تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۲۹۸۹۴
حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

نباید با تفسیر اشتباه قانون حقوق مردم و بیت‌المال تضییع شود / سزاوار نیست تأمین اجتماعی به واحدهای تولیدی اشتغال‌زا فشار مضاعف وارد کند / دادستان یاسوج: مدیران مکتب سردار سلیمانی را الگو قرار دهند / دستگاه قضایی فریادرس مظلوم است

۲
۰
نباید با تفسیر اشتباه قانون حقوق مردم و بیت‌المال تضییع شود / سزاوار نیست تأمین اجتماعی به واحدهای تولیدی اشتغال‌زا فشار مضاعف وارد کند / دادستان یاسوج: مدیران مکتب سردار سلیمانی را الگو قرار دهند / دستگاه قضایی فریادرس مظلوم است
کبنا ؛حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید با تفسیر اشتباه حقوق مردم و بیت‌المال تضییع شود.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی امروز در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران عامل بانک‌ها، و رؤسای ادارات مرتبط با طرح‌های سرمایه گذاری، برگزار شد.
نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: هدف ما رفع موانع تولید بر طرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است که، متولیان امر در این مورد باید به وظایف خود به درستی عمل کنند.
رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: تولید کنندگان نیز وظیفه دارند از تسهیلات اعطایی توسط بانکها، به درستی استفاده کرده و این تسهیلات را در امر تولید و اشتغال بکار گیرند.
  
 مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به طرح‌های رسیدگی شده در این نشست اشاره کرد و افزود: بررسی مشکلات طرح تولید آجیل و میوه خشک برای صادرات به طرفیت بانک کشاورزی یکی از طرح‌هایی بود که در این نشست مورد رسیدگی قرار گرفت و به علت نداشتن سرمایه درگردش برای راه اندازی خط تولید، و سر رسید و معوقه ماندن اقساط وام این واحد تولیدی، مقرر گردید بانک کشاورزی استان اقدامات لازم و قانونی را در حمایت از این واحد تولیدی انجام دهند.
 قاضی القضات استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اظهار اینکه تفسیر اشتباه از قانون موجب تضییع حقوق مردم، دولت و بیت المال می‌شود به موضوع درخواست تعدادی از گلخانه داران که به نمایندگی از مالکان این واحدهای تولیدی در نشست حضور داشتند اشاره نمود و بیان داشت: به موجب مصوبه‌ی دولت در سال‌های گذشته، واحدهای تولیدی تا دارای 5 نفر کارگر از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی سهم دولت معافند، اما اداره کل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به موجب نامه‌ی یکی از مدیران این سازمان مصوبه‌ی دولت را نادیده گرفته و گلخانه داران مجبور شده‌اند موضوع را در دستگاه قضایی و نشست مطرح نموده‌اند.
     
 نگین تاجی افزود: در استان محرومی مثل کهگیلویه و بویراحمد و عدم رونق اشتغال در استان سزاوار نیست به این واحدهای تولیدی اشتغال زا برای پرداخت حق بیمه‌ی تأمین احتماعی سهم دولت، فشار مضاعف وارد کنیم.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین زمینه سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی بیشتر موضوع این مسئله در سازمان‌های بازرسی کشور و تأمین اجتماعی پیگیری و اداره‌ی کل تأمین اجتماعی استان نیز کمافی السابق مصوبه‌ی دولت را اجرا نمایند. 
 سید عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری نشست‌های پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را مؤثر بیان کرد و اظهار داشت: در این کارگروه قضایی در استان جهت حمایت از تولید و اشتغال است.
   
معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اهداف این کار گروه، رفع موانع تولید واحدهای صنعتی در بانکها ادارات و سازمان‌های مرتبط است.
وی بیان کرد: بانک‌ها و اتاق بازرگانی، جهت تولید و حمایت از سرمایه گذاری در استان، باید راهکارهای علمی و مسیرهای مربوط به اشتغال را جهت تولید و سرمایه گذاری بررسی کنند و نسبت به اعطای تسهیلات اقدام نمایند.
  سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه بیان کرد: یکی از وظایف مدیران در ادارات و سازمانها، الگو قرار دادن مکتب سردار شهید سلیمانی است.
وی افزود مدیران نباید پس از اینکه 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی گذشته است، در قالب نامه یا بخشنامه، در مقابل مردم و انقلاب اسلامی قرار بگیرند.
   
ملک حسینی در ادامه بیان کرد: دستگاه قضایی فریادرس مظلوم و برخورد کننده با ظالمین است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: به عنوان مدعی العموم در دستگاه قضایی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، وظیفه دارم در برخورد با متخلفان برابر قانون، ذره‌ای کوتاه نخواهم آمد.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی از دنا
Iran, Islamic Republic of
درودبر این سه بزرگوار به ویژه جناب ملک حسینی
دادستان محترم استان
مامردم دنا خاطرات خوبی از قضاوت ومدیریت جناب ملک حسینی دردادگستری دنا داریم.
مردم دار،شجاع،قاطع ،مومن،خداترس بودند.درب اتاق ایشان همواره به روی مردم به ویژه اقشار ضعیف باز بودند.ان شاالله همیشه سربلند وخوشبخت باشیدسید بزرگوار
صدای مردم بهمئی
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت وزین کبنانیوز با عرض سلام
لطفا از مسئولین استانی و نماینده محترم کهگیلویه بزرگ سئوال فرمایید کدام دست های ناپاک بیدبلند و تشان را از شهرستان بهمئی جدا کردند تا دهه 60 بیدبلند و تشان جزء بهمئی بودند چون مردم آنها بهمئی هستند سد مارون راه اصلی بهمئی به دهدشت را قطع کرد حداقل مسئولین وقت نگفتند باید با زدن پل بر روی رودخانه مارون جاده بین دو شهرستان قطع نشود مسئولین غیر بومی بودند و عرق مردم بهمئی را نداشتند و آب سد مارون هم اصلا به بهمئی نمی رسد پالایشگاه گاز 1و2 بیدبلند هم در زمین های بهمئی است و بهبهانی ها نفع آن را می برند و اعلام کردند که فرزندان شهرستان بهمئی حق اشتغال و استخدام در پالایشگاه بیدبلند را ندارند(ای مرحوم عبدالله خان ضرغامپور بویراحمدی کجایی ) که اینگونه به برادرانت در بهمئی ظلم می شود ما مردم بهمئی خواهان الحاق
مناطق و بخش ها جدا شده از بهمئی مانند بیدبلند و تشان و ... و الحاق آنها به بهمئی هستیم و یا هم شهرستان بهبهان که در دل استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و نزدیک به 70 درصد از جمعیت آن بهمئی و طیبی هستند را به استان کهگیلویه و بویراحمد الحاق کنید و گرنه مردم بهمئی و استان زیر بار این نمی روند. در ضمن در همینجا آنهایی که می گویند بهمئی از استان کهگیلویه و بویراحمد جدا شود و به خوزستان الحاق گردد ..
پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

جو بايدن روز چهارشنبه در نخستين سخنراني پس از به دست گرفتن قدرت، افزود: اين روز امريكا،...
احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

دادسرای تهران گفت: پرونده قضایی وزیر ارتباطات با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ...
دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

اسفندماه 97 در روزنامه شهروند گزارشی درباره ننشستن علی دایی کنار محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ...
1