تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۲۹۷۲۸
در جلسه مدیر تعاون روستایی بویراحمد مسئولان بخش کبگیان مطرح شد

گلایه دهیاران از کمبود سهمیه آرد بخش کبگیان

۰
گلایه دهیاران از کمبود سهمیه آرد بخش کبگیان
کبنا ؛در جلسه مدیر تعاون روستایی بویراحمد با بخشدار، دهیاران و اعضای شـورای بخش که در فضای بیرونی بخشداری کبگیان برگزار شد سهمیه، قیمت و عامل فروش آرد در روسـتاهای این بخـش مشخص گـردید.
 به گزارش کبنا از چیتاب، در جلسه مدیر تعاون روستایی بویراحمد با بخشدار، دهیاران و اعضای شـورای بخش که در فضای بیرونی بخشداری کبگیان برگزار شد سهمیه، قیمت و عامل فروش آرد در روسـتاهای این بخـش مشخص گـردید.
 مهران گودرزیان بخشدار کبگیان در این جلسه ضمن تشکر از حضور مدیر تعاون روستایی و هیئت همراه و دهیاران، با اشاره به وسعت و تعداد زیاد روستاهای بخش و درخواست‌های متعدد آنان گفت: کبگیان با پهنه جغرافیایی و پراکندگی روستاهای پرجمعیت نزدیکترین بخش به مرکز استان کماکان از سهمیه کمتری برخوردار است که از مدیر و مسئولان ذی‌ربط درخواست داریم برای افزایش سهمیه مردم در این شرایط خاص مساعدت داشته باشند.
 گودرزیان ممانعت دهیاران و شوراهای بخش از فروش سهمیه آرد به مردم را از دیگر برنامه‌های نظارتی بخشداری برشمرد و گفت: خوشبختانه تا به حال در هیچ جای بخش هیچ دهیار یا شورایی تقبل یا مبادرت به فروش سهمیه آرد روستاها در بخش را نداشته که از این حیث نمره قبولی گرفته‌ایم.
 وی سردرگمی قیمت از مبدا تا مقصد را از عوامل نوسان فروش و تحویل به مردم برشمرد و از متصدی تعاونی شهید مدرس بخش خواستار ثبت مصوبه تعیین نهایی برای ارجاع به عاملین فروش شد.
 همتی مدیر تعاون روستایی بویراحمد هم در این جلسه با تشکر از همکاری متوازن دهیاران بخش کبگیان با تعاون روستائی گفت: با درخواست آن‌ها به تناسب جمعیت روستاها از این پس سهمیه آرد هر روستا به صورت ماهیانه با مدیریت مسئول تعاونی شهید مدرس بخش با افزایش ۶ کیلوگرم به سهمیه هر نفر تحویل عامل فروش خواهد شد.
    
 وی قیمت تحویل آرد به مردم در هر روستا را ۳۹ هزار تومان عنوان کرد و گفت: قیمت اصلی هر کیسه ۳۸ هزار تومان است که با هزینه تخلیه تحویل ۳۹هزار تومان مصوب شده و با عاملین فروش در هر جایی بیشتر از مبلغ دولتی به مردم به صورت قانونی برخورد خواهد شد و عاملیت از آنان پس گرفته می‌شود.
 مدیر تعاون روستایی بویراحمد فروش آرد توسط راننده حامل در گذشته را غیر قانونی برشمرد و گفت: از دهیاران شوراهای بخش می‌خواهیم هر گونه تخلف و تخطی و اجحاف در حق مردم را به بخشدار اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری و حقی از مردم ضایع نشود.
 همتی درباره سهمیه کود کشاورزان روستاها هم گفت: جهاد کشاورزی بر اساس پهنه بندی و کارشناسی دقیق زمین‌های دریافت سهمیه، تقسیم و به شرکتهای عامل تخصیص می‌دهد که سازمان تعاون روستائی در این زمینه نقش توزیع کننده ندارد بلکه صدور حواله و تخصیص سهمیه کود بر عهده جهاد کشاورزی است.
 همتی با اشاره به کمرنگ شدن پرداخت وام‌های تعاونی هم گفت: وام‌هایی که قبلا دهه‌های۶۰ تا ۷۰ دریافت می‌کردند در شرایط خوب وضعیت اقتصادی بود که متاسفانه الان هم شرایط فرق می‌کند و هم رونق در پرداخت این تسهیلات بر اثر بدهکاری شرکتهای تعاونی در عدم پرداخت قسط تسهیلات راکد مانده که متاسفانه بیشتر بدهکاران یا در قید حیات نیستند یا هویتشان هنوز مشخص نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1