تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۳۹۲
ریحان محمدپور ده بزرگ، کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای شهرستان‌های باشت و گچساران:

دهه مبارک فجر انقلاب، سرآغاز بزرگترین تمدن اسلامی در عصر حاضر است

۲
۰
دهه مبارک فجر انقلاب، سرآغاز بزرگترین تمدن اسلامی در عصر حاضر است
کبنا ؛ریحان محمدپور ده بزرگ، کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای شهرستان‌های باشت و گچساران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت: 12 بهمن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و بازگشت حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به وطن سرآغاز بزرگترین تمدن نوین اسلامی در عصر حاضر است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از روز اول پیدایش نه تنها منجربه نفی طاغوت در ایران شد بلکه پرچم مقابله با استکبار جهانی با شعار نه شرقی نه غربی را برافراشت و منجر به شکل گیری حرکت‌های انقلابی مجاهدین اسلامی لبنان، عراق و یمن بر علیه طاغوت‌های زمانه شده است.
ایشان پیشرفت‌های همه جانبه کشور در زمینه‌های مختلف را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: توسعه و پیشرفت عمران و آبادی کشور، توسعه کشاورزی در سطح استانها، توسعه صنعت نفت و گاز، تولید بنزین، ساخت هواپیمای جنگنده، ساخت موشک دور برد و میان برد، ساخت سامانه‌های مختلف راداری، پرتاب ماهواره به فضا، گاز رسانی به مناطق محروم شهری و روستایی، توسعه دانشگاه‌ها و به تبع آن افزایش تعداد دانشجویان در رشته مختلف پزشکی، مهندسی و علوم انسانی، توسعه شبکه‌های ارتباطی، پیشرفت‌های همه جانبه علمی در زمینه نانو و نانوتکنولوژی، دست یابی به دانش و چرخه سوخت هسته‌ای، توسعه پالایشگاه‌ها و غیره تنها برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌باشد.
محمدپور ده بزرگ، ادامه داد: پیشرفت‌های این نظام اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی علیرغم وضع تحریم‌های ظالمانه از سوی قدرت‌های پوشالی، اندیشمندان سیاسی و اقتصادی و نظامی جهان را شگفت زده کرده است.
 وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم. تا شاخصه‌های بارز انقلابی اسلامی را به معنای واقعی به خوبی برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم و این همت بلند دستندرکاران فرهنگی بویژه وزارت محترم آموزش و پروش را می‌طلبد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عمراقبول نمیشی فقط خودتومسخره کردی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب محمدپور
احتمالاً قصد داری برای دوره‌های بعدخودتون محک بزنید وبعیدهست دراین دوره بیشتر از2000رای داشته باشید حالا تا10سال آینده شایدبتونی تازه رقابت کنی
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1