تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۳۱۱۷۹
کبنا گزارش می دهد؛

دیدار چهره به چهره سردار شرفی با مردم مناطق زلزله زده / خانه به خانه باید اقلام ضروری بین مردم توزیع شود

۰
دیدار چهره به چهره سردار شرفی با مردم مناطق زلزله زده / خانه به خانه باید اقلام ضروری بین مردم توزیع شود
کبنا ؛جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه ناجا در توزیع اقلام مورد نیاز مردم نیز آمادگی کمک رسانی به نیروهای امدادگر را دارد گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و با اجرای برنامه‌ریزی صحیح می‌توان بهتر به آنان خدمت کرد.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، سردار "محمد شرفی" جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا روز دوشنبه (4 اسفندماه) در نشست تعاملی با معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در مناطق زلزله زده سی سخت اظهار داشت: اصل این است که ما یک برنامه‌ریزی داشته باشیم، مردم اکنون دچار تالمات روحی و روانی بسیار شده‌اند و خیلی نیاز دارند که همراهشان باشیم، این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه همه به هم کمک کنیم.
 وی افزود: اگر بگوییم فقط هلال احمر کارها را انجام دهد این به تنهایی ممکن نیست باید همه با تمام توان و ظرفیت پای کار بیاییم تا بالاخره این کار انجام شود، ضمن اینکه همه از اول حادثه تاکنون واقعاً صمیمانه تلاش کرده اند و زحمت کشیدند و پای کار بودند اما به هر حال این جمعیتی که اینجا هستند مطالبه اولیه شان چادر است.
شرفی با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط بحرانی است و باید از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم به آقای "مرادی" معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت که با هماهنگی سردار اشتری مأموران انتظامی در توزیع اقلام امدادی با تمام ظرفیت در کنار نیروهای شما هستند چرا که هیچ مشکلی نباید در اجرای خدمت رسانی باشد و با برنامه‌ریزی صحیح نتیجه و خروجی بهتری حاصل می شود که این امر در نهایت باعث دلگرمی و رضایتمندی مردم خواهد شد.
وی تصریح کرد: مردم با توجه به شرایط پیش آمده حق دارند حرف بزنند، مطالبه داشته باشند، چرا که هوا سرد است باید با حوصله و صبر و متانت از همه ظرفیت‌های نیروی انتظامی، هلال احمر، بسیج، سپاه و هر کسی که می‌تواند برای رفاه حال مردم کمک کند استفاده کنیم.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان داشت: باید آمادگی لازم را داشته و با سازماندهی مناسب، آموزش، توجیه و در کنار همکاران، منطقه به منطقه، بلوک به بلوک و خانه به خانه اقلام ضروری و وسایل مورد نیاز را قبل از وقوع بارندگی تحویل مردم داده تا دچار مشکل نشوند.
این مقام انتظامی ناجا با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و حق به گردن همه دارند و هیچ منتی بر هیچ کس نیست و این خدمت رسانی وظیفه همه ما است، خاطر نشان کرد: باید این ماموریت به زیبایی انجام شود در صورت نیاز پلیس استان با تمام توان در صحنه حضور دارد و کمبود نیرو نداریم.
در پایان سردار شرفی ضمن حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم مناطق زلزله‌زده، ضمن دلجویی و ابراز همدردی با آسیب دیدگان اعلام کرد که پلیس با تمام توان پیگیر حل مشکلات مردم است و مردم نیز ضمن بیان مشکلات خود از زحمات نیروهای انتظامی در همدردی و کمک به آنان تشکر و قدردانی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
1