تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۳۰۴۴۳
در خطبه‌های نماز جمعه سی‌سخت مطرح شد

انتقاد فرماندار دنا از محیط زیست

۳
۰
انتقاد  فرماندار دنا از محیط زیست
کبنا ؛فرماندار دنا در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه سی سخت گفت: متاسفانه با کارشکنی‌های محیط زیست به خاطر مشکلات زیست محیطی فعلاً فعالیت احداث دو دهانه تونل متوقف شده است که مردم شهر سی سخت از استاندار و دیگر مسئولین خواهان حل این مشکل و شروع به کار این پروژه هستند.
 به گزارش کبنا، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه سی سخت فعالیت‌ها و کارهای انجام شده در شهرستان دنا را تشریح کرد.
 پناهی فرماندار دنا گفت: در همین ابتدا تقدیر و تشکر از مردم فهیم و با فرهنگ شهر سی سخت به خاطر خاکسپاری های اخیر دارم که با حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی و عام برگزار نکردن مراسم باعث جلوگیری از گسترش این ویروس شدند.
 وی گفت: در شهرستان بحث مجالس عقد و عروسی‌ها بود که با ساده برگزار کردن و پرهیز از جشن و عروسی باعث یک فرهنگسازی در کل استان شدند که این مهم توسط رسانه‌ها در شهرستان مورد توجه قرار گرفت و باعث شد کل استان هم به تبع از شهرستان دنا در برگزاری مراسمات تجدید نظر کنند. 
فرماندار گفت: اما با وجود این همه پیشگیری و رعایت کردن هنوز بیماری تمام نشده و واکسن آن هنوز توزیع نشده و همان طور که درک و شعور شما باعث شد شهرستان دنا از لحاظ مرگ و میر کرونایی و تعداد مبتلایان آخرین شهرستان شود و تنها شهرستانی باشیم که به وضعیت قرمز گرفتار نشویم الان هم انتظار داریم که نسبت به کرونا غافل نشویم، سهل انگاری نکنیم تا با همکاری دستگاه‌های مربوطه با پیروزی از این بحران خارج شویم.
پناهی اظهار داشت: دهه فجر است و زمان پایان استبداد و طلوع و شکوفایی و بهار جمهوری اسلامی مردم کشور ایران به رهبری امام راحل حضرت امام خمینی رحمت الله علیه ملت ایرانی ملتی که در طول تاریخ خواستار استقلال، آزادی و کرامت انسانها بود، ملتی که برای اینکه کشور ایران خانه خوبان شود خون‌ها ریخت، هزینه‌ها داد و حاصل این خون‌های پاک و هزینه‌ها آرامش و امنیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 پناهی بیان داشت: دو روز قبل با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس برنامه و بودجه استان و تنی چند از مدیران پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح داشتیم که در حدود ۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی داشتیم که در حوزه راه حدود ۸ پروژه، در حوزه جهاد کشاورزی ۸ پروژه، در حوزه صنایع تبدیلی، در حوزه جوانان و ورزش افتتاح سالن‌های ورزشی را داشتیم، در حوزه مخابرات و برق بیش از ۱۲ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح داشتیم، مشکل اینترنت خیلی از روستاهای خونگاه، بنستان، بن زرد و چندین روستا که از این مشکل رنج می‌بردند مرتفع گردید و بحث فیبر نوری با اعتبار ۲ میلیارد تومانی از مسیر یاسوج اجرا شده و تا ۱۰ کیلومتری شهر سی سخت رسیده است.
 وی گفت: مشکل آرد نانوایی‌ها داشتیم که در حدود ۲۰ تن در ماه به سهمیه آنها اضافه گردید که این همه افتتاح و کلنگ زنی و فعالیت با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمن فقط در سطح شهرستان دنا بوده و در کل کشور در ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح و کلنگ زنی از این پروژه‌ها و طرح‌ها بودیم که همه از برکات انقلاب اسلامی است.

    

 فرماندا دنا تصریح کرد: از دیگر مطالبه‌های اصلی مردم شهرستان دنا نبود بیمارستان است که با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی وسایر ادارات در زمینی به متراژ ۴ هزار و ۸۰۰ متر و اعتبار ۸ میلیارد و نیم هم منتظر بحث فنی هستیم که در یک ماه آینده کلنگ زنی خواهد شد و بیمارستان پاتاوه هم زمین مورد نیاز آماده شده و در مراحل بعدی قرار گرفته است.
 وی گفت: نبود شهرک صنعتی در شهرستان دنا هم در حدود ۸۰۰ هکتار زمین مورد نیاز شناسایی شده و در اختیار شهرک‌های صنغتی قرار گرفته است، شهر سی سخت با توجه به گردشگر پذیر بودن و وجود بزرگترین تعاوتی مردمی کشور با بیش از ۵ هزار نفر عضو وبا توجه به اینکه میهمانان زیادی از وزارت خانه‌های مختلف داریم شهر سی سخت در استان به عنوان شهر تعاون برگزیده شده است و به عنوان شهر پایلوت تعاون ثبت خواهد شد.
پناهی ادامه داد: در سفر معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی به سی سخت به کارخانه آب معدنی تسهیلات وام ۲ میلیارد تومانی داده شده است، ۳ روستا در شهرستان دنا هم به عنوان پایلوت تولید صنایع دستی معرفی گردید، فاز دوم خدمات رفاهی و گردشگری کارگران مجموعه کار ورفاه اجتماعی با اعتبار ۵ میلیارد تومانی کلنگ زنی شد، دو پروژه خیلی مهم و اساسی داریم که جاده سی سخت به یاسوج و احداث دو دهانه تونل با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان است که به مناقصه گذاشته شده و شرکت پارس گرما که شرکتی مقتدر وخوش نام است برنده مزایده شده است.
وی گفت: متاسفانه با کارشکنی‌های محیط زیست به خاطر مشکلات زیست محیطی فعلاً این فعالیت متوقف شده است که مردم شهر سی سخت از آقای کلانتری استاندار، آقای روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و دیگر مسئولین خواهان حل این مشکل و شروع به کار این پروژه هستند چرا که مشکل راه که در سال حدود یک میلیون نفر جمعیت گردشگری از این راه عبور و مرور می‌کنند حل خواهد شد.
 پناهی گفت: اورژانس بین راهی هم آخرین استعلامات آن توسط شبکه بهداشت و درمان دنا گرفته شده است و در دو هفته آینده کلنگ زنی خواهد شد، باید گفت که دکتر پریسای و مجموعه کادر درمان ما در شهرستان دنا در بحث مبارزه با بیماری کرونا زحمات زیادی کشیدند پس بیایید با نه گفتن به تجمعات و پرهیز از مسافرات قدردان زحمات این عزیزان باشید تا این بیماری ریشه کن شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

روستای کره
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر پناهی فرماندار پیگیرودلسوز واصیل وبزرگوار شهرستان دنا
ان شاالله همیشه درپناه حق موفق وموید باشید.
Iran, Islamic Republic of
یکی دیگه رشد داد شما رو
Iran, Islamic Republic of
آخییی دلت خواست
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1