تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۳۰۱۵۴
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

۱۰ هزار نیرو در مناطق نفت‌خیز جنوب استخدام می‌شوند

۱
۰
۱۰ هزار نیرو در مناطق نفت‌خیز جنوب استخدام می‌شوند
کبنا ؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: در اجرای طرح ۲۸ مخزن نفتی که بخشی از آن در شهرستان اهواز قرار دارد، ۱۰ هزار نیروی جویای کار جذب می‌شوند.
 ارسلان غمگین روز سه شنبه (7 بهمن ماه 99) در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: با پیگیری‌های متعدد و نشست‌هایی که با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، و مجری و تیم طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفت خیز جنوب (طرح ۲۸ مخزن) برگزار کردیم، جذب ۱۰ هزار نیروی کار مورد نیاز این بخش به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان سپرده شد که این اداره نیز آن را به مؤسسات کاریابی واگذار می‌کند. وی از فعالیت ۶ موسسه کاریابی در اهواز خبر داد و افزود: جذب بخشی از نیروهای طرح ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در شهرستان اهواز و از طریق این کاریابی‌ها انجام می‌شود. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان حمایت از مؤسسات کاریابی‌ها را وظیفه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان دانست و گفت: دولت بیش از ۱۵ سال پیش تصمیم گرفت بخشی از وظایف را برای کاهش تصدی گری به کانون‌های کاریابی واگذار کند و ارجاع جذب نیرو شرکت‌ها به مؤسسات کاریابی یکی از حمایت‌های خوب از این مراکز است. وی ادامه داد: در جلسه‌ای با مدیران محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مقرر شد جذب نیرو از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و از طریق معرفی به کاریابی‌ها انجام شود. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اضافه کرد: اسامی ۶ موسسه کاریابی در اهواز و در سایت اداره کار ذکر شده و به گفته مجری طرح توسعه ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ۱۰ هزار نفر از طریق این طرح جذب خواهند شد که به زودی مراحل آن آغاز می‌شود.
 وی یادآور شد: جلسه‌ای نیز با ۶ کانون کاریابی فعال در سطح اهواز برای بررسی مسائل و جزییات مربوط به جذب ۱۰ هزار نیرو تشکیل شد. غمگین تصریح کرد: در جلسه‌ای که با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب داشتیم مقرر شد حتی اگر قصد جذب فرزند خود را در این طرح داشتند از طریق موسسه کاریابی به آنها معرفی شوند و حتی یک نفر جذب نیرو در حوزه طرح ۲۸ مخزن نداشته باشند تا در معرفی‌ها عدالت انجام شود چرا که کاریابی‌ها بر اساس بانک اطلاعاتی از معرفی نیروی ناکارآمد جلوگیری می‌کنند و به این صورت شاهد بهره وری بیشتر خواهیم بود. وی در پایان افزود: معرفی‌ها از مراکزی بجز کاریابی‌ها کارشناسانه نیست و حتماً باید از طریق کاریابی‌ها انجام شود تا اثر آن در جامعه تولید، افزایش بهره وری طرح و جذب بیکارانی که نیاز آن مجموعه است دیده شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصطفی
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب واسه تامین نیروی28مخزن که احتیاج به 10هزارنیرودارد حداقل ازکسانی که درسالهای 1382-1385-1387-1390-1393-که در مصاحبه این شرکت ردشدند استخدام نماید؛چرا؟؟؟؟؟؟چون تعداد همه آنهاکمتراز هزار نفر است؛یااین روش اصل عدالت برابرمیشود؛واقعا ظلم است که تمام تحصیلات چندساله+خدمت سربازی+دانشگاه وبه سختی قبولی در آزمون کتبی شرکت ملی نفت..قربانی نیم ساعت مصاحبه فرمالیته شود.-یاحق -باتشکر
آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
1