تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۳۰۱۰۲
در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

اولتیماتوم دادستان کهگیلویه به مدیران راهداری، گاز، برق، راه و شهرسازی

۱
۲
اولتیماتوم دادستان کهگیلویه به مدیران  راهداری، گاز، برق، راه و شهرسازی
کبنا ؛دادستان شهرستان کهگیلویه در شورای اداری  این شهرستان با اشاره دستورالعمل برخورد قانونی ترک فعل مدیران گفت: جاده تونل کوه پات مدت زیادی است ریزش کرده است، به دلیل جمع نشدن ریزش ۴ مورد تصادف صورت گرفته است.
وی افزود: به اداره راهداری اعلام کردیم، تونل تکمیل شود، سه ماه زمان داشتند ولی انجام ندادند، ما هم اعلام جرم کردیم و پرونده درحال بررسی است.
سعادتیان بیان کرد: جاده سرپری به چاه بردی، دهدشت به چرام  هم چندین فقره تجاوز به حریم راه  دارد که رییس اداره راه با همکاری نیروی انتظامی باید رفع تصرف کند.
 وی افزود: در روستاها در خصوص تبعیض شرکت گاز در ارائه گازرسانی گلایه کردتد و گفتند در حالی که خواسته خودشان عقب نشینی کردیم ولی گاز ندادند  ولی بقیه که عقب نشینی نکردند به انها گاز ارائه شده است.
دادستان کهگیلویه با اشاره به  ورودی دهدشت از سمت طولیان تصریح کرد: بعد از پمپ گاز، قسمتی آسفالت شده اما جلوی آن تلی از خاک قرار دادند که باعث تصادف هم می‌شود.
 جوانان هم پیست موتور سواری آنجا راه اندازی کردند و همین مورد موجب شد یک فوتی هم داشته باشد، راه و شهرسازی فکری به حال آن کند.
وی مطرح کرد: بعد از سوق، در ایستگاه برق برای لنده به روستاهای اطراف، برق فشار قوی است که به گفته کارشناسان باید ۲۰۰ متر با روستا فاصله داشته باشد.
 ولی متاسفانه روستاهای روشن آباد، حسین آباد، بوآ مسیر عبور برق اینها است و خطرناک است که اداره برق باید پیگیری کند.
سعادتیان گفت: منابع طبیعی هم اقدامات خوبی در رفع تصرف اراضی ملی داشته است، ولی می‌طلبد در دشت مازه هم  شناسایی کنند و تشکیل پرونده دهند.
وی ضمن تشکر از زحمات مدیر شبکه بهداشت و درمان، اظهار کرد: شاید طیب زادگان اطلاع نداشته باشد، یکی از پزشکان در برگزاری مراسم عروسی فرزندش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده است که گفته می‌شود شبکه بهداشت یکطرفه عمل می‌کند و تبعیض قائل می‌شود، لذا پرونده در حال بررسی است.
دادستان در پایان تصریح کرد: همچنین تیراندازی در مراسمات عروسی و عزادادی یک رسم غلطی است و جرم است، نیروی انتظامی باید عاملان را شناسایی و تشکیل پرونده دهند که ما هم هم پیگیری می‌کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کجاش اولتیماتوم بوده یه یاد اوری کرده
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
سيلي برچهره قانون

سيلي برچهره قانون

 بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش تندی نشان دادند و در این راستا،...
صندلی رئیس جمهوری چند؟

صندلی رئیس جمهوری چند؟

مردم در انتخابات‌های اخیر به هر چیزی نه گفتند، نه تنها پس زده نشد بلکه به کانون‌های قدرت ...
1