تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۴۲۹۷۵۳
امام جمعه دیشموک:

وضعیت نامناسب راه‌های روستایی دیشموک / وعده‌هایی که عملی نمی‌شود

۰
وضعیت نامناسب راه‌های روستایی دیشموک / وعده‌هایی که عملی نمی‌شود
کبنا ؛امام جمعه دیشموک با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌های روستایی این بخش گفت: تاکنون وعده‌های مسئولان در خصوص رفع مشکل راه‌های روستایی دیشموک عملی نشده و مردم همچنان با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های امروز نماز جمعه در دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوای الهی  اظهار کرد: وظیفه‌شناسی بخشی از تقوای الهی است که ما باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص بیماری منحوس کرونا وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.
وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در 19 دی از صدا و سیما گفت: مردم و مسوولان باید سخنان رهبری را در دستور خود و همچنین خط مشی خود قرار دهند چون سخنان رهبری در سخنرانی پخش شده در ابعاد مختلفی قابل توجه است.
امام جمعه دیشموک گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در این سخنرانی تلنگری هم به مسوولان بوده و هم به کشورهای اروپایی که نشان از اقتدار ملی را می‌رساند بود.
وی گفت: توان دفاعی ملت ما در قدرت موشکی نظام اسلامی خود نشانه اقتدار ملت بود که در سخنرانی رهبر معظم انقلاب گفته شد و این قدرت دفاعی باید بازدارنده شود جهت گوشزد به دشمنان نظام اسلامی است.
راوند در ادامه افزود: سخنان رهبری در خصوص استفاده از دارویی کوئید 19 توسط کشورهای خارجی ممنوع است و این ممنوعیت اعلام شده توسط رهبر نشان از اعتماد نداشتن به دشمن را به ما گوشزد کرده است که ما نباید متکی به داروی کرونا از کشورهای خارجی باشیم.
وی  با اشاره به سخنان رهبری در خصوص برگشت به برجام عنوان کرد: برگشت دوباره به برجام بدون شکست تحریم‌ها باعث ایجاد  خسارات و خطرات زیادی برای ما به همراه خواهد بود.
        
امام جمعه دیشموک در ادامه خطبه‌های امروز جمعه اشاره‌ای به رزمایش پهپادی ارتش داشت و گفت: اجرای این رزمایش هم نشانه ایجاد امنیت در کشور ما و ناامنی در کشورهای خارجی را خواهد رساند و هم باعث شگفت زدن کشورهای غربی شده است.
وی  خاطرنشان کرد: دیگر پیامی که می‌توان از این رزمایش گرفت این است که کشورهای حوزه خلیج فارس این را بدانند که اگر مرتکب خطایی شوند از مجازات سخت کشور ایران بی‌نصیب نخواهند بود.
راوند در ادامه گفت: ساخت فیلم اختلاف افکن بین شیعه و سنی توسط بانوی بهشتی در انگلیس با هزینه 400 میلیون تومانی  در جهت ایجاد اختلاف بین مسلمانان شیعه و سنی است و این فیلم برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان ساخته شد.
وی ضمن محکوم کردن این ساخت فیلم توسط انگلیس خبیث گفت: مسلمان باید مواظب اختلاف افکن‌های دشمنان بین شیعه و سنی باشند.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک در پایان با اشاره به وعده‌های داده شده مسوولان در خصوص رفع موانعات و ناهمواری‌های راههای روستایی و همچنین بین شهری از دیشموک تا قلعه‌ریسی گفت: بسیاری از راههای روستایی دیشموک نامناسب است که امیدوارم مسوولان به وعده‌های خود عمل کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه مسوولان وعده دادند که در خصوص رفع موانع راههای روستایی در حومه غربی دیشموک و راههای سرحد و همچنین هموار کردن راه روستای دلی وعده دادند اما هنوز به این وعده‌ها عملی انجام نشده است مشکلات راه‌های روستایی دیشموک را رفع کنند.
راوند ضمن خواستار رفع مشکلات راههای منطقه دیشموک گفت: از فرماندار شهرستان کهگیلویه می‌خواهم به این قضیه ورود کند و روند پروژه‌های راههای روستایی را سرعت بخشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1