمات رسان در منطقه حاضر و به صورت شبانه‌روزی در کنار مردم حضور دارند.
تیموری بیان داشت: بنده به نمایندگی از رئیس عقیدتی سیاسی ناجا حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در این منطقه حاضر شده ام که خدمت شما و همکارانم عرض سلام و خدا قوت داشته و همچنین بازدید از وضعیت امنیتی شهر و اقدامات انجام شده داشته باشم.
وی خاطرنشان کرد: ۱۰ بلوک در شهر مشخص و اکیپ های مختلفی از پلیس استان از جمله پلیس یگان ویژه استان فارس در آنجا حضور دارند و کمک‌هایی را که از استان‌های مختلف به منطقه زلزله‌زده ارسال شده را با امنیت کامل در بین مردم توزیع می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین تیموری با اشاره به اینکه مسئولین به نحو احسن خدمت رسانی کردند و کمک‌ها و هدایا بدون هیچگونه مشکل خاصی به دست مردم رسیده خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی در منطقه مستقر است و تا کنون سرقتی گزارش نشده است.






نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
💠آخرین تصاویر از زلزله سی سخت/ زندگی جاریست و دیدن عکس ها خالی از لطف نیست

🔹جهت مشاهده تصاویر کلیک کنید👇
📡http://jebhefarhangikb.ir/?p=1985
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

‌انتخابات فدراسیون فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف جانشین مهدی تاج، رئیس ...
بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

همزمان با اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام ، ایران ...
1