کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

جوابیه‌ی سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به مطالب کبنانیوز

11 بهمن 1399 ساعت 23:47

بعد از انتشار مطالبی با عنوان‌های «بازار سالار» و «ضعف و کمبودهای بازار سالار» در پایگاه خبری کبنانیوز، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متن زیر به آنها پاسخ داده است.


بعد از انتشار مطالبی با عنوان‌های «بازار سالار» و «ضعف و کمبودهای بازار سالار» در پایگاه خبری کبنانیوز، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متن زیر به آنها پاسخ داده است.
به گزارش کبنا، در جوابیه سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد آمده است؛

سوگند نامه معروف سقراط حکیم برای فتح الباب ورود به عرصه پزشکی و مواردمشابه ان برای ورود به مشاغلی همانندمهندسی و وکالت موید حاکم بودن اخلاق حرفه‌ای است.
روزنامه نگاری و رسالت برجسته ان در جامعه نیز از این دسته است تأثیر متمایز رسانه و فضای مجازی در کارکرد نهادها و نظارت مستمر باعث پویایی و بالندگی جامعه خواهدبود و خبرنگاری نیز مبتنی بر مسئولیت اجتماعی و اخلاقی است که شجاعت و وجدان بیدار از ویژگی‌های خاصان است. یقیناً استمرار در این ویژگی‌ها ستایش افکار عمومی و تحصیل کاریزما را بدنبال خواهد داشت. به یمن برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه عرصه‌های ادبی، هنری، سیاسی و رسانه از میزان فراوانی و مطلوبیت برخوردارند و لذا تنوع و تکثر حادث شده افزایش مطالبات قانونی و شرعی را بدنبال داشته است. رسانه‌ها مهمترین عامل زایش و بسط گفتمان محسوب می‌شوند که می‌توانند در بسط و گسترش و بنیان‌های معنوی و ارتقا ساختارفرهنگی جامعه نقش افرینی کنند.
تدبر و غور در ادبیات رسانه‌ای برخی از این رسانه‌ها با اخلاق حرفه‌ای تناقض داشته و غیر اخلاقی بودن و مصادره به مطلوب برای کانونهای فساد را هویدا می‌سازد. دروغ بر جای صداقت نشسته و عامل انحطاط و سقوط بنیادهای اخلاقی و ارزشهای انسانی می‌شود. از این خاستگاه نامیمون راستی و کردار نیک به یک فاجعه بزرگ وتبدیل به یک عمل ناشایست و خیانت به یک عمل شایسته و سزوار تحسین مبدل می‌گردد و اینجاست که تمیز سره از ناسره دشوار می‌گردد.
حافظه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد مملو از خاطرات و ثبت عملکرد ماندگار جامعه وزین رسانه و خبرگزاری‌های پاکدست و شجاع و با اصالت است و مسیر آنانی که سعی و تلاش دارند با تکیه بر دروغ و اوهام و تخریب ناجوانمردانه رتبه‌های نازل و پایگاه متزلزل اجتماعی خود را ارتقا ببخشند با صاحبان خرد و اندیشه رسانه‌ای متفاوت است.
مشخصه‌های این جماعت ارتزاق و تاسی به دروغ و تخریب افکار عمومی، عدم فهم عمیق از روزنامه نگاری و رسانه، ورود از در دوستی و همراهی کامل و بزرگ نمایی رسانه خود و درخواست‌های مالی از مدیران می‌باشد که در صورت نیل به این اهداف مذموم مبادرت به ستایش کاذب مدیران نموده و در صورت مقاومت مدیران و عدم تمکین و استجابت خواسته نامشروع آنها با تخریب مواجه خواهندشد
در پی انتشار خبری در پایگاه‌های خبری ریواس جنوب و کبنا با عنوان، بازار سالار، آخرین تلاشهای حسین پور برای ماندن در قدرت و حفظ صندلی به سبک دیودیده نکاتی مزید آگاهی قاطبه مردم شریف استان اطلاع رسانی می‌گردد.
۱-سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد دارای شرح وظایف گسترده‌ای بوده که از ماهیت اجرایی عملیاتی خدماتی و البته تخصصی برخوردار است که میزان سهمان درتوسعه تجاری و رشدتولید ناخالص ملی، اشتغالزایی و شرح خدمات متنوع چشمگیر است و اعلام نظر در خصوص عملکرد اجرایی می‌بایست بر کارشناسی، قدرت تجزیه و تحلیل و ایده پردازی مبتنی باشد وانتقاد سازنده و مؤثر در تصمیم سازی که برون رفت ان افزایش راندمان و خدمات مطلوب‌تر به احاد جامعه باشد شایان تحسین و ستودنی است
۲- اظهارنظرهای سخیف و داستان سرایی از نحوه به مسئولیت رسیدن رییس سازمان صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد و ذکر نام مدیر سابق این سازمان و انتساب هنر نگهداری صندلی وپست به جای ذکر خدمات گذشته و حمایت از کسب کرسی مسولیت جدید در وزارت صنعت و انتقاد ازیک جابجایی در سازمان که امری طبیعی در چرخش مدیریت‌هاست و برای پویایی و چابک سازی و در راستای نوسازی و بهسازی، ساماندهی، ارتقا و توسعه منابع انسانی و اجرای بهینه وظایف سازمانی است ابشخوری بس خطرناک دارد که خاستگاهان همان کانون‌های فشار و قدرت هستند و آسیب‌های جامعه هستند.
تحلیل عامیانه و ضعیف حذف رقیب و یا ترس از انتصاب و عنوان گزینه‌های جدید از منظر نمایندگان محترم مجلس برخاسته از سطحی انگاری، عدم شناخت از رسالت عظیم وکالت مردم و قداست توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی است که از ان به قدرت تعبیر می‌شود.
بدیهی است هر سازمانی مستثنی از تحولات و تغییرات مدیریتی نخواهدبود مسولیت قائم به شخص نیست و مناصب و مدیریتهای انتزاعی در چرخش مدیران دست به دست خواهد شد اما تعهد به استمرار خدمات عمومی و پای بندی به حسن انجام وظایف ماندگار است.
۳-اشراف عملیاتی مجموعه مدیریتی و تخصصی بودن وظایف در بخشهای سه گانه صنعت معدن وتجارت سازمان اقتضا ان رادارد تا نقد و و مطالبات نیز بر پایه کارشناسی باشد. لذا از همه مراکز علمی دانشگاهی و صاحبان رسانه و ایده پردازان جهت پایش و تحلیل عملکردهای سازمانی دعوت می‌گردد. عملکرد سازمان در در ده ماهه اول سال‌جاری نمونه خروار است:
-رشد حقوق دولتی در معادن
-احیا معادن کوچک مقیاس
احیا و فعال سازی واحدهای صنعتی راکد استان
- انجام مطالعات واکتشافات معدنی پهنه‌های سرزمینی استان
-جلسات مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید
-تنظیم بازار، کمیسون نظارت و.....
-پرداخت تسهیلات بانکی
-جذب منابع برای رشد و توسعه مشاغل
-تأمین و عرضه بالغ بر ۱۱۰۰۰ تن کالای تنظیم بازار
-رشد صادرات غیرنفتی به میزان ۱۵۰ درصد
- انجام گشت‌های مشترک با همکاری دستگاه‌های نظارتی
 ۴-کانون‌های فساد و فشاردر طی دو سه ماهه اخیر مطالبات غیر مشروعی ازاین سازمان داشته که در مقابل خواسته‌های انها مقاومت شده وجهت تنویر افکار عمومی و اطلاع مردم و ولی نعمتان این مرز وبوم و امانتداری فرزندان انها در این سازمان و عدم تمکین از خواسته غیر قانونی و غیر شرعی، بخشی از این اسناد منتشر می‌گردد
ضمناً از باب نشر اکاذیب، توهین، تشویش اذهان عمومی، مطالب خلاف واقع و امتیاز خواهی بر خلاف رسالت رسانه‌ای در محاکم محترم قضایی طرح شکایت می‌شود.
 
روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
 


کد مطلب: 430251

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430251/جوابیه-ی-سازمان-صنعت-معدن-تجارت-کهگیلویه-بویراحمد-مطالب-کبنانیوز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1