تاریخ انتشار
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۴۲۹۹۷۰
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

قرارداد پتروشیمی دنا و بویراحمد فسخ شد / برگشت 244 هکتار از اراضی ملی به بیت‌المال

۲
۲
قرارداد پتروشیمی دنا و بویراحمد فسخ شد / برگشت 244 هکتار از اراضی ملی به بیت‌المال
کبنا ؛سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تنها در یکسال گذشته دست کم 244 هکتار از اراضی ملی واگذاری به افراد و شرکت‌هایی که منجر به تولید و فعالیت نشدند، به انفال و بیت‌المال مسلمین برگرداند.
 به گزارش کبنا، احسان نعمتی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در آخرین جلسه کمیسیون ماده 33 تعداد 13 طرح واگذاری به افراد، شرکت‌ها و نهادهای مختلف بررسی شد که در مجموع 6 طرح به دلایلی چون عدم درخواست تمدید، عدم پیشرفت فیزیکی طبق تعهدات و عدم پرداخت حق دولت فسخ شدند.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نشست به ریاست الیاس تاج‌الدینی برگزار شد، افزود: طرح‌هایی که دراین نشست فسخ قرارداد شدند، به مساحت 84 هکتار بودند.
نعمتی، این طرح‌های فسخ شده را شامل پتروشیمی دنا و بویراحمد در دشت سقاوه، شرکت پترو پارس دلی بجک و میدان عرضه دام، کارخانه شن و ماسه، گلخانه و زراعت برشمرد و گفت: مالکان و مجریان این طرح‌ها سه ماه فرصت دارند تا در دیوان عدالت اداری نسبت به رأی کمیسیون ماده 33 این سازمان اعتراض کنند.
دبیر کمیسیون ماده ۳۳ در پاسخ به این سؤال که آیا ملاحظات و فشارها را هم در این آرا دخیل کرده‌اید توضیح داد: وقتی زمینی در هر قالبی به یک نفر واگذار می‌شود برای اجرای طرحی است که قطعاً منافع عمومی دارد و به نفع اقتصاد و معیشت مردم است اما وقتی طبق قرارداد، مجریان کاری نمی‌کنند و طرح پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارد برای ما فرق نمی‌کند و طبق قانون نظارت می‌کنیم و در یک فرایند قانونی و منطقی ابتدا برای فعال شدن طرح‌ها تلاش می‌کنیم در غیر این‌صورت نسبت به فسخ قرارداد و برگرداندن اراضی به دولت اقدام می‌کنیم.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت که در یکسال اخیر 244 هکتار اراضی واگذاری، فسخ قراداد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار
کاظم زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس قانون مدار
کار خوبی کردی خیلی ها به اسم طرح درخواست میدن و کاری نمیکنن
سيلي برچهره قانون

سيلي برچهره قانون

 بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش تندی نشان دادند و در این راستا،...
صندلی رئیس جمهوری چند؟

صندلی رئیس جمهوری چند؟

مردم در انتخابات‌های اخیر به هر چیزی نه گفتند، نه تنها پس زده نشد بلکه به کانون‌های قدرت ...
رخوت سیاسی

رخوت سیاسی

رخوت موجود ممکن است در ایام انتخابات جای خود را به یک رونق برای یک جریان سیاسی یا یکی ...
1