تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۳۰۲۰۳
خطبه‌های نماز جمعه گچساران برگزار شد

درخواست امام جمعه گچساران از روشنفکر و موحد

۵
۰
درخواست امام جمعه گچساران از روشنفکر و موحد
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استانمان (موحد و روشنفکر) توقعی دارم که به بحث یکسان سازی حقوق بازنشستگان توجه و به این دو فوریت رأی مثبت دهند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید امین الله حجازی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: یکشنبه ۱۲ بهمن ماه، آغاز دهه مبارک فجر و بازگشت پیروزمندانه حضرت امام (ره) به میهن اسلامی بعد از ۱۵ سال در سال ۵۷ است.
وی افزود: امام علی علیه السلام فرمودندکه ای مردم مامن و تکیه گاه خودتان را خداوند قرار دهید که هرکسی تکیه گاهش را خداوند قرار دهد محکمتر و استوارتر از دیگران خواهد بود، پس هر کسی تلاش کرد که به دستورات الهی عمل کند بنابراین موفق خواهد شد.
حجازی تصریح کرد: حضرت امام راحل هم وقتی بنای مقابله با رژیم منحوس پهلوی را داشتند بر خداوند تکیه کردند، کسی که به خداوند پناه می‌برد قطعاً و یقیناً در امن و امان است و دشمنش هم خوار و ذلیل خواهد شد.
امام جمعه گچساران گفت: مقام معظم رهبری فرمودند آن روز که جهان میان شرق و غرب مادی تقسیم شده بود و کسی گمان یک نهضت دینی بزرگ را نمی‌برد انقلاب اسلامی با شکوه پا به میدان نهاد و انقلاب اسلامی چارچوب‌ها را شکست و آغاز عصر جدیدی را به جهان در رشد و تعالی بشر رقم زد.
خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: در روز ۱۲ بهمن ماه رژه خودرویی در این شهرستان به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن  برگزار خواهد شد، چرا که معرفی دهه فجر به نسل جوان بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: روز چهاردهم بهمن ماه روز فن آوری فضایی است و رسول اکرم (ص) فرمودند که دانش اگر آویزان به ستاره ثریا هم باشد مردمانی از سرزمین فارس به این علم دست خواهند یافت.
 حجازی با اشاره به بیانات رهبری گفت: رهبری فرمودند انقلاب اسلامی موتور پیشران علم و پیشرفت کشور در عرصه علم و فن آوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی، اقتصادی و عمرانی شد که تاکنون ثمرات بالنده آن روز به روز بالنده‌تر می‌شود.
وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی رشد فزاینده‌ای به حرکت علم داده است و جهان کفر و الحاد از عظمت فن آوری ایران اسلامی می‌ترسد و مستضمفین عالم هم امید به توسعه و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران دارند.
   
امام جمعه گچساران گفت: ۱۵ بهمن ماه مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز میلاد حضرت امام (ره) است که این روز بزرگ را به همه مؤمنین و مؤمنات تبریک عرض می‌کنم، این روز به نوعی هم روز مادر است که باید به بهترین شکل تکریم داشته شود.
خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: تنها راه نجات بشریت توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم اسلام است، و اگرکسی می‌خواهد رشد و معرفت پیدا کند باید به اهل بیت (ع) تاسی و اقتدا کنند.
وی در ادامه افزود:  وزیر امور خارجه جدید آمریکا غلطی کرده است که در صورت بازگشت ایران به برجام بازگشت آمریکا کمی طول خواهد کشید چون بازگشت ایران به تعهدات خود باید راستی آزمایی شود، توصیه می‌کنم آقای بایدن به جای این خود فریبی‌ها و مردم فریبی‌ها به حل مشکل مردم بدبخت خودتان برسید.
حجازی تصریح کرد: رتبه اول مرگ و میرهای کرونایی در کل عالم را آمریکا دارد و باید گفت بروید گرسنه‌ها و کارتن خواب‌های خودتان را چاره کنید و از سرگذشت نکبت بار و مفتضحانه ترامب ابله درس بگیرید چرا که ایران اسلامی متکی به قدرت خداوند است و هیچکسی یارای مقابله با این قدرت را ندارد.

خطیب جمعه گچساران: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استانمان (موحد و روشنفکر) توقعی دارم که عنایت فرمایند به این بحث یکسان سازی حقوق بازنشستگان توجه کنند اگر همسان سازی بشود به نفع همه چه بالفعل (بازنشتگان) و چه بالقوه (آیندگان) خواهد بود وان شاءالله همه نمایندگان محترم مجلس خاصه نمایندگان استانمان به این دو فوریت رأی مثبت دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای خدا
جوانان گچساران
Iran, Islamic Republic of
.شهرستان را به این روز انداختی ؛ازشون بخواه
alireza
Iran, Islamic Republic of

وانچه که خود داشت زبیگانه تمنا می کرد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بدبختی کشور ما اینست که دارند برای مردم تصمیم می گیرند
جناب حجازی امریکا که تحریم نیست و مردمش هم زیر خط ففر زندگی نمی کنند
این مردم ایران هستند که دارند نابود می شوند
منتظر باش تا موحد و روشنفکر مشکلات مردم را رفع کنند و وضعیت حقوق مردم را سروسامان بدهند
مطمئن باش روزبروز مردم فقیرتر و بدبختتر می شوند
ما دین و عبادت را از پدران خود اموختیم
Iran, Islamic Republic of
گچساران وباشت را بردید زیر نظر موحد وروشنفکر که این دونفر هم دور آخرنمایندگی انها هست .وقتی گچسارانی نباشه همین میشه
(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب ...
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
1