تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۴۲۹۸۶۷
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد؛

راهکار اساسی حل مشکلات جامعه استفاده از نخبگان است

۰
راهکار اساسی حل مشکلات جامعه استفاده از  نخبگان است
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مختلف را راهکار اساسی حل مشکلات جامعه دانست.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در نشست هم‌اندیشی نخبگان و مستعدین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی بسترهای لازم را فراهم کنند تا مشارکت نخبگان در اداره امور جامعه تقویت شود. 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: زیربنای همه پیشرفت‌ها باور و فرهنگ است و نخبگان علمی و فکری باید سفیر افکار باشد و بتواند با رشد فکری خود موجبات رشد جامعه را فراهم نمایند.
 امام جمعه یاسوج گفت: خلاقیت دانشجو و استاد نخبه باید در خدمت مردم باشد نه در اختیار بیگانهِ ی نسبت به انسانیت، که مضموم و ناپسند است.
 وی خودباوری نخبگان در حرکت جامعه به سمت تعالی را مهم دانست و تاکید کرد: نکته مهم و اساسی در خصوص عموم مردم به خصوص جوانان تحصیل‌کرده این است که با روحیه خودباوری برای عبور از موانع تلاش کنند.
  در ابتدای این نشست که همزمان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، رئیس بنیاد نخبگان استان  کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد ملی نخبگان ظرفیت‌های گسترده انسانی در تخصص‌های مختلف به شکل شبکه‌ای در کل کشور ایجاد کرده است و در حال خدمت در مسیر توسعه کشور است.
 اکوانی گفت: بنیاد نخبگان استان طرح‌هایی را که به دنبال حل مسائل اساسی جامعه باشد، حمایت می‌کند.
 رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های شهید احمدی روشن را مصداق این حمایت‌ها دانست و افزود: در قالب طرح شهید احمدی روشن هم‌اکنون بیش از 30 دانشجو و استاد در حال اجرای طرح‌های مساله محور هستند. 
در این جلسه نخبگان و مستعدین برتر دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف از جمله «توجه به توان‌مندی نخبگان در توسعه استان»، «توجه به شایسته‌سالاری» و «ضرورت پیوند دانشگاه و صنعت» بیان کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

صفحه توئیتری شبکه خبری بی‌بی‌سی به نقل از پلیس اعلام کرد کنگره آمریکا به دلیل تهدید امنیتی ...
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
1