تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۳
کد مطلب : ۴۲۹۳۳۰
سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

سفر پر خیر و برکت به کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
سفر پر خیر و برکت به کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سفر 25 نفر از مسئولان عالی رتبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد بی‌سابقه بود، آشنایی مسئولان کشوری با ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد، پیشنهاد 50 طرح بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان و بهره‌گیری پروژه‌های همانند سد تنگ سرخ، جاده یاسوج - شیراز و... از اعتبارات ماده 56 از مهمترین دستاوردهای این سفر به شمار می‌رود. همچنین قرار شد که در روزهای آتی با حضور حسین کلانتری استاندار و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصوبات این سفر مورد بررسی قرار بگیرد و بعد از تصویب نهایی به دستگاه‌ها برای اجرای آنها ارجاع داده شود.
 سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران، در این باره، اظهار داشت: سفر 25 نفر از مسئولان مرتبط با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نقطه عطف و اقدامی ماندگار در تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد است که مسئولان ملی یک وزارتخانه در قالب یک تیم ظرفیت‌ها ومشکلات استان را در حوزه اقتصادی بررسی کردند.
 وی با تقدیر و تشکر از وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی و پیگیرهای دلسوزانه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بستر سازی و تعامل با مسئولان ملی برای انجام این سفر پرخیر وبرکت گفت: در این سفر 50 طرح در بخش‌های محتلف آب، راه و شهرسازی، تأمین اجتماعی، خدمات درمانی تأمین اجتماعی و سایر پروژهای راکد در بخشهای صنعت، کشاورزی بررسی و پیشنهادات لازم ارائه شد.

     معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

 صمیمی‌دوست خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با مدیریت عالمانه در این سفر و تدابیر خوب مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حداکثر بهره برداری از سفر مسئولان ملی را در استان ببریم و در طرحهای پیشنهادی تلاش شود تا بر اساس ظرفیت‌های هر منطقه عدالت رعایت شود تا هیچ نقطه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد از کمک‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بی‌نصیب نماند.
 وی گفت: جزئیات این طرح‌های پیشنهادی بعد از تصویب نهایی به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید که گام مهمی در توسعه استان بر خواهد داشت.
 معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود: در این سفر استفاده از ماده 56 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که در استان کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده بود مورد توجه جدی قرار گرفت که بخشی از طرحهای کلان استانی از این قانون برای عملیاتی شدن آنها استفاده خواهد شد. 
صمیمی‌دوست گفت: بسیاری از استان‌های توسعه یافته از این قانون برای اتمام طرح‌های تاثیرگذار خویش استفاده می‌کردند که با استفاده از این قانون بسیاری از طرحهای مهم استانی شتاب چشم‌گیری می‌گیرند و توسعه استان را سالها به جلو می‌اندازند.
 وی از ارائه طرح تمدن گردشگری برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت: در این سفر مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور موافقت کرد که هزینه برگزاری جشنواره‌های مختلف گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی را برای معرفی و شناسایی پتانسیل‌های بخش گردشگری پرداخت نماید که گام مهمی برای توسعه استان خواهد بود.

      

 معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از بررسی طرح‌های پیشنهادی سفر مسئولان مرتبط با وزرات تعاون، کار و رفاه احتماعی در دیدار آتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد وگفت: امید می‌رود با تصویب و عملیاتی کردن این طرح‌ها قطار توسعه در استان شتاب بیشتری بگیرد و توسعه، عمران و آبادانی را برای مردم شریف این دیار به ارمغان آورد.
 صمیمی‌دوست در پایان از غلامرضا پناه معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که با رهبری این تیم نقش مهمی در تصمیم سازی و تصمیم گیری ایفا کرد و همچنین سایر معاونان و مدیران کل، روسای سازمان‌ها و مدیرعامل بانک‌های وابسته به وزارت تعاون که در این سفر به همه شهرستانها سفر کردند و نگاه ویژه‌ای به استان داشتند صمیمانه تقدیر وتشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آیا شهرستان لنده در این سفر سهمی داشته؟
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
1