تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۳۰۱۵۶
کبنا گزارش می دهد

سخنی با مسئولان کهگیلویه؛ افزایش خودسرانه کرایه روستای «سرخون» / کسی سرش درد نمی‌کند!

۱
سخنی با مسئولان کهگیلویه؛ افزایش خودسرانه کرایه روستای «سرخون» / کسی سرش درد نمی‌کند!
کبنا ؛رانندگان  خودروهای مسافربری به ویژه خودروهای شخصی به بهانه گرانی و نداشتن صرفه اقتصادی اقدام به دریافت کرایه خارج از نرخ مصوب در  مسیر ارتباطی دهدشت به روستای سرخون می‌کنند که چنین وضعیتی با نگرانی بیشتر روستائیان همراه شده است.
 یکی از اهالی روستای «سرخون» از توابع شهرستان کهگیلویه در این باره می‌گوید: از عید تا الان رانندگان این مسیر ۳۵ کیلومتری که ماشین شخصی هم هستند، بارها کرایه را تغییر داده و از ۵ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان رسانده که حال می گویند باید ۱۲ هزار تومان بدهید.!
وی ادامه داد: اوضاع اقتصادی مناسب نیست، اهالی روستا بیمار خاص، دیالیزی یا کلیه پیوندی دارند که مرتب باید به دهدشت مراجعه کنند و اکثر روستا درآمد کافی هم ندارند، به داد مردم برسید.
یکی دیگر از اهالی روستا هم افزود: اگرجنس ها گران شده است، کرایه راننده هم از 5 هزار رفت 8 هزار و حالا 10 هزارتومان شد، دیگر بهانه چه دارند که می گویند کم است، اکثراً هم دوگانه سوز هستند و مسیر هم صاف است.
شخص دیگری هم گفت: در تمام این مدت کرایه روستای راک فقط از هزار تومان به  2 هزارتومان افزایش داشته است، ولی برای روستای سرخون چندتا از رانندگان هستند که خودسرانه نرخ‌های کرایه‌ها را به هم می‌زنند.
وی ادامه داد: یکی از این رانندگان متخلف، دهیار روستای سادات مشهدی، کسرا که به  غریب معروف است و دیگری خلیفه پژمان  است که خودسرانه نرخ‌ها را تغییر می‌دهند در حالی که ۸ هزار تومان  هم از نظر قانونی زیاد است!
این فرد افزود: چندین بار اهالی روستای سرخون با  فرماندار تماس داشتند که  فرماندار گفت: شماره پلاک ماشین‌ها را بدهید تا  برخورد کنیم، این کار را کردیم ولی بی فایده بود.
این‌ها که سرشان برای جریمه درد نمی‌کند از جیب مردم پول جریمه را می‌کشند!
یکی دیگر از اهالی روستا هم نداشتن گاراژدار مثل  قلعه رئیسی و لنده را علل این تخلفات دانست و گفت: اگر گاراژدار داشتیم نرخ‌ها بالا پایین نمی‌شد، چرا نباید مسوولان مربوطه نرخ مصوب تأیید کنند برای این رانندگان و به دیوار بچسبانند تا تمام مردم ببینند.!
وی ادامه داد: صحبت‌های ما را به گوش مسوولانی که لیاقت صندلی خودشان را ندارند برسانید.
وی در پایان مطرح کرد: خط کج گشته هنر، بی هنرها همگی خوب هنرمندشدند.
به گزارش کبنا، از مسوولان نظارتی بویژه  ادارت صنعت، معدن تجارت، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و تعزیرات انتظار می‌رود تا نسبت به روند فعالیت خودروهای مسافربری اعم از شخصی و  عمومی در این مسیر ارتباطی نظارت بیشتری داشته باشند تا مسافران از چنین وضعیتی رنج نبرند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1