تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۳۱۲۴۸
کبنا گزارش می‌دهد؛

لشکرکشی اصلاح طلبان در انتخابات / محمدعلی افشانی هم نامزد شد

۴
۰
محمدعلی افشانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد
کبنا ؛حزب اعتماد ملی بی توجه به تشکیل ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان خود نامزد انتخاباتی مستقل در انتخابات معرفی کرد.
به گزارش کبنا، ماجرای حضور اصلاح طلبان در انتخابات حالا به یک داستان طنز جذاب تبدیل شده است. جریانی که ادعا می‌کند دولت در کشور هیچ کاره است و اگر نامزدهای ما تأیید صلاحیت نشوند انتخابات را تحریم می‌کنیم حالا برای ثبت نام در انتخابات لشگر کشی کرده است.
روز گذشته قاسم میرزایی نیکو، سخنگوی حزب مجمع ایثارگران راز اخزاب اصلاح طلب به روزنامه آفتاب یزد گفته بود که ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان «ناسا» کشک است! و اصلاح طلبان در جلسات حرفی می‌زنند و فردای آن روز کار دیگری انجام خواهند داد.
در حالی که بسیاری منتظر خروجی ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان بودند، حالا اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خبر داده که محمد علی افشانی شهردار سابق تهران نامزد این حزب در انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود.
جالب آن که در روز آغاز به کار ناسا روزنامه اعتماد متعلق به حزب اعتماد ملی با تیر غلو انگیز «اجماع اصلاح طلبانه» خبر داده بود که همه اصلاح طلبان زیر چتر ناسا جمع می‌شوند. اما در اقدامی عجیب همین حزب زیر میز بازی زده و نامزد مستقل معرفی کرده است!
سخنگوی این حزب مدعی شده که آن‌ها ۲ نامزد داشته‌اند اما الیاس حضرتی رسماً اعلام کرده است که این برای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ کاندیدا نخواهد شد. گرامی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: شورای مرکزی حزب اعتماد ملی حضور افشانی را با اجماع‌ساز مطرح کرده است. محمدعلی افشانی هم فعالیت خود را آغاز کرده است.
بنا به اخبار رسیده اعلام تعداد زیاد نامزد انتخاباتی از سوی احزاب اصلاح طلب به منظور آن است که آن‌ها بتوانند سهم بیشتری از خاتمی بگیرند و اگر تفاهمی بین آن‌ها شکل نگیرد؛ آن‌ها بر خلاف توافقات قبلی به صورت مستقل از سایر اصلاح طلبان وارد کارزار انتخاباتی می‌شوند.
در سال ۸۴ حزب اعتما ملی بی توجه به فشار خاتمی و حزب منحله مشارکت خود وارد انتخاب شد.

سید محمدعلی افشانی

به گزارش کبنا، سید محمدعلی افشانی در سال ۱۳۳۸ در دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد به دنیا آمد. وی در دولت یازدهم استاندار فارس بوده و سابقه تصدی معاونت عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را نیز در دولت دوازدهم داشته است.
او همچنین معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز بوده‌است.
افزون بر این در سابقه افشانی معاونت استانداری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و سمنان نیز به چشم می‌خورد.
افشانی دارای کارشناسی مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف است.
سید محمد علی افشانی پس از استعفای شهردار سابق محمدعلی نجفی با کسب ۱۹ رای از اعضای شورای شهر تهران به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.افشانی شهردار تهران شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Korea, Republic of
برو بابا
Iran, Islamic Republic of
.این باید بره
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی بیخود مردم را بزرگ جلوه نده کبنا
محمد جوادرحمانی قشقایی
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم عرضه ،،شهامت و سواد شجاعت این مرد صد پله بالاتر از حسن روحانی و محمود احمدی نژاد هست ک مفت هر دو ریس حمهور مملکت شدن ..و ب همون خدا قسم اگر مردم عاقل باشند اولن نباید رای بدن دوما اتفاقا باید شخصی مثل محمد علی افشانی ک در درستکاری کم نظیره روانتخاب کنن خدایی سوابق و مدارکش مطالعه بفرمایید چی کم داره از محمود و حسن کلید
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1