تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۳۰۰۵۱
در گفت و گو با کبنا مطرح شد

ارتقا درجه اعتبار بخشی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت

۰
ارتقا درجه اعتبار بخشی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت
کبنا ؛رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: در پی ارزشیابی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، این بیمارستان بر مبنای شاخص های اعتبار بخشی از رتبه درجه 2 به رتبه درجه یک کشوری ارتقا یافت.
به گزارش کبنا، ابراهیم یاری نسب با اشاره به رتبه بندی و اعتبار بخشی جدید بیمارستان امام خمینی(ره) اظهار کرد: خوشبختانه در اعتبار بخشی و رتبه بندی جدید وزارت بهداشت و درمان، بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به عنوان بیمارستان درجه یک معرفی و در لیست بیمارستان های درجه یک کشور قرار گرفته است.
دکترابراهیم یاری نسب در خصوص ارتقاء رتبه بیمارستان گفت: اعتبار بخشی بیمارستان ها قبلا در بازه زمانی یک ساله و در حال حاضر هر ۲ سال یک بار انجام می شود. آخرین رتبه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در اعتبار بخشی قبلی رتبه ۲ بوده است که پس از ۲ سال تلاش مستمر و منسجم، علیرغم شیوع کرونا، اعتبار بخشی و راستی آزمایی انجام شد و بیمارستان دهدشت با شایستگی امتیاز بیمارستان رتبه یک کشوری را به دست آورد.
وی در ادامه عنوان کرد: باتوجه به اینکه ارتقای بیمارستان‌های کشور بر اساس سیکل و معیار خاصی در زمان خاصی صورت می‌گیرد، همه تلاش خود را بکار بستیم که در دوره جدید ارزیابی‌ها به نتیجه‌ای که در چند سال اخیر منتظر آن بودیم دست یابیم.
دکتر یاری نسب افزود: بازرسان وزارت بهداشت و درمان با حضور در این مرکز، تمامی واحدها را به تفکیک و ریز به ریز ارزیابی کردند. پیشرفت فضاها، نوسازی، افزایش تجهیزات، امکانات و تخت ها، بخشی از معیارهای درنظرگرفته شده در بازدید بازرسان وزارتخانه از این بیمارستان بوده‌است
 رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) تصریح کرد: افزایش درآمد، بودجه، امکانات و خدمات دهی از مزایای مهم ارتقای این بیمارستان است.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت این موفقیت را مرهون تلاش همه پزشکان ، تیم مدیریتی بیمارستان، مدیر خدمات پرستاری،مسئول بهبود کیفیت و تیم اعتبار بخشی، کادر درمانی ،پشتیبانی و مالی بیمارستان در رده های مختلف عنوان کرد  و از یکایک افراد و گروه هایی که در این زمینه همکاری کردند چه کسانی که هم اکنون در مجموعه هستند و چه کسانی که نیستند، تقدیر و تشکر نمود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سيلي برچهره قانون

سيلي برچهره قانون

 بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش تندی نشان دادند و در این راستا،...
صندلی رئیس جمهوری چند؟

صندلی رئیس جمهوری چند؟

مردم در انتخابات‌های اخیر به هر چیزی نه گفتند، نه تنها پس زده نشد بلکه به کانون‌های قدرت ...
رخوت سیاسی

رخوت سیاسی

رخوت موجود ممکن است در ایام انتخابات جای خود را به یک رونق برای یک جریان سیاسی یا یکی ...
1