تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۴۳۰۲۵۱
کبنا گزارش می‌دهد

جوابیه‌ی سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به مطالب کبنانیوز

۱۳
۱
جوابیه‌ی سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به مطالب کبنانیوز
کبنا ؛بعد از انتشار مطالبی با عنوان‌های «بازار سالار» و «ضعف و کمبودهای بازار سالار» در پایگاه خبری کبنا نیوز، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متن زیر به آنها پاسخ داده است.
به گزارش کبنا، در جوابیه سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد آمده است؛

سوگند نامه معروف سقراط حکیم برای فتح الباب ورود به عرصه پزشکی و مواردمشابه ان برای ورود به مشاغلی همانندمهندسی و وکالت موید حاکم بودن اخلاق حرفه‌ای است.
روزنامه نگاری و رسالت برجسته ان در جامعه نیز از این دسته است تأثیر متمایز رسانه و فضای مجازی در کارکرد نهادها و نظارت مستمر باعث پویایی و بالندگی جامعه خواهدبود و خبرنگاری نیز مبتنی بر مسئولیت اجتماعی و اخلاقی است که شجاعت و وجدان بیدار از ویژگی‌های خاصان است. یقیناً استمرار در این ویژگی‌ها ستایش افکار عمومی و تحصیل کاریزما را بدنبال خواهد داشت. به یمن برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه عرصه‌های ادبی، هنری، سیاسی و رسانه از میزان فراوانی و مطلوبیت برخوردارند و لذا تنوع و تکثر حادث شده افزایش مطالبات قانونی و شرعی را بدنبال داشته است. رسانه‌ها مهمترین عامل زایش و بسط گفتمان محسوب می‌شوند که می‌توانند در بسط و گسترش و بنیان‌های معنوی و ارتقا ساختارفرهنگی جامعه نقش افرینی کنند.
تدبر و غور در ادبیات رسانه‌ای برخی از این رسانه‌ها با اخلاق حرفه‌ای تناقض داشته و غیر اخلاقی بودن و مصادره به مطلوب برای کانونهای فساد را هویدا می‌سازد. دروغ بر جای صداقت نشسته و عامل انحطاط و سقوط بنیادهای اخلاقی و ارزشهای انسانی می‌شود. از این خاستگاه نامیمون راستی و کردار نیک به یک فاجعه بزرگ وتبدیل به یک عمل ناشایست و خیانت به یک عمل شایسته و سزوار تحسین مبدل می‌گردد و اینجاست که تمیز سره از ناسره دشوار می‌گردد.
حافظه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد مملو از خاطرات و ثبت عملکرد ماندگار جامعه وزین رسانه و خبرگزاری‌های پاکدست و شجاع و با اصالت است و مسیر آنانی که سعی و تلاش دارند با تکیه بر دروغ و اوهام و تخریب ناجوانمردانه رتبه‌های نازل و پایگاه متزلزل اجتماعی خود را ارتقا ببخشند با صاحبان خرد و اندیشه رسانه‌ای متفاوت است.
مشخصه‌های این جماعت ارتزاق و تاسی به دروغ و تخریب افکار عمومی، عدم فهم عمیق از روزنامه نگاری و رسانه، ورود از در دوستی و همراهی کامل و بزرگ نمایی رسانه خود و درخواست‌های مالی از مدیران می‌باشد که در صورت نیل به این اهداف مذموم مبادرت به ستایش کاذب مدیران نموده و در صورت مقاومت مدیران و عدم تمکین و استجابت خواسته نامشروع آنها با تخریب مواجه خواهندشد
در پی انتشار خبری در پایگاه‌های خبری ریواس جنوب و کبنا با عنوان، بازار سالار، آخرین تلاشهای حسین پور برای ماندن در قدرت و حفظ صندلی به سبک دیودیده نکاتی مزید آگاهی قاطبه مردم شریف استان اطلاع رسانی می‌گردد.
۱-سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد دارای شرح وظایف گسترده‌ای بوده که از ماهیت اجرایی عملیاتی خدماتی و البته تخصصی برخوردار است که میزان سهمان درتوسعه تجاری و رشدتولید ناخالص ملی، اشتغالزایی و شرح خدمات متنوع چشمگیر است و اعلام نظر در خصوص عملکرد اجرایی می‌بایست بر کارشناسی، قدرت تجزیه و تحلیل و ایده پردازی مبتنی باشد وانتقاد سازنده و مؤثر در تصمیم سازی که برون رفت ان افزایش راندمان و خدمات مطلوب‌تر به احاد جامعه باشد شایان تحسین و ستودنی است
۲- اظهارنظرهای سخیف و داستان سرایی از نحوه به مسئولیت رسیدن رییس سازمان صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد و ذکر نام مدیر سابق این سازمان و انتساب هنر نگهداری صندلی وپست به جای ذکر خدمات گذشته و حمایت از کسب کرسی مسولیت جدید در وزارت صنعت و انتقاد ازیک جابجایی در سازمان که امری طبیعی در چرخش مدیریت‌هاست و برای پویایی و چابک سازی و در راستای نوسازی و بهسازی، ساماندهی، ارتقا و توسعه منابع انسانی و اجرای بهینه وظایف سازمانی است ابشخوری بس خطرناک دارد که خاستگاهان همان کانون‌های فشار و قدرت هستند و آسیب‌های جامعه هستند.
تحلیل عامیانه و ضعیف حذف رقیب و یا ترس از انتصاب و عنوان گزینه‌های جدید از منظر نمایندگان محترم مجلس برخاسته از سطحی انگاری، عدم شناخت از رسالت عظیم وکالت مردم و قداست توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی است که از ان به قدرت تعبیر می‌شود.
بدیهی است هر سازمانی مستثنی از تحولات و تغییرات مدیریتی نخواهدبود مسولیت قائم به شخص نیست و مناصب و مدیریتهای انتزاعی در چرخش مدیران دست به دست خواهد شد اما تعهد به استمرار خدمات عمومی و پای بندی به حسن انجام وظایف ماندگار است.
۳-اشراف عملیاتی مجموعه مدیریتی و تخصصی بودن وظایف در بخشهای سه گانه صنعت معدن وتجارت سازمان اقتضا ان رادارد تا نقد و و مطالبات نیز بر پایه کارشناسی باشد. لذا از همه مراکز علمی دانشگاهی و صاحبان رسانه و ایده پردازان جهت پایش و تحلیل عملکردهای سازمانی دعوت می‌گردد. عملکرد سازمان در در ده ماهه اول سال‌جاری نمونه خروار است:
-رشد حقوق دولتی در معادن
-احیا معادن کوچک مقیاس
احیا و فعال سازی واحدهای صنعتی راکد استان
- انجام مطالعات واکتشافات معدنی پهنه‌های سرزمینی استان
-جلسات مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید
-تنظیم بازار، کمیسون نظارت و.....
-پرداخت تسهیلات بانکی
-جذب منابع برای رشد و توسعه مشاغل
-تأمین و عرضه بالغ بر ۱۱۰۰۰ تن کالای تنظیم بازار
-رشد صادرات غیرنفتی به میزان ۱۵۰ درصد
- انجام گشت‌های مشترک با همکاری دستگاه‌های نظارتی
 ۴-کانون‌های فساد و فشاردر طی دو سه ماهه اخیر مطالبات غیر مشروعی ازاین سازمان داشته که در مقابل خواسته‌های انها مقاومت شده وجهت تنویر افکار عمومی و اطلاع مردم و ولی نعمتان این مرز وبوم و امانتداری فرزندان انها در این سازمان و عدم تمکین از خواسته غیر قانونی و غیر شرعی، بخشی از این اسناد منتشر می‌گردد
ضمناً از باب نشر اکاذیب، توهین، تشویش اذهان عمومی، مطالب خلاف واقع و امتیاز خواهی بر خلاف رسالت رسانه‌ای در محاکم محترم قضایی طرح شکایت می‌شود.
 
روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همه ی این متون که در کبنا چاپ شد کار شخص ...هستش
حسین
Iran, Islamic Republic of
کو بخشی از اسناد؟؟؟
United States
اگر تخصص داری برو ببین کار نداره اگر نیستی هم سکوت کن.اگر حرف نزنی نمی گویند گنگی
Iran, Islamic Republic of
هااااااع استان حالش خوبه؟ اجناس همش مفته؟؟؟ مردم هیچ مشکلی ندارن؟
United States
جامعه تورم دارد چه ربطی که سازمان صنعت ومعدن دارد.
United States
مردم مشکل دارند فقر بیدا میکند.ولی فساد ونامردی در این مملکت زیاد شده تقصیر کیه ?تقصیر اداره هاست.
عموجان ماعادت کردیم از یه ابخوری اداره هم اب بخوریم اول دنبال پارتی می گردیم.
بعد هم بالا وپایین شدن دلار.والله خیلی روی مملکت ما تاثیر گذاشته.
اکبر
Iran, Islamic Republic of
کشور کلا مشکل داره هر شب داره تلوزیون تهران رو نشون میده ووضعیت بازار رو بعد استان مدیرکلش متهم میشه واقعا خنده داره کشور از اون بال تا پایین مشکل اجناس واقتصادی داره
کارمند سازمان صنعت معدن و تجارت
Iran, Islamic Republic of
همه اینها که روابط عمومی گذاشته ..بنده کارمند سازمان هستم توی این سازمان هیچ چیزی نیست مثلا بنیاد شهید نامه زده به سازمان که چند نفر نیروی شرکتی در سال 1398 گرفتید در جواب نامه نوشته سازمان صنعت هیچ نیروی در سال 98 نگرفته.. بعد نامه زده به مدیرکل منابع رفاه وزارت که 3 نیرو گرفته که این حقیر نامه را بدست مدیرکل بنیاد شهید و سازمان بازرسی خواهم رساند
Iran, Islamic Republic of
اسنادش کو؟برادر کمایی فک کردی در میری.روابط عمومی صمت اسناد داده چرا اونا رو نیاوردی
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا تخریب آقای حسین پور رو از مدت ها پیش کلیک زده است.
گلابی
United States
کرو ایشا حسودیت.یه مردی منتو پا گروتوه نهلیت تا پشرفت کنه.روزوروز بیشتر تخریبش کنیت.مذمتل عالم
روابط عمومی
Iran, Islamic Republic of
خداقوت.ازنگارنده محترم و مدیریت سایت که جهت تنویر افکار عمومی مطلب را بدون هرگونه حاشیه سازی درج کردن سپاسگزارم
این ریاستها رفتنی است ^
،آنچه برجای میماند این است که ما چه کردیم
استان ک و ب،استانی مصرفی است
اکثر سرمایه گذارانش برپایه تسهیلات بانکی سرمایه گذاری کرده بیشترمواظبت بانکی را دریافت کردن بازپرداخت ندارند
چرا خبرنگاران استان بجای نیتروژن برعلیه مدیران استان ولج بازی سیاسی و تخریب بچه های استان در تمام ادوار دولتها حقایق را کلید نمی زنند.تغییر حق مدیران است وباید کارمندانی که در هفته هیچ ارزشی برای سازمان قائل نیستن را کنار بگذاره ،بهتره مدیران را بگذارید از نیروهای توانمند و زحمتکش استفاده شود تا حق از ناحق شناخته و گرفته شود.
Iran, Islamic Republic of
مشکل سراسری هست چ ربطی به حسین پور داره
(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب ...
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
1