تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۲۹۳۴۰
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

۰
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
کبنا ؛
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، سرهنگ "سید محمد موسوی " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضائی، به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۲۹ نفر قاچاقچی مواد مخدر، ۱۳۶ نفر معتاد به مواد مخدر، ۳ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و ۳۲ کیلو و ۴۰۰گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
موسوی با بیان اینکه ۴۱ دستگاه موتورسیکلت و همچنین ۲۳۵ دستگاه خودروی متخلف نیز در این طرح توقیف شد بیان داشت: در ادامه این طرح مأموران ۳۸ قبضه انواع سلاح کشف، ۷۰ نفر سارق را دستگیر و ۳۰ نفر دیگر را به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: در این طرح ۱۴۶ مورد حکم جلب اجرا و همچنین ۲۹ دستگاه انواع خودروی حامل کالای قاچاق نیز توقیف و از ۳۲۰۰ واحد صنفی بازدید که به علت عدم رعایت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و پروتکل های بهداشتی، تعداد ۷۰ واحد صنفی پلمپ و به ۲۸۰ واحد صنفی نیز تذکرات کتبی داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاءامنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهمتر جلب اعتماد عمومی شهروندان است و از مردم خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
1