تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۳۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 426 نفر رسید/ یک روز بدون بیمار بستری جدید کرونایی در استان

۰
شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 426 نفر رسید
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید 19 استان به 426 نفر خبر داد و گفت: در طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار هم استانی جان خود را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست دادند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 82 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 32 بیمار کرونایی قطعی بوده و 6 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته بیمار کرونایی بستری جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته‌ایم ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 22879 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
  وی اذعان داشت: از 363 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج بیشترین درصد و تعداد موارد مثبت در بویراحمد، بهمئی و گچساران می‌باشند.
   
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: عادی انگاری کرونا خطر بالقوه‌ای برای سلامت عموم است که متاسفانه جامعه ما با آن مواجه بوده که خود هشدار دهنده است.
دکتر یزدان پناه افزود: مردم می‌توانند با رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک، عدم حضور در اجتماعات، ماندن در منزل رعایت فاصله با دیگران و عدم رفت و آمد در مناطق پرخطر، ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس، کمک به کنترل این ویروس و جلوگیری از مبتلا شدن بقیه افراد جامعه نمایند.
 وی از کسانیکه هر گونه نشانه‌ای از بیماریهای ویروسی دارند خواست که جهت انجام تست به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه نمایند تا بطور رایگان از آنها تست گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

جو بايدن روز چهارشنبه در نخستين سخنراني پس از به دست گرفتن قدرت، افزود: اين روز امريكا،...
احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

دادسرای تهران گفت: پرونده قضایی وزیر ارتباطات با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ...
دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

اسفندماه 97 در روزنامه شهروند گزارشی درباره ننشستن علی دایی کنار محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ...
1