تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۴۲۹۷۵۹
امام جمعه گچساران

اسرائیل توان مقابله با موشک‌های ایرانی را ندارد

۰
اسرائیل توان مقابله با موشک‌های ایرانی را ندارد
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: یک ژنرال اسرائیلی التماس می‌کرد که تلاش کنید که جنگ نشود، به دلیل اینکه ما می‌دانیم ایران چه قدرتی دارد و ما توان مقابله با ده‌ها هزار موشک را نداریم، که اگر جنگ شد ساعاتی اسرائیل دوام نخواهد آورد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزارن به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: 28 دی ماه مصادف با شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست که به همه مؤمنین و مؤمنات تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم؛ بشارتی پیامبر (ص) به حضرت زهرا (س) دادند که آن بشارت هم انشاءالله شامل حال همه ما هم می‌شود.
وی افزود: پیامبر (ص) فرمودند: «یا زهرا خداوند مقام بزرگی برای شما قائل است، خیلی نزد پروردگار آبرو و مقام داردی و آن مقام شفاعت است و خداوند به شما مقام شفاعت عنایت کرد و شیعیان و محبین اهل بیت (ع) را شفاعت می‌کنید.»
امام جمعه گچساران در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند" حضرت زهرا (س) ایمان بلند و رفیعی است که در آغوش آن ستاره‌های فروزان ولایت قرار گرفته است"، در حقیقت اصلی است که اصول به او وابسته‌اند و راه نجات بشریت فقط به واسطه تمسک به این اصل و اصول است.
خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: برخی وقت‌ها تبلیغات چی‌های رژیم منحوس صهیونستی مطلبی عنوان می‌کنند که اگر تا ثانیه‌ای دیگر هم ترامپ رئیس جمهور باشد یا بعد از ترامپ هم، امکان این خواهد بود که آمریکا حمله کند و جنگ بشود؛ در واقع اینها می‌دانند ترامپ خیلی ابله است و طوری می‌خواهند هندوانه‌ای زیر بغلش بگذارند که اقدامی انجام دهد.
حجازی در ادامه گفت: اما به فرموده رهبر انقلاب جنگ نخواهد شد، خدا را هزاران بار شکر که توفیقی به عنوان نعمت ولایت بر این مملکت عنایت کرده است، برخی‌ها می‌گفتند که احتیاجی به موشک نیست و پول‌هایی که هزینه موشک می‌کنیم برای امورات دیگر خرج کنیم اما مقام ولایت فرمودند که باید صنعت دفاعی کشور روزبه روز پیشرفته‌تر و قدرتمندتر بشود.
وی افزود: یک ژنرال اسرائیلی التماس می‌کرد که تلاش کنید که جنگ نشود، به دلیل اینکه ما می‌دانیم ایران چه قدرتی دارد و ما توان مقابله با ده‌ها هزار موشک را نداریم، که اگر جنگ شد ساعاتی اسرائیل دوام نخواهد آورد پس تلاش کنیم که جنگ نشود.
حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: کشورهای مرتجع منطقه که با رژیم صهیونیستی هم پیمان شده‌اند به خود می‌لرزند که نابودی کشورشان را حتی یک موشک کفایت می‌کند، قطر اگر سقوط کند و نفت و گازش به غرب نرسد اقتصادشان فلج می‌شود، پس مجبورند به نوعی این کشورها را نگه دارند تا منابع این کشورها را غارت کنند.
   
خطیب جمعه گچساران اظهار کرد: اگر جنگی هم آغاز شود کشورهای عضو مقاومت اسلامی سریع متحد می‌شوند وعملا به میدان خواهند آمد، اخیراً هم در جلسه‌ای توسط ترکیه و پاکستان و...بحث اسلام هراسی را مطرح کرده‌اند و تبلیغاتی علیه اسلام می‌کنند.
امام جمعه گچساران در ادامه گفت: شهید سلیمانی محور مقاومت را شکل دادند و کشورهای عضو مقاومت اسلامی را متحد کردند و روز به روزهم برقدرت و اقتدارشان هم افزوده می‌شود، اگر قرار باشد جنگی بشود و تنگه هرمز هم توسط ایران بسته شود ارتباط بین کشورها قطع خواهد شد و نفت و گازی در کار نخواهد بود و اقتصادشان فلج خواهد شد.
وی در ادامه افزود: ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها است بنابراین روضه‌های خانگی چند نفره با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم و از این موضوعاتنبایدی غافل شویم.
 حجازی تصریح کرد: هفته گذشته نیز موضوع تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج گچساران را داشتیم، و موفقیت برادر "پسنده" فرمانده جدید سپاه ناحیه گچساران را از خداوند منان مسئلت دارم و خداوند به ایشان توفیق و عنایتی فرمایند که بتوانند با ارتباط با مردم و مسئولین به بهترین وجه موفق و مورد توجه امام زمان (عج) قرار گیرند.
خطیب جمعه گچسارانخاطرنشان کرد: سرهنگ نورایی نسب هم در مدتی که در سمت فرماندهی سپاه ناحیه گچساران قرار داشتند بسیار فعال و پرتلاش بودند که در همینجا از خدمات، زحمات و تلاش‌های دلسوزانه ایشان نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1